مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


نقشه تارنما ویدئویی چه می باشد؟ نقشه تارنما برای میدئو ها چگونع ساخته میگردد و چه کاربرد هایی خواهد داشت؟  سئو در مشهد  پیرو یاور باشید تا با نقشه تارنما ویدیویی آشنا شویم و راجع‌به جزئیات آن بیشتر بدانیم.

در نوشته ی علمی قبل در زمینه‌ی اینکه نقشه وبسایت چه است و اشکال وبسایت مپ حرف کردیم و آنان را بطور بی نقص شرح دادیم  که می‌توانید مطالعه بفرمائید، همینطور در نوشته‌ی‌علمی دیگری یادگرفتن ساخت نقشه وبسایت XML را گام به گام دنبال کردیم. در‌این دو نوشته ی علمی که تیتر شد شما با تارنما مپ آشنا میشوید و میتوانید از صفر پروسه ایجاد نقشه وب سایت را دنبال نمائید.

درباره ی تارنما مپ تصویری و ویدیویی میخواهیم سخن کنیم و بصورت مخصوص آن ها را بشکافیم. مستقل از وبسایت مپ XML همگانی تارنما، شما می‌توانید تصاویر و فیلم های خویش را بصورت مستقل با کلیه جزئیات مانند سایز، تصویر بند انگشتی و دیگر داده ها لیست فرمائید و جهت ایندکس شدن گوگل ارائه فرمایید.

در واقع سایتی که فاقد این نوع نقشه وب سایت باشد یک سری گام عقب خیس جنبش می نماید، شما با تعریف و تمجید وب سایت مپ تصویری و ویدئویی می‌توانید در خصوص جزئیات هر عکس و فیلم وب سایت خویش داده ها جامع تری به گوگل و بقیه موتور های جستجوگر بدهید.

نقشه وب سایت ویدئویی یا این که Video Sitemaps
شما میتوانید نقشه سایتی برای کلیپ ها تولید فرمایید. می‌توانید یک پوشه جداازهم بعنوان وبسایت مپ ویدئو در لحاظ بگیرید یااینکه به نقشه وب سایت جان دار خویش داده ها یک فیلم یا این که ویدئو را اضافه نمایید و هیچ تفاوتی نمی نماید و اساسی این میباشد که روش گوگل به‌این صفحه ها و ویدیو ها را گشوده فرمایید.

اضافه کردن این داده ها این احتمال را زیاد میکند تا پوشه کلیپ شما بعنوان Rich Snippet در حیث گرفته خواهد شد.

Rich Snippet یا این که ریچ اسپینت ها اصطلاحی می باشند برای تعریف اطلاعات و داده ها علامت گذاری گردیده که برای خزنده های موتور های کاوش معانی قابل درکی را نسبت به محتوای معمولی ارائه میدهند و طرز ی اکران خاصی را در کاوش ها به استفاده کننده نشان میدهد.

احتمالا در کاوش های خویش تفاوت هایی را در بین برخی از وبسایت ها در روش اکران در لیست نتیجه ها کاوش چشم باشید. بعنوان نمونه بوسیله ریچ اسنیپت ها می قدرت تالیف کننده ی یک نوشته‌ی علمی را از مابین متن و توضیحات در یک نوشته‌ی علمی معلوم کرد، یا این که همینطور امتیاز یوزرها به یک فرآورده یا این که نوشته‌ی‌علمی و حتی اطلاعاتی مثل بها یا این که تصویر از یک متاع را می قدرت برای موتور های کاوش معین نمود.

بیاد داشته باشید که گوگل صرفا فرمت های خاصی از تصاویر را وارسی میکند، این پسوند ها عبارتند از:
wmv, mp4, mpeg, mpg, m4v, asf, flv, swf, avi, ra, ram

بیایید نگاهی به یک مثال از وبسایت مپ های ویدیویی بیندازیم و درباره ی موادسازنده آن مشاجره کنیم:

http://www.website.com/video-page.html

http://www.website.com/video-thumbnail.jpg
Most Awesome Video Ever
As the title says: this is the most awesome video ever. 
http://www.website.com/video.mp4
120


برچسب loc نشان دهنده کاغذ ای میباشد که کلیپ را در آن میتوان پیدا کرد. در‌حالتی که بخت آن را داشته باشید که‌این ویدیو برای ساخت یک Rich Snippet گزینه به کار گیری قرار گیرد، این شیت به عبارتی آدرسی میباشد که هنگامی استفاده کننده بر روی تصویر بند انگشتی کلیک می نماید به آن هدایت میگردد.

اما خط اولیه پوشه xml که مشخص و معلوم می نماید این پوشه از نوع xml میباشد را فراموش نکنید و در اولی سطر بنویسید که در نمونه بالا از تایپ کردن آن صرف حیث کردیم.

video:thumbnail برای تولید تصویر پیش اکران Rich Snippet گزینه به کارگیری قرار می گیرد

video:title و video:description که مطلقا نیاز به شرح ندارند!

video:content هم به محل ذخیره شدن ویدیو در دامنه اشاره میکند.

و در غایت، video:duration بازه مدت ویدیو میباشد که می بایست به ثانیه آن را مشخص و معلوم کرد.

برچسب های مختلف دیگری نیز وجود دارا هستند که میتوانید آن ها را وارد فرمایید و از آنان به کار گیری فرمائید، مانند امتیاز یا این که rating و یا این که تعداد بازدید، محدودیت ها و غیره. مجموع تگ های جانور را میتونید در اینجا بیابید و از آن‌ها به کارگیری نمائید: Google’s Webmaster resources

رعایت این جزییات ها شاید طاقت فرسا و مشقت بار باشد که برای کلیه کلیپ ها مجموع جزئیات را مطرح نمایید ولی اطمینان داشته باشید برای پرورش seo و seo تارنما شما تاثیر بسیار متعددی داراست که بعدا قیمت آن را متوجه میشوید، اضافه کردن این موردها سبب میگردد در گوگل اسنیپت ها بیایید و سیل بزرگی از ورودی های نو به تارنما شما گشوده گردد و اعتبار تارنما خودتان را هر روز فراتر ببرید.
 

  • ۹۹/۰۶/۲۶
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی