مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


یکی‌از مهم ترین و تاثیرگذارترین فاکتورها در درجه‌بندی نتیجه ها گوگل تعداد و کیفیت پیوند‌های ورودی به وب سایت میباشد بهترین سئو کار اما همین دلیل همزمان مهم‌ترین ادله از دست رفتن مقام و جریمه وبسایت بوسیله گوگل میباشد!

در واقع این خنجر دو کناره مهم ترین ابزار ما در رقابت‌های دشوار و پیچیده میباشد که در صورتی‌که به صحت از آن به کار گیری نکنیم ممکن میباشد بر پیکر وبسایت و کسب و فعالیت خودمان فرود آید.

PBN مخفف عبارت Private Blog Network میباشد که بعد ها با تیتر Private Backlink Network نیز شناخته شد. در صورتی به معنا همین عبارت نگاه کنیم در یک تعریف‌و‌تمجید معمولی می‌اقتدار خاطرنشان کرد؛

PBN گروه‌ای از وب لاگ‌ها و وب سایت‌هایی میباشد که با مقصود تقویت وب سایت مهم و لینک و پیوند سازی ساخت‌و‌ساز گردیده‌اند.
پیش از اینکه به نظارت ظریف تاثیرات مثبت یا این که منفی این طریق بپردازیم اذن دهید یه خرده با فلسفه وجودی و مسیر صورت‌گیری PBN آشنا شویم.

معنی PBN از چه وقتی در seo مطرح شد؟
می‌اقتدار اذعان کرد PBN نوع خاصی از Link Farm یا این که به عبارتی مزرعه پیوند میباشد. مزرعه لینک و پیوند از سال 1999، آری سالها پیش، در بهینه سازی مطرح شد و غرض آن ایجاد تیم‌ای پهناور از وبسایت‌هایی بود که با هم دارای ربط بوده و به یک وب سایت خاص پیوند‌دهی می‌کردند.


در آن برهه زمانی الگوریتم‌های گوگل

یادگرفتن جدیدترین الگوریتم های گوگل با نمونه، ویدیو و کتاب - آکادمی وبسیما
به گلشن وحش گوگل خوش آمدید! برای شناخت با فرشته های نجات گوگل در آغاز ماجرا میلاد الگوریتم های گوگل را بخوانید + دانلود کتاب بدون‌پول و کلیپ آموزشی HD بدون‌پول
 به اندازه امروز هوشمند نبوده و برای سکو‌بندی وبسایت‌ها تعلق متعددی به لینک و پیوند داشتند. این تعلق به حدی زیاد بود که خویش گوگل به طور رسمی فاکتوری به اسم Page Rank را برای وب سایت‌ها احتساب و اعلام می کرد. پیج رنک مستقیما براساس تعداد و کیفیت پیوند‎های ورودی انتخاب می شد.
با این فلسفه تارنما‌های اکثری ساخت و ساز شد که با نحوه‌های مختلفی برای شما لینک و پیوند سازی و برای خودشان کسب درآمد می‌کردند. طریق‌هایی مانند تثبیت در وبسایت‌های دایرکتوری، تبادل پیوند دوطرفه و تبادل پیوند سه طرفه صورت گرفت و به‌سرعت به یکی‌از تکنیک‌های اصلی و تاثیرگذار در seo تبدیل شد. بیشتر این طریق‌ها را در نوشته‌ی علمی‌ای با تیتر تکنیک‌های بهینه سازی کلاه سیاه در لینک و پیوند‌سازی ارزیابی و معرفی کرده‌ایم.

همگی چیز خوب پیش می رفت تا اینکه تعداد وبمسترها و وبسایت‌هایی که از این طرز به کارگیری می‌کردند بسیار زیاد گردیده و مزرعه‌ها پر از لینک و پیوند‌هایی با موضوعات دور از هم و نامرتبط شدند. الگوریتم‌های گوگل پیشرفت کردند و ارزشی که برای این دست از تارنما‌ها در لحاظ می‌گرفتند کمتر از قبلی بود. درین برهه که هم‌زمان با ورود خدمت‌های متنوع ساخت‌و‌ساز وب لاگ بود عملا یافت کردن یک مزرعه خلوت و با ارزش فعالیت دشواری بود.

PBN یک مزرعه فردی لینک و پیوند میباشد
ایده PBN از اینجا ابتدا شد که وبمسترها درپی راه‌اندازی مزرعه‌های فردی لینک و پیوند افتادند چون یافت کردن یک مزرعه خالی و دارای ربط فعالیت دشواری گردیده بود. در گام‌های اولیه فعال سازی وب لاگ‌های تخصصی در خدمت‌های بدون پول چاره تاثیرگذاری بود چون این وبسایت‌ها عموما Page Rank بسیار بالایی داشتند، آیتم‌های متعددی در دسترس بود و اما هزینه ساخت‌و‌ساز یک مزرعه بسیار زیر بود.


این نحوه نیز تخت‌گاز همگی‌گیر شد و سود آن کاهش بها وب لاگ‌ها از نگاه گوگل و پایین آمدن تاثیر این سبک از PBN بود. این توشه هم ولی ذهن‌های خلق کننده و مدام فعال در بهینه سازی بدون شغل نبوده و رویکرد جدیدی برای ساخت و ساز PBN پیدا کردند که معنا آن را به Private Backlink Network توسعه اعطا کرد.
 

  • ۹۹/۰۶/۲۵
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی