مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


شاید شما در میهن خویش کسب و فعالیت آنلاین خیر و خوبی داشته باشید ولی بخواهید بازار خویش را به آن سوی  سئو در مشهد مرزها نیز توسعه و گسترش دهید. در‌این مسیر نیاز دارید تا مقداری سپرده گذاری در بهینه سازی خویش انجام دهید. بهتر میباشد پیش از هر چیز به راه‌اندازی یک وبسایت تعدادی زبانه تصور کنید. ما درین نوشته‌ی‌علمی نشان می‌دهیم seo وب سایت یکسری زبانه چه چیزی است، چه اهمیتی دارااست و مولفه های ایجاد یک سایت یک سری زبانه چه چیزی است و چه مراحلی بایستی طی گردد؟

بهینه سازی وبسایت چندین زبانه چه می‌باشد؟

seo یک‌سری زبانه یعنی معرفی محتوای باصرفه گردیده به تعدادی لهجه در جای های گوناگون. فرض فرمایید شما یک مغازه آنلاین می باشید که افزونه وردپرس در مملکت خویش می فروشید. برای اینکه تولیدها خویش را به کشوری مثل آلمان نیز بتوانید بفروشید بایستی محتوای تارنما خویش را به گویش آلمانی ترجمه نمایید و یک سایت آلمانی پباده سازی نمایید. میتوانید یک وبسایت هم به ورژن فارسی و هم آلمانی داشته باشید. حتی شاید بخواهید یک وب سایت آلمانی در سوئیس داشته باشید یا این که شاید برای فرانسوی گویش ها هم یک وب سایت فرانسوی داشته باشید. این عمل خیلی شل به حیث میرسد. ولی چیزهای بیشتری می‌باشد که بایستی بدانید. مخصوصا در شرایطی که بخواهید برای چندین مرزوبوم که یک گویش دارا هستند یا این که کشورهایی که یک‌سری لهجه دارا‌هستند مقصود گذاری فرمائید زمینه پیچیده خیس میشود. این یک نمونه معمولی بود. مخاطبان سرتاسر جهان بیش تر از این میباشند.

شما بایستی یک استراتژی یک سری زبانه داشته باشید. چون خریداری نمودن یک جایگاه بندی در بازار صحیح آن، عمل راحتی وجود ندارد. به همین خیال بایستی seo بهینه سازی تعدادی زبانه انجام دهید تا بتوانید مجموع اصول و قواعد seo را در همگی گویش ها پیاده سازی نمائید. 


تاثیر چندین زبانه بودن وبسایت در seo

شما می‌خواهید وب سایت شما در گوگل اکران داده خواهد شد. برای این فعالیت محتوای خویش را به گویش خودتان باصرفه می‌کنید. با این اکنون شاید رغبت داشته باشید به مخاطبان آن سوی مرز خویش نیز دست پیدا نمائید. این مخاطبان هم می‌توانند مشابه هم باشند و هم میتوانند مخالف هم باشند. این برای شما یک مجال میباشد. آنان از این حیث که ممکن میباشد نیاز های یکسانی داشته داشته باشند به هم مشابه می‌باشند و از این لحاظ که لهجه متفاوتی دارا‌هستند با یکدیگر فرق داشته باشند. زمانی شما تارنما خویش را به یکسری گویش می نویسید و برای بخشها متعدد غرض گذاری می‌کنید سه مزیت به دست می‌آورید:

مخاطبان خویش را ارتقا می دهید.
می‌توانید برای یک ناحیه خاص به مرتبه بندی بهتری دست پیدا نمائید.
موتور های کاوش به توان و اهمیت وب سایت شما پی خواهد پیروزی.
seo کاملا درباره با برآورده کردن نیازهای یوزرها میباشد. در‌این میان seo چندین زبانه عمل دشواری میباشد و میتواند جایگاه بندی شما‌را کم کند. به همین خواسته شما بایستی بدانید چه عمل میکنید.


چه وقت بهتر میباشد تارنما ترجمه خواهد شد؟

ساخت و ساز یک وبسایت یکسری زبانه پیروز نیازمند گذراندن زمان و منابع میباشد . برای اینکه در این شیوه پیروز گردید بایستی اقدامات تحت را انجام دهید:

1. از سیستم مدیر محتوا (CMS) مطلوب به کارگیری نمائید.
2. پژوهش ها خویش را در موضوع لغات کلیدی جای متبوع و کلماتی که دارنده توشه رقابتی نادر ولی وسعت جستجوی بالا می باشند بی نقص فرمائید.
3. یک ورژن ترجمه گردیده از وبسایت خویش که دربرگیرنده دست کم صفحه ها بلاگ شما باشد ساخت و ساز نمائید.
4. از روش استراتژیک سازی پیوند های چندزبانه خویش را بسط دهید.


1- از CMS کنونی استعمال نمائید یا این که تازه؟

در حالتی که قرار میباشد وبسایت خویش را ترجمه نمایید و آن را به چندین زبانه تغییر تحول دهید بهتر میباشد یک پباده سازی دوباره در وبسایت خویش انجام دهید. CMS های جدیدی وجود داراست که به شما قابلیت می‌دهد وبسایت خویش را چندین زبانه کرده و یک مقر مشترک داده داشته باشید. این فعالیت مزیت های چندی داراست:

چنانچه یک وبسایت را مجددا پباده سازی نمائید و بسط دهید وب سایت خویش را نیز آپدیت نموده اید.
فضای هاست را کمتر و ارزانتر میکنید(گوگل اهمیت نمی دهد هاست شما از کدام مرز و بوم میباشد و از آن برای یافتن کاربر به کار گیری نمی نماید).

برخی از سیستم های CMS مشهور موردها ذیل میباشند:

• دروپال
• وردپرس
• جوملا
• مجنتا
می‌توانید یک کدام از اقدامات ذیل را انجام دهید:

یک وب سایت یکسری زبانه با CMS بسازید و وبسایت کنونی خویش را با آن جایگزین نمائید.
کل کدها را به وب سایت تازه منتقل نمائید و آن گاه کلیه چیز را ترجمه فرمائید.
یک وبسایت به گویش فرنگی ساخت‌و‌ساز نمائید با یک CMS جدا از هم و وبسایت خویش را نگه دارید. (وضعیت ایده ال چون می‌توانید لهجه های دیگر نیز در آینده بدان اضافه فرمائید)
 

  • ۹۹/۰۶/۲۳
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی