مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


در موضوع سئو seo، نکات ظریفی وجود دارااست که تا هر جایی این فعالیت ها را انجام بدهید، بهره هایی بهترین سئو کار  برای شما خواهد داشت. اما ما پیشنهاد نمی‌کنیم که با وسواس و آلرژی زیاد این فعالیت‌ها را انجام دهید، بلکه سفارش میکنیم اصول و ضوابط اساسی را در این باره بدانید و به فعالیت ببندید. یکی‌از بخش‌هایی که ما یحتاج میباشد در سئو وبسایت به آن اعتنا نمائید، نشانی یا این که URL وبسایت می‌باشد.

شاید اعتنا به نشانی وبسایت، چندان اساسی به حیث نرسد البته اعتنا داشته باشید که تأثیر آن به طور غیر بدون واسطه بر مرتبه تارنما شما خواهد بود. از جمله یکی‌از جا‌هایی که نشانی وب سایت و با صرفه بودن آن اهمیت خویش را نشان میدهد، در لیست نتیجه ها کاوش و یا این که به عبارتی اسنیپت، میباشد.

در‌این مقاله میخواهیم به seo نشانی تارنما بپردازیم و همینطور بدانیم که هریک از تغییراتی که بر روی URL اعمال میکنیم تا چه حد بر سئوی تارنما، تأثیر خواهد داشت. اکنون، موتور‌های کاوش مانند گوگل، بسیار به اعتنا وبسایت‌ها را نظارت می‌نمایند به این ترتیب مطمئن باشید که هر کاری برای سئو بهینه سازی انجام می‌دهید از دیده آنها به دور نخواهد ماند و تاثیراتی بر جایگاه وب سایت می گذارد.

راهنمای مطالعه متن
سئو نشانی وبسایت
نکاتی دیگر برای سئو نشانی وب سایت
seo نشانی وب سایت
به دنبال تنی چند از نکات برای سئو نشانی وب سایت و کلاً URL را اسم می بریم:

1- URL بایستی خوانا و قابل فهم باشد
گفتیم که اینک ربات‌های موتور‌های کاوش، پیشرفت بخش اعظمی کرده‌اند و روز آپدیت، ادراک آنها بیشتر مشابه به بشر‌ها می گردد. اکنون فرض فرمائید که برای صفحه ها تارنما خویش از URLهایی استعمال کرده‌اید که چندان خوانا نیستند، ممکن میباشد با خویش تصور کنید که چه اهمیتی داراست URL به چه شکلی باشد؟! البته یک لحظه حوصله نمایید و این نکات را در لحاظ بگیرید. اولاً که فهم ربات‌ها بسیار مشابه به فهم و شعور بشر‌ها شده‌است و خیلی سریع میتوانند با معنا بودن یا این که نبودن لغات را حتی‌در URL بفهمند. از طرفی مهم ترین کاری که می توانید برای seo سئوی وب سایت انجام بدهید این میباشد که یوزرها را در لحاظ بگیرید و اینترنت سایتی ساخت نمایید که استفاده کننده محور باشد. هنگامی کاربری URL شیت‌ای از وبسایت شمارا در حاصل کاوش یا این که در پیوند های دیگر می‌بیند، مسلماً ظواهر URL بر گزینش وی تأثیر خواهد داشت. در‌پی می توانید تصاویری از URLهای خوانا و قابل قبول را با گونه های دیگر مشاهده کنید و مقایسه نمائید.

 

در اسنیپت سوم مشاهده می کنید که URL برگه ناخوانا و بی معنا به حیث میرسد.

2- وجود لغات کلیدی در URL
شاید توشه‌ها شنیده باشید که استعمال از لغت ها کلیدی در URL میتواند تأثیر مثبتی برای سئوی وبسایت داشته باشد. این نکته قادر است تا حدی شایان توجه باشد. پس تا جاییکه ممکن میباشد از لغات کلیدی و مربوط به مقاله شیت در URL به کارگیری فرمایید. اما اعتنا داشته باشید که گفتیم تا حدی این فعالیت قادر است به نفع seo باشد. در‌صورتی‌که بخواهید از عبارات کلیدی طولانی در URL استعمال فرمائید، ممکن میباشد تأثیر عکس و منفی برای برگه شما داشته باشد. پس تنها تا حدی سنجیده و خلاصه از کلمه ها کلیدی به کارگیری نمائید یعنی فقط پاره ای که URL را برای یوزرها دیدنی نماید و به آنان این سیگنال را بدهد که مطلبی که در جستجوی آن میباشند در‌این برگه جان دار می باشد.

وجود لغت ها کلیدی در URL میتواند از سه روش بر سئوی وب سایت تأثیر داشته باشد. مثلا ممکن میباشد نشانی برگه‌ای از سایت شما در وبسایت‌ها، وبلاگ‌ها و صفحه های کانال‌های اجتماعی اسکن و پیوند خواهد شد. حتماً در حالتی که این URL شمایی منطقی و مربوط به مقاله داخل خویش داشته باشد، یوزرها بیشتری را تشویق به کلیک کردن می‌نماید.
یکی از دیگر از اتفاقاتی که میتواند بیفتد این میباشد که در شرایطی که نشانی ورقه‌ای از تارنما شما جایی پیوند خواهد شد البته برای این پیوند هیچ انکر متنی وجود نداشته باشد، خویش URL با مفهوم و مفهومی که انتقال میدهد، یوزرها را برای کلیک کردن تشویق خواهد کرد.

 

و در پایان اینکه وجود عبارات کلیدی در URL منجر می گردد یوزرها بیشتری در لیست نتیجه ها موتور کاوش، بر روی وبسایت شما کلیک نمایند. به طور کاملً منطقی به حیث میرسد که یک URL منزه و آراسته، سنجیده‌خیس از گونه های نا منظم باشد و از طرفی هنگامی استفاده کننده، کلمه ها کلیدی که سرچ کرده‌ میباشد را در URL مشاهده نماید چنین تصور خواهد کرد که مطلبی که در جستجوی آن میباشد حتماً درین کاغذ مییابد.

3- پارامتر‌های دینامیک را از URL حذف نمائید
مطلقاً توشه‌ها در به کار گیری از CMSهای متفاوت مشاهده کرده‌اید که بعضی از کد‌هایی که در CMS وجود دارا هستند سبب ساز می گردند که URLهایی که برای هر کاغذ ساخت می شوند، دینامیک باشند، معمولاً این پارامتر‌های دینامیک برای پیگیری کلیک‌ها، بوجود آمده‌اند اما به عبارتی‌طور که مشاهده نموده اید، در غایت URL شیت به شدت زشت و نا مرتب و در عین هم اکنون بی‌معنا به حیث می‌رسند. این نکته به‌خصوص وقتی میتواند به زیان ترافیک وب سایت شما باشد که لینکی از برگه سایت در کانال‌های اجتماعی نسخه برداری گردد. مبنی بر پژوهش ها متخصصان seo، مشخص و معلوم شده‌است که URLهای با معنا و تروتمیز، یوزرها بیشتری را به کلیک کردن تشویق می‌نمایند.
 

  • ۹۹/۰۶/۲۳
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی