مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


تبلیغات گوگل ادسنس؛ اشکال، طرز اجرا و ۳ طریق کسب درآمد از آن
گوگل ادسنس یک کدام از گونه های تبلیغات آنلاین، از خدمت‌های تبلیغاتی گوگل میباشد سئو در مشهد که به طور بدون پول محتوای تبلیغاتی شما‌را اکران میدهد و صاحبان کسب‌و شغل های آنلاین می توانند با به کارگیری از این نوع بازاریابی دیجیتال، کسب درآمد داشته باشند. درین نوشته ی علمی شما‌را با اشکال تبلیغات گوگل ادسنس، طریق اجرای کمپین‌های ادسنس و ۳ نحوه کسب درآمد از آن آشنا خوا‌هیم کرد.

گوگل ادسنس چه میباشد؟
اکثر یوزرها وب از گوگل ادسنس اطلاعاتی دارا هستند البته به دلیل آن که بتوان اشخاص مبتدی و تازه کار را در اینجا آپ دیت نگه داشت دیده‌اندازی سریع درمورد این موضوع و مزایای مهم آن آورده شده‌است.

گوگل صاحب و مالک گوگل ادسنس میباشد.
گوگل ادسنس منبع مهم درآمد گوگل می باشد. در سال ۲۰۱۵ درآمد ناشی از ادسنس ۱۵ میلیارد دلار بود که نشان دهنده ۲۳ درصد از درآمد گوگل هست (آپ دیت گردیده در دسامبر سال ۲۰۱۶)
استعمال از آن برای پابلیشرها مجانی میباشد. مبلغان از تبلیغات در گوگل ادوردز برای تبلیغ تولید ها یا این که خدماتشان در اینترنت‌وبسایت‌های ادسنس به کارگیری می‌نمایند. آنان فقط وقتی هزینه می‌نمایند که کسی روی تبلیغات آن ها کلیک نماید (تبلیغات PPC -پرداخت به ازای کلیک)
پابلیشر‌ها ۶۸ درصد از درآمد و گوگل ۳۲ درصد از درآمد را اخذ می‌نمایند، مثلا درصورتی که یک مبلغ برای هر کلیک یک دلار اخذ نماید، ۶۸ سنت به پابلیشر و ۳۲ سنت به گوگل می رسد.
به حساب آوردن هزینه به ازای کلیک براساس نوع سیستم مزایده است. به کار گیری از آن بسیار سهل و آسان میباشد و یک پلتفرم تبلیغات گزینه اعتماد در وب میباشد و میتواند آفریننده درآمد مهم برای پابلیشرها باشد (در مقایسه با دیگر سیستم‌های PPC)
ادسنس علاوه بر وبسایت‌های محتوایی برای بازی‌ها، کلیپ‌ها، گوشی‌ها و سرچ تولید ها در دسترس هستند.

مقاله‌ها دارای ارتباط : ۱۰ مزیت گوگل ادوردز برای پرورش کسب‌وکارها

شما می بایست چه نوع تبلیغاتی را اجرا فرمائید؟
گوگل ادسنس صرفا به تبلیغات ویدیویی و تصویری محدود نمی شود. لیستی طولانی از اشکال تبلیغات وجود داراست که میتوانید آنان‌را گزینش کرده و اذن دهید گوگل در اینترنت‌تارنما شما اجرا گردد.

۱.تبلیغات متنی
گوگل ادسنس - تبلیغات متنی

این تبلیغات در قالب ساخت محتوا بی آلایش با عنا وین و تعریف‌هایی کوتاه به هم پا یک لینک و پیوند (به رنگ سبز) هستند که به اینترنت‌وبسایت تبلیغ گردیده هدایت می شوند. چنین تبلیغ‌هایی می توانند در اینترنت‌وب سایت شما اجرا گردیده و یا این که در SERPهای گوگل اکران داده شوند.

گوگل ادسنس - تبلیغ متنی

۲.تبلیغات نمایشی
این تبلیغات مبتنی ساخت محتوای گرافیکی میباشد و در صفحه ها اینترنت شما اکران داده می شود. آنها به سه نوع اکران داده میشوند:

افقی : تابلوی وسیع و بنر
گوگل ادسنس - تبلیغات نمایشی

عمودی : اسمان خراش
گوگل ادسنس - اکران عمودی

گوگل ادسنس - اسمان خراش

مربعی : مربعی و مربع کوچک
گوگل ادسنس - مربعی

۳.تبلیغات بی نیاز رسانه‌ای
از این آیتم با تیتر تبلیغات متعامل نیز به کار گیری می شود که در قالب تصویر، ساخت و ساز محتوای ویدئویی و یا این که HTML میباشد.

تبلیغاتی با تصاویر پویا
این تبلیغ‌ها؛ تبلیغاتی در اصل نمایشی هستند، البته شما میتوانید نوع دیگری از تبلیغات را گزینش نمائید که از دسته‌بندی‌های مهم آن ها به طور عمودی، افقی و مربعی پخش خواهد شد.

تبلیغات ویدیویی
در شرایطی‌که قصد به اجرای تبلیغاتی ویدیویی گرفته‌اید، گوگل ادسنس این مورد را در اختیارتان قرار میدهد تا تبلیغات ویدیویی داشته باشید.

مستطیل با سایز میانگین

مستطیل عظیم

گوگل ادسنس - رسانه‌ای

تبلیغات HTML
گوگل ادسنس - HTML

این نوع تبلیغ‌ها تارنما‌های کوچک متعامل‌اند.

۴. واحدهای لینک و پیوند
گوگل ادسنس - پیوند

این نوع از تبلیغات گوگل به محتوای پیج بستگی دارااست. برخلاف دیگر قالب‌ها این تبلیغ‌ها شما‌را به سمت مبلغ سوق نمی‌دهند، بلکه شمارا به برگه‌ای متعدد میبرند که دربرگیرنده دیگر تبلیغ‌های گوگل مرتبط با مورد می باشد.

گوگل ادسنس - واحدهای پیوند

گوگل ادسنس - لینکی

۵. تبلیغات ریسپانسیو یا این که عکس العمل‌گرا
این تبلیغات بسته به خصوصیات فنی دستگاهی که در اکنون اکران تبلیغ هست در اختیار گرفتن جامعی روی باصرفه‌سازی داراست.

۶. محتوای تطبیق‌یافته
گوگل ادسنس - تطبیق یافته

این ورژن گوگل از تبلیغات محتوایی بوسیله Taboola و Outbrain اجرا میشود. این منجر می‌گردد تعداد کلیک‌ها بیشتر گردیده و ترافیک دیده‌گیری به وجود آید، چراکه محتوا به آن شیت مربوط می باشد.

در صورتی درپی اجرای تبلیغات محتوای تطبیق یافته‌اید گوگل ادسنس دارنده گروه الزاماتی حداقلی میباشد که بایستی آنها را برآورده فرمایید، به عنوان مثال وسعت حداقلی ترافیک و صفحه های مخصوص.

چه طور با به کارگیری از گوگل ادسنس در وب سایت خویش تبلیغات اجرا فرمایید
زمانیکه متوجه شدید پیرو اجرای چه نوع تبلیغاتی میباشید، مقطع آن میباشد که شعور فرمایید چه‌طور بایستی گوگل ادسنس را فعال‌ساز‌ی فرمائید.

۱.یک اکانت گوگل ادسنس ساخت‌و‌ساز فرمایید
اولیه از همگی شما بایستی یک اکانت گوگل ادسنس ساخت‌و‌ساز فرمائید

۲.تبلیغات اتومات منش بیاندازید
با تعیین مورد “Auto Ads” می توانید به گوگل ادسنس جواز دهید تا تبلیغات را در اینترنت‌وبسایت شما اجرا نماید. آن‌گاه گوگل تصمیم می گیرد چه نوع تبلیغاتی اجرا نمائید، کجا آن‌ها‌را قرار دهید، و همینطور آنها‌را برای هر پلتفرمی باصرفه‌سازی می‌نماید (تلفن همراه، دسکتاپ، و غیره)

۳.فعال سازی واحدهای تبلیغاتی
همان دیگر شما می توانید در اختیار گرفتن بیشتری روی اجرای تبلیغات در اینترنت‌سایتتان داشته باشید. برای انجام این فعالیت به عصر جزئییات گوگل نگاهی بیاندازید.

این به شما قابلیت و امکان در دست گرفتن هر چیزی از تبلیغ در سایتتان را میدهد، به عنوان مثال اندازه، قالب، شرایط و غیره.
 

  • ۹۹/۰۶/۲۰
  • شایلین عباسی

نظرات (۱)

سلام وبلاگ خیلی خوبی داری

یه سایت عالی فروش تلفن همراه میخوام معرفی کنم به نام ماریاتل حتما بهش سر بزن و به دوستات معرفی کن.

https://mariatell.com/

در ضمن تو این شرایط کرونا stay at home حفظ کن و با یک کلیک از خونه سفارشتو ثبت کن https://mariatell.com/

🛒😍😍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی