مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


۳- مراقبت از بک‌پیوند‌های وب سایت خویش
خیلی از زمان ها اسپم‌ها سعی بر حذف شایسته ترین بک‌پیوند‌های شما دارا هستند. آنها سئو در مشهد معمولاً با به کارگیری از اسم شما با مالک اینترنت‌وبسایت رابطه برقرار می‌نمایند و از رئیس اینترنت درخواست می‌نمایند که بک لینک و پیوند شما‌را حذف نماید.

برای دوری از این واقعه، می توانید این دو عمل را انجام دهید:

زمانی با اینترنت‌مسترها برای تولید بک‌لینک و پیوند رابطه برقرار می کنید ، به مکان به کار گیری از Gmail یا این که Yahoo از نشانی دامنه خویش به کار گیری نمایید. با این شیوه اثبات میکنید که برای اینترنت‌سایتی که قصد ساخت‌و‌ساز بک‌پیوند برای آن دارید، فعالیت می کنید. نشانی اینترنتی شما می بایست به طور ذیل باشد: yourname@yourdomain.com
شایسته ترین بک‌لینک و پیوند‌های خویش را پیگیری فرمایید. برای این‌عمل می توانید از Monitor Backlinks استعمال فرمائید. به لیست بک‌پیوند‌های خویش بروید و مبتنی بر شیت جایگاه‌بندی یا این که کار‌های اجتماعی، آن را آراسته‌سازی فرمایید. به‌این‌ترتیب میتوانید همواره بک‌پیوند‌های خویش را پیگیری نمائید.

۴- اینترنت‌تارنما خویش را از بدافزارها و هکرها ایمن نمایید.
امنیت در فضای اینترنت، مهم ترین اصل برای هر کسب‌و‌کاری میباشد. هکرها می توانند با هک و در دست گرفتن اینترنت‌وبسایت شما، محتوا را از روش اضافه کردن لینک و پیوند‌های اسپم بازنویسی یا این که با ریدایرکت کردن صفحه های شما به صفحه ها دیگر، به اینترنت‌وب سایت شما ضربات جبران‌ناپذیری بزنند.

برای دوری از هک شدن می توانید شغل های ذیل را انجام دهید:

در صورتی از WordPress استعمال می کنید، پلاگین Google Authenticator را نصب فرمائید و یک سر تأیید دو مرحله‌ای ساخت‌و‌ساز فرمائید.
با شماره‌ها و کاراکترهای ویژه، رمزعبور کار کشته برای خویش ساخت نمائید.
بطور منظم از پرونده‌ها و مقر داده خویش، ورژن‌های حمایت کننده تولید فرمایید.
در حالتی‌که اینترنت‌وبسایت شما به یوزرها اذن میدهد تا پرونده‌ها را بار گذاری نمایند، با کمپانی صاحب خانه خویش کلام فرمائید و از آن ها بپرسید که چه‌گونه می توانید آنتی ویروسی برای پرهیز از بدافزارها نصب نمائید.

۵- نظارت محتوای تکراری و نسخه برداری گردیده
یکی همه گیرترین تکنیک‌هایی که وبسایت‌های حریف برای اسپم کردن استعمال می‌نمایند انتشار محتوای اسکن شده‌است. آنان محتوای اینترنت‌وب سایت شما‌را نسخه برداری کرده و آن را در هر جایی که می توانند ارسال می‌نمایند. در‌صورتی‌که بیشتر مطالب شما نسخه برداری گردیده باشد، این احتمال عظیم وجود داراست که اینترنت‌تارنما شما بوسیله موتورهای جست‌و‌جو جریمه خواهد شد.


۶- سرعت اینترنت‌وب سایت خویش را محاسبه نمایید.
در‌صورتی‌که به صورت ناگهانی اینترنت‌تارنما شما مدت لود بسیار طولانی‌ داراست، اطمینان نتیجه ها فرمایید که به‌این استدلال وجود ندارد که فردی هزاران درخواست در هر ثانیه به سرور شما ارسال می‌نماید. در صورتیکه برای پرهیز از این فعالیت سریع فعالیت نکنید، ممکن میباشد الگوریتم‌های موتور جست‌و‌جو اینترنت‌وبسایت شما‌را کنار بگذارند.
 

  • ۹۹/۰۶/۱۸
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی