مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


معرفی یک‌سری ابزار برای محاسبه و سئو نرخ تبدیل
ابزارهای متعددی برای آنالیز و seo نرخ تبدیل وب سایت وجود داراست. ولی همه آن‌ها از جمهوری اسلامی ایران قابل دسترس نیستند بهترین سئو کار یا این که برای استعمال مداوم می بایست حساب پریمیوم خریداری نمائید. البته به هر درحال حاضر راه‌حل‌ای وجود ندارد و نمی‌اقتدار ارتقاء نرخ تبدیل وبسایت را نادیده گرفت. به دنبال به چندین ابزار اساسی اشاره میکنیم:
گوگل آنالیتیکس
شایسته ترین و پرکاربردترین ابزار محاسبه و سئو نرخ تبدیل که به راحتی و بدون پول می توانیم از آن به کار گیری کنیم، گوگل آنالیتیکس میباشد. درین ابزار توانا و کاربردی میتوانیم داده ها مفیدی زیرا نرخ پریدن تارنما، منابع ورودی یوزرها، خطاهای جان دار در تارنما، بازه بازه ماندن استفاده کننده در تارنما و… را آنالیز فرمائید و با ارزیابی نتیجه ها و گزارش‌های به‌دست آمده بتوانید نرخ تبدیل خویش را ارتقاء دهید.
سیمیلار اینترنت (Similar Web)
سیمیلار اینترنت ابزاری میباشد که داده ها کاملی از یوزرها و منابع ورودی آن ها در مشت شما قرار میدهد تا بتوانید با با صرفه‌سازی محتوا نرخ تبدیل خویش را ارتقاء دهید.
GTMetrix
جی‌تی‌ متریکس یک کدام از ابزارهای آنلاین برای آزمایش سرعت وب سایت میباشد که با وارد کردن نشانی وب سایت خویش در اینترنت‌تارنما جی‌تی متریکس میتوانید خطاها جانور را برطرف کرده و سرعت وب سایت خویش را بهبود داد.
Optimizely
این ابزار یکی‌از شایسته ترین مثال‌های مو جود برای آزمایش‌های A/B میباشد که به شما یاری می‌نماید با انجام آزمایش‌های متفاوت و با صرفه‌سازی نحوه‌های جانور، نرخ تبدیل وب سایت‌تان را ارتقاء دهید.
هات جار (Hot Jar)
هات جار ابزار دیگری برای نظارت ظریف کردار یوزرها میباشد که داده ها اکثری خیر در چنگ شما میگذارد و به خیر و خوبی مسیر قیف فروش و مهاجرت مشتری را ارزیابی می‌نماید. البته صرفا دو هفته می توانید به طور بدون پول از این ابزار استعمال نمائید.
عده‌‌بندی
نرخ تبدیل یک کدام از مهم ترین معیارهایی میباشد که نشان می دهد کارایی و سرمایه‌گذاری ما در بازاریابی اینترنتی تا چه اندازه پیروز بوده میباشد. خواسته نرخ تبدیل این میباشد که در بین مجموع بازدیدکنندگانی که وارد وب سایت گردیده‌اند، یکسری درصد منظور موردنظر ما‌را انجام داده‌اند.
دست اندرکاران مختلفی در ارتقاء نرخ تبدیل تاثیر داراست و با به کارگیری از راهکارهای متعدد و در عین هم اکنون معمولی می‌قدرت نرخ تبدیل را باصرفه‌سازی کرد.

  • ۹۹/۰۶/۱۶
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی