مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


نرخ تبدیل چه است؟ چطور می قدرت نرخ تبدیل را ارتقا اعطا کرد. ۱۰۱ تکتیک و ترفند برای بالا بردن نرخ تبدیل در تارنما سئو در مشهد  درین مقاله آموزشی سئوکار معرفی شده‌است.

نرخ تبدیل چه چیزی است؟ در دنیای امروز دیجیتال مارکتینگ شما هر روز اصطلاحات و تاکتیک ها و اسم های مختلفی می شنوید: از الگوریتم ها گرفته تا کراولرها و seo و درجه گوگل و لینک و پیوند سازی و شبکه‌های‌اجتماعی و …
اکثری فکر‌میکنند استعمال از این اصطلاحات به معنای تخصص و ماهر بودن میباشد. ولی شما تاهنگامیکه نتوانید این اصطلاحات را به گویش معمولی برای خودتان تعریف و تمجید نمائید و امکان های هر مورد از این موردها را برای خودتان پر‌نور نکنید نمی توانید خودتان را کارشناس دیجیتال مارکتینگ بدانید.
یکی این اصطلاحات که زیاد به گوش میرسد نرخ تبدیل میباشد. یعنی تعداد عده ای که به محتوای شما دست پیدا می نمایند، آن را میخوانند و آن کاری که شما از آن‌ها می‌خواهید را انجام میدهند. خرید می نمایند. از سرویس ها شما به کار گیری می نمایند. فرم استخدام مالامال می نمایند و یا این که در مجله عضو میگردند و یا این که روی مواقعی که در لحاظ گرفته اید کلیک می نمایند. این نرخ تبدیل وبسایت و صفحه های شماست. در واقعیت غرض شما این میباشد که نرخ تبدیل خویش را متناسب با رویکردی که دارید فراتر ببرید.

۱۰۱ طرز سئو نرخ تبدیل که همین شرایط کنونی می‌توانید به کار گیری نمائید.
ما در اینجا ۱۰۱ تاکتیک و ترفند بهبود نرخ تبدیل را جمع آوری کرد ه ایم. استعمال از این طریق ها و ترفندها سبب میشود بیشتر بفروشید، بیشتر مشتری جذب فرمایید و اعتبار بالاتری کسب نمایید. ما این شیوه ها را به طور کوتاه و در دسته بندی های خاص قرار داده ایم تا شل خیس بتوانید با آنها رابطه برقرار نمایید و برای بالا بردن نرخ تبدیل خویش طرح ریزی فرمائید.
۱. به سوالهای مخاطبان جواب دهید. مقاله‌ها آموزشی که ایرادات یوزرها را رفع می نمایند و به سوالهای آن‌ها جواب می‌دهد اعتبار شما‌را فراتر می‌برد.
۲. به آن‌ها نگویید چکار نمایند. با آمارها، مطالب توانمند و ایده ها مخاطبان و مشتریان تان به آن‌ها ثابت نمایید که انجام این عمل برایشان با فایده میباشد.
۳. آنها را پند نمائید. با یک منوی کاربری شل آن‌ها‌را به بخش های متعدد تارنما بکشانید.
۴. از Call-to-Action هایی که مرحله به مرحله آنان‌را در مسیر جلوتر می‌برد. استعمال نمایید. تلاش نمائید این Call-to-Action روشن باشند و به هیچوجه یوزرها را فریب ندهید.
۵. از پیکسل های ریمارکتینگ به کارگیری فرمائید. گوگل اینک این قابلیت را به طور بدون‌پول در چنگ شما قرار می‌دهد.
۶. محتوای ویدیویی اپیزودیک (چندین قسمتی) بسازید. قانع کردن مخاطبان به طور تصویری و رودررو بسیار شل خیس میباشد.
۷. به فعالیت خویش سرعت ببخشید. با Google AMP و PageSpeed Insights آغاز نمائید.
۸. با فایده باشید. در حالتی که یوزرها شما شم نمایند وب سایت شما به درد آنان می‌خورد و داده ها مفیدی از آن به دست میاورند ریلکس خیس خرید می نمایند.
۹. به آن‌ها کوپن تخفیف یا این که پیشنهادات ویژه بدهید، آمار خریدها و یا این که دانلودها نیز تاثیر بسزایی در صدر بردن نرخ تبدیل دارااست.
۱۰. کاربر غرض خویش را شناسایی فرمایید و با لهجه آنها سخن فرمایید. یعنی در‌حالتی که کاربر شما نوجوان های ۱۲ الی ۱۵ سال می‌باشند می بایست بدانید چه‌طور و با چه زبانی با آن‌ها تعامل داشته باشید.

آمارها و تحلیل‌ها
۱۱. سطح توقع تان را زیر بیاورید. آنان قرار وجود ندارد بلافاصله از شما خرید نمایند. ممکن میباشد مطالب شما‌را به اشتراک بگذارند، در روزنامه عضو شوند و یا این که شبکه‌های‌عمومی شما‌را فالو نمایند. بدین نوع تبدیل ها میکروکانورژن گفته می‌گردد.
۱۲. آزمایش A/B پاسخ می‌دهد و هزینه ی پاره ای هم برای شما داراست. Google Optimize را آزمون فرمایید. یک ابزار و پلت فرم مارکتینگ که مورد های دیدنی توجهی را در چنگ شما قرار می‌دهد.
۱۳. از آنالیز های اینترنت به کارگیری نمائید و از آن‌ها حافظه بگیرید و کوشش نمائید هر چیزی را رصد فرمایید. Google Analytics هر امکانی را که نیاز داشته باشید در چنگ شما قرار می‌دهد.
۱۴. به آن‌ها یک استدلال ارائه فرمایید. مخاطبان نیاز دارا‌هستند بدانند چرا می بایست از شما خرید نمایند.
۱۵. المان های تارنما را تغییر‌و تحول دهید و حاصل آن را نظارت فرمائید.
۱۶. از یک Chatbot به کار گیری فرمایید. تعامل موءثر نرخ تبدیل را بهبود می‌بخشد.
۱۷. سبد خرید خویش را تغییر تحول دهید. شما به یک سبد خرید سریع، آسوده و با صرفه نیاز دارید.
۱۸. صفحه های فرود غیر وابسته برای صفحه های اجتماعی خویش بسازید و پیام ها و محتوای آن را متناسب با نوع کانال ی اجتماعی فردی سازی نمائید.
۱۹. نظارت نمائید که تمامی چیز صحیح فعالیت می نماید. لینک و پیوند ها، فرم های مخاطبان، دکمه های اشتراک گذاری و …
۲۰. رویکرد های ارتباطی خویش را در چنگ مخاطبان قرار دهید. شماره های تماس، پست الکرونیکی ها، چت زنده و نرم افزار های پیام رسان منش های ارتباطی سهل میباشند و اعتبار تارنما شمارا فراتر می‌برند.
۲۱. تلفن همراه اساسی خیس از دسکتاپ میباشد. زیرا بیشتراز نیمی از ترافیک دنیای اینترنت را گوشی تشکیل می‌دهد. پس وبسایت خویش را برای تلفن همراه سئو نمایید.
۲۲. صفحه ها فروش را از هر لحاظ سئو نمایید.
۲۳. اعتنا داشته باشید که وب سایت شما روی سیستم استدلال های متفاوت و گونه های مرورگرها به صدق عمل می نماید.
۲۴. پیش از اینکه از مخاطبان خویش داده ها تماس حاصل نمایید یک بها افزوده ساخت‌و‌ساز نمائید. مخاطبان بایستی بدانند وبسایت شما چه ارزشی برای آن‌ها ساخت و ساز می نماید.
۲۵. فردی سازی فرمائید و از ایده ها مخاطبان برای بهبود وبسایت فایده ببرید.
۲۶. رقبای خویش را پایین لحاظ بگیرید. آن‌ها چه کاری انجام می‌دهند که شما انجام نمی دهید؟ رقبا ایده های خاص خودشان را دارا‌هستند که می‌توانید از آنها سود ببرید.
۲۷. تلاش کلیدواژه های خویش را رصد فرمایید و روی تغییرات و seo آن عمل فرمائید.
۲۸. اعتماد تولید فرمائید. بگذارید مخاطبان شما بدانند چه کسانی فعلا پشت گروه و وبسایت شما قرار دارا‌هستند.
۲۹. اشتباهات را حل نمایید. طریق های موءثر مربوط به کسب و عمل خویش و مخاطبان خویش ارائه فرمایید.
۳۰. هدلاین های تاثیرگذار و توانا بنویسید و نرخ کلیک آنها را محاسبه فرمایید.
 

  • ۹۹/۰۶/۱۶
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی