مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

صفحه اول گوگل


قرار تصاحب کردن در شیت اولیه گوگل رویای مدیران و دارندگان تارنما است، مجموع اشخاص در هر صنف و کسب و کاری  بهترین سئو کار که باشند برای جلوتر بودن نسبت به رقبای خویش می‌خواهند که در شیت نخستین گوگل قرار گیرند. چون آمار نشان میدهد که بیشترین درصد یوزرها فقط پیوند های نشان داده گردیده در ورقه نخستین را گشوده می نمایند و تعداد بسیار اندکی به صفحه ها دوم به آن گاه مراجعه می کنند، به همین جهت قرار به دست آوردن در کاغذ اولیه گوگل اهمیت بخش اعظمی دارااست. البته چه طور می اقتدار از در میان هزاران سایت در یک مسئله کاری وب سایت خویش را به کاغذ نخستین گوگل برسانیم؟ چهت نیل بدین دستور می بایست بدانید که تارنما هایی که در ورقه اولیه گوگل در هنگام کاوش اکران داده میشوند به نیکی بهینه سازی گردیده اند و به طور کامل مطابق با اصول و قواعد گوگل می‌باشند.

در صورتی‌که این پرسش برایتان اتفاق افتاده که بهینه سازی چه است و چه‌گونه میتوانم از روش seo به کاغذ اولیه گوگل را پیدا کنم؟ به شما توصیه می‌کنیم که نوشته‌ی‌علمی بهینه سازی چه چیزی است را مطالعه فرمایید. ولی کلاً می قدرت اعلام‌کرد که بهینه سازی به معنای سئو تارنما برای موتورهای کاوش می‌باشد ولی خیر فقط برای موتورهای کاوش بلکه سایت شما می بایست برای یوزرها نیز seo گردیده باشد. تعداد متعددی خط مش متعدد برای seo یک سایت وجود داراست که انجام همه این نحوه ها در کنار هم بهینه سازی گفته میگردد که باعث به اخذ سکو از گوگل گردیده و در غایت در ورقه اولیه گوگل اکران داده گردد.

خط مش جستن به شیت نخستین گوگل بدین آسانی وجود ندارد و فقط با داشتن تارنما حادثه نمی افتد بلکه باید برای آن عملکرد کرد. بایستی سایت خویش را seo کنید تا مرتبه خیر و خوبی اخذ کرده و به ورقه اولیه گوگل برسید البته درصورتی که داده ها کافی در این باره نداشته باشید و تکنیک ها را نادرست انجام دهید گزینه جریمه گوگل قرار گرفته و سکو سایتتان نیز کاهش پیدا خواهد کرد که در برخی مواقع جبران ناپذیر خواهد بود. براین اساس در شرایطی که علم کافی در امر seo و seo وبسایت ندارید وب سایت خویش را به یک سئوکار مجرب بسپارید. ما برای شناخت بیشتر شما با طرز های seo تارنما و اینکه چه‌طور می شود به کاغذ اولیه گوگل منش پیدا کرد تعدادی آیتم از تکنیک های seo را برایتان شرح میدهیم.

• اسم دامنه سایت: بهتر میباشد که اسم دامنه کوتاهی تعیین کنید، ولی که‌این عمل مدام هم قابلیت و امکان پذیر نخواهد بود ولی صرفا در قوانینی برای دامنه اسم بلندی بگذارید که از نگاه مضمون‌ در برندینگ وب سایت اثر گذار باشد. مساله مهمتری که وجود دارااست این میباشد که اسم دامنه قطعا می بایست با محتوای وبسایت هم خوانی داشته باشد. چون استعمال از واژه و کلمه کلیدی اساسی در اسم دامنه علاوه بر اینکه به موتورهای کاوش یاری می نماید تا بهتر بتوانند مورد تارنما را شعور نمایند به یوزرها نیز در به خیال سپردن اسم وب سایت امداد می نماید و این نیز به رویکرد یافتن وبسایت شما به ورقه نخستین گوگل یاری می نماید. در طول جستجوی استفاده کننده موتورهای کاوش در آغاز اسم دامنه وبسایت را آیتم نظارت قرار میدهند و در شکل اسپم بودن آن را نشان نمی دهند، همینطور عمل دیگری که‌این موتورها انجام می‌دهند تحلیل محتوای وبسایت و انطباق آن با اسم وب سایت میباشد، ضمنا به کار گیری از هم اندازه انگلیسی عبارات کلیدی به شعور بهتر موتورهای کاوش و سئو وبسایت شما نیز امداد می نماید.

• متا تگ تیتر: کلاً متا تگ ها در seo تارنما و قرار به دست آوردن تارنما در برگه نخستین گوگل تاثیر اکثری دارا‌هستند البته مطرح ترین و تاثیرگذار ترین آن‌ها متا تگ تیتر یا این که به عبارتی title هست. تیتر شیت نیز جز اولی آیتم هایی میباشد که به وسیله موتورهای جستجوی گوگل گزینه محاسبه قرار می‌گیرد. طبق ضوابط گوگل تیتر اساسی شیت بایستی فی مابین ۳۰ تا ۶۰ کاراکتر نوشته خواهد شد و از کلمه ها کلیدی مهم کاغذ در آن استعمال خواهد شد. میتوانید کلمه ها کلیدی را با نشانه | از یکدیگر مستقل فرمایید. در شکل خالی ماندن متا تگ تیتر خویش گوگل با دقت به محتوای کاغذ عبارت خاصی را برمی گزیند ولی بهتر میباشد خودتان تیتر قابل قبولی را گزینش و درج نمائید. همت فرمائید تیتر شما بیشتر از ۶۰ کاراکتر نباشد چون گوگل بیشتر از آن را به طور نقطه چین نشان میدهد و خوانده نمیشود.

• متا تگ توضیحات: متا تگ توضیحات برخلاف متا تگ تیتر در برگه وبسایت برای استفاده کننده اکران داده نمیشود، البته در کسب رده در کاغذ نخستین گوگل به وبسایت شما یاری می نماید. هنگامی که شخصی واژه و کلمه کلیدی مرتبط با وب سایت شمارا کاوش می نماید و لینک و پیوند وب سایت شما در شیت نتیجه ها کاوش نشان داده می شود استفاده کننده پایین پیوند وبسایت متا تگ توضیحات را می بیند که دربرگیرنده یک توضیح مختصر از مسئله ورقه است. متا تگ توضیحات نباید کمتر از ۷۰ کاراکتر و بیشتر از ۱۵۰ کاراکتر داشته باشد، چون بیشتر از آن اکران داده نمیشود و این عمل فقط موجب تاثیرگذاری منفی بر روی وبسایت میشود. ضمنا سفارش میکنیم از کلمه و واژه کلیدی دو سکو درین متا تگ استعمال نمائید.
 

  • ۹۹/۰۶/۰۵
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی