مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


وبسایت مپ وردپرس مشتمل بر یک برگه XML هستش که با به کارگیری از اون میتونید همه صفحاتی که در وبسایت وردپرسی سئو در مشهد خودتون منتشر میکنید را در‌این ورقه به طور لینک و پیوند گردیده و در شکل قابلیت و امکان دسته‌بندی برای اشکال نوشته، ورقه، رسانه، برچسب و دسته‌بندی گزینش نمائید تا با معرفی اون به گوگل موتورهای کاوش هربار که وارد وبسایت شما می گردند تا تارنما را آیتم محاسبه قرار بدهند با مراجعه به نشانی نقشه وب سایت وردپرس که به طور xml تشکیل‌شده سریع‌خیس از پیش صفحه های شمارا ایندکس نمایند. چرا‌که زمانی شما برگه‌ای را منتشر میکنید فورا نقشه وبسایت وردپرس شما هم آپ دیت گردیده و لینک و پیوند در نقشه xml وبسایت قرار میگیره، ولی هنگامی نقشه سایتی وجود نداشته باشه لازمه تا در یک کدام از صفحه های خودتون به‌این کاغذ پیوند داده باشید تا گوگل با تحلیل اون ورقه بتونه تا ورقه تازه را مشاهده کرده و اونو ایندکس نماید. پس در وضعیت کلی نقشه xml وردپرس به امداد موتورهای کاوش میاد تا پیوند‌های شما‌را به طور بدون نقص رصد و محاسبه نمایند.

پس هم اکنون که متوجه اهمیت مسئله به کار گیری از نقشه وبسایت وردپرس شدید تا انتهای این فراگیری از مقر علم صاحب خانه‌فا با ما یاور باشید تا به شیوه طراحی وب سایت مپ در وردپرس با به کار گیری از پلاگین Google XML Sitemaps بپردازم. شما با به کارگیری از این پلاگین میتونید برای سایتتون نقشه xml وب سایت بسازید و در پایان با معرفی وبسایت مپ به گوگل سرعت ارزیابی و ایندکس صفحه ها تارنما خودتون را بالا ببرید.

یادگرفتن طراحی وب سایت مپ در وردپرس
چنانچه خاطرتون باشه در نوشته ی علمی قبلی که با تیتر فراگیری تولید و معرفی نقشه وبسایت xml وردپرس در گوگل منتشر کردم به معرفی شیوه طراحی سایت مپ وردپرس با استعمال از پلاگین Yoast سئو وردپرس پرداختم که شمارا از نصب و به کارگیری از یک پلاگین غیروابسته برای ساخت‌و‌ساز نقشه تارنما غنی میکرد. ولی در‌این فراگیری قصد دارم تا به معرفی پلاگین Google XML Sitemaps بپردازم که با به کار گیری از این پلاگین هم میتونید تا نسبت به ساخت و ساز نقشه تارنما در وردپرس بپردازید. این پلاگین هم یک کدام از پلاگین‌های دوستداشتنی وردپرس برای ساخت وب سایت مپ میباشد که تاکنون تونسته تا بیشتراز 2 میلیون نصب فعال و کسب امتیاز 4.9 را ازآن خودش بکنه که میتونید ازش برای ساخت‌و‌ساز نقشه وب سایت وردپرس استعمال نمایید. برای استعمال از این پلاگین نخست روی دکمه تحت کلیک فرمائید و بعد از آن با به کار گیری از یادگرفتن روش نصب و عمل کردن با پلاگین ها در وردپرس مبادرت به نصب و فعال سازی این پلاگین در وبسایت خودتون بکنید.
 

  • ۹۹/۰۶/۰۴
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی