مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


بگذارید با این نمونه آغاز کنیم؛ در حالتی‌که به یک سوپر مارکت خصوصی بزنید مشاهده خواهید بهترین سئو کار که یک مال به عنوان مثال پفک را چندها تولیدکننده روانه سوپرمارکت و این بازار میکنند. در دنیای وب نیز زمینه چنین میباشد. شما یک جنس برای مسیر پیش رو نیاز دارید. بدین ترتیب به یک دکان مراجعه کرده و جنس خویش را خریداری می‌کنید. البته در وب شما در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید از ژاپن تا جنوب آرژانتین را ذیل نگاه‌خویش داشته باشید. آری وب تمامی جا را به هم متصل و امور سریع خیس و آسانتر نموده است.از این رو نیاز میباشد تا شما در میان دکان هایی که کالا مایحتاج شما‌را می فروشند شایسته ترین فروشنده را گزینش نمائید.

اینجاست که کاوش تبدیل به قدرتمندترین ابزار گنج سازی در وب شد. آری تمامی روز ما کاوش می‌کنیم تا شایسته ترین محصول ها را برای خرید تعیین می‌کنیم یا این که به هیچ وجه ما در پی چیزهایی هستیم که اکنون در دسترس نداریم. پس کاوش می‌کنیم. جستجوی ما خیر تنها برای مال و خرید، بلکه در ادامه چیزهایی که قابل به کار گیری میباشند، به هر حالا خیلی از چیزهایی که امروز ما با آن راز و عمل داریم می توانند بخشی از تجربه آن مرتبط با وب میباشد. به عنوان مثال به چنگ آوردن ماشین کرایه ای یا این که ماشین کرایه ای می‌تواند با وب شکل بگیرد و ولی قسمتی از این تجربه به کار گیری از آژانس متعلق به وب میباشد. پس برای ارائه دهنده آژانس اینترنتی کاوش می کنیم.

بگذریم، در وضعیت کلی ما نیاز داریم تا چیزی که ما در لحظه می خواهیم و افرادی که آن را می دهند پیداکنیم، پس این ادله کاوش! البته جستجوگرهای متعددی میباشند که می‌توانند کاوش نمایند. با این حالا تفاوت ها در سرعت، مقیاس کاوش و توجه میباشد. پس یوزرها مدام استفاده کننده جسجتوگری می‌باشند که اقتدار و سرعت بالایی داشته باشد. مورد ای که بهینه سازی و کاوش را به هم متصل میکند خصوصیت یک موتور و در فیض تعداد مخاطبین آن میباشد. موتورها برخی تضادهایی با هم دارا هستند البته اصول ثابتی که برای آنان در حیث گرفته شده‌است این قابلیت و امکان را به ما می‌دهد تا وب سایت خویش را با آنان موافق کنیم. بهتر میباشد بدانید یک ابزار کاوش در وب یک نظام توانمند از دستگاه و مقر اطلاعاتی و… میباشد که قادر است در دنیای بسیار عظیم وب چیزی که می‌خواهیم را با آن کاوش کنیم. هنگامی شما در مرحله نخستین هر کاری در وب ناچار به به کار گیری از کاوش گر گردید پس جستجو گر لبریز کاربر ترین قسمت وب خواهد بود.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]امروزه شایسته ترین و معدود هزینه ترین منش ارتقا فروش و مارک سازی در وب سئو وب سایت می باشد، پس گفت و گو بهینه سازی رو دورازشوخی بگیرید…[/box]

درصورتی که یوزرها به حاصل مناسب خویش در حاصل کاوش گر دست پیدا نکنند چه می‌گردد؟
پاسخ این پرسش بی آلایش میباشد! آن را کنار می‌گذارند. چرا؟ زیرا نیاز عموم را بر طرف نمیکند. درحال حاضر در شرایطی که کاوشگر قوی باشد می بایست سیستمی برای جستجوی خویش مبنا ریزی نماید و به سایت ها اعلام نماید که در صورتی می‌خواهید تارنما شمارا تحت عنوان یک منبع مطلوب به یوزرها خویش معرفی گردد بایستی این حالت را داشته باشید.

این موقعیت به عبارتی الگوریتم ها می باشند.

بگذارید مقداری دعوا را بسته خیس کنیم! زمانی جستجو گر موقعیت طومار خویش برای سایت ها را اعلام میکند سایت ها می بایست خویش را با موقعیت مراد گردیده جستجو گر هماهنگ نمایند. به‌این هماهنگ سازی در یک واژه seo گفته می گردد.

امیدوارم متوجه گردیده باشید که بهینه سازی دقیقا از کجا پیدایش شد.

seo در گویش پارسی به همین نحوه به فعالیت گرفته می‌شود ولی این واژه سه حرفی پرمعنی از کجا به وب رویه یافته میباشد؟

در گویش انگلیسی: seo | Optimization و موتور | Engine و کاوش | Search کنار هم قرار گرفته میباشد و واژه و کلمه بلند Search Engine Optimization را تشکیل داده میباشد. برابر آن در پارسی میتوان بیان کرد seo برای موتورهای کاوش

یعنی مخاطب سایت خویش را با اصولی که از طرف بزرگان کاوش رقم خورده میباشد وفق داده و هماهنگ نماید. این هماهنگی ها زیرا به مزاج جستجو گر خوش میاید پس به نوعی seo میباشد به این دلیل‌که چیزی که منظور شده‌است را انجام داده اید.

زمانی با اصول متبوع جستجو گر هماهنگ گردید وب سایت خویش را برای این موتور با صرفه و هماهنگ نگه داشته اید. اینجاست که میگویند بهینه سازی انجام داده اید.
 

  • ۹۹/۰۶/۰۳
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی