مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


لینک و پیوند جویس Link Juice چه میباشد ؟
Link Juice یک اصطلاح در بهینه سازی است که در معنای انتقال قیمت یک برگه (Page Authority) ، به یک ورقه مشخص و معلوم دیگر میباشد.

به گفته موتور جستجوی گوگل ، استعمال از لینک و پیوند های با کیفیت خوب قادر است عاملی برای مرتبه بندی  سئو در مشهد بالا در‌این موتور کاوش باشد.البته اینکه کیفیت یک پیوند چطور معین می‌گردد را به شما توضیح می دهیم.

پیج رنک گوگل Google PageRank چه است ؟
گوگل برای هر کاغذ از سایت ، نسبت به قیمت آن برگه ، یک امتیازی در حیث می گیرد.این امتیاز از کیفیت محتوا ، تعداد ورودی از گوگل یا این که تعداد بک پیوند های با ارزشی که به آن برگه گردیده اند ، داده می‌گردد.

شاید وبسمترانی که تا پیش از سال ۲۰۰۷ هم در اینترنت کار داشتند به نیکی با کلمه پیج رنک شناخت داشته باشند ، البته بعداز وارد شدن الگوریتم های تازه پیج رنک گوگل حدودا پاره ای کمرنگ خیس شد. ولی به گفته گوگل هنوز باارزش میباشد.

ولی ارتباط ای که فی مابین Link Juice و PageRank گوگل میباشد این میباشد که هر دو به یک شکل و یک طرز عمل میکنند.به این شکل که در حالتی که شما از یک برگه از وبسایتتان به یک ورقه دیگر از وبسایتتان یا این که یک ورقه از تارنما دیگر لینک و پیوند دهید ، یه خرده از قیمت کاغذ شما به کاغذ ای که به آن پیوند داده اید انتقال میابد.

انتقال واحد سنجش این قیمت همچون تصویر پایین، نسبت به پیوند های عادی و DoFollow متغیر میباشد :

لینک و پیوند جویس

نقش رل نوفالو rel nofollow و رل دوفالو Dofollow در گزینش Link Juice
با استعمال از این دو خصیصه (نوفالو و دوفالو) می توانید به موتور های کاوش بگویید کدام پیوند را دنبال نمایند و کدام پیوند را دنبال نکنند.طبیعتا هنگامی شما از تگ نوفالو اسفاده می کنید ، نمی‌خواهید ار بها برگه شما به لینک و پیوند متبوع انتقال داده خواهد شد. و موتور کاوش هم این تصمیم شما‌را بخوبی فهم و شعور میکند و به آن همچون تصویر تحت کار میکند.
 

  • ۹۹/۰۵/۲۸
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی