مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


یک تارنما می بایست برای خودش استراتژی درآمدی داشته باشد چون نباید تمرکزش را از دست بدهد…

یعنی شیوه هایی را که می تواند از آن طرز درآمد کسب نماید را برای خودش مشخص و معلوم نماید و طبق استراتژی  بهترین سئو کار خودش پیش برود …تغریبا چیزی حدود ۵۰ درصد وب سایت های اهل ایران استراتژی کسب درامد ندارند و چیزی حدود ۲۰ درصد هم که به هیچ وجه نمیدانند چطور درامد کسب نمایند و تنها خودشان را به‌این درو آن در می زنند تا بتوانند درآمد کسب نمایند و همچنان نمیتوانند!

پرسش : چه گونه برای سایتمان استراتژی درآمدی انتخاب کنیم ؟

یک وبسایت آهنگ را در لحاظ بگیرید که جدیدترین ترانه ها را از خوا‌نندگان اهل ایران به تکثیر می‌گذارد ; درحال حاضر می خواهم برای این تارنما نوا یک استراتژی درامدی انتخاب کنم تا برای آینده از آن درامد داشته باشد…

اولیه رویه های کسب درآمد را گزینش می کنم “موردنیاز میباشد در اینجا جاه طلب باشیم و گسترده تفکر کنیم ولی کوچک کار کنیم” ، در حیث داشته باشید ما قرار میباشد این شیوه ها را تنها انتخاب کنیم و بنویسیم ! همین !

۱ تبلیغات : مشتمل بر بنر ، پاپ آپ ، متنی

۲_ راه‌اندازی مغازه فردی مرتبط با ترانه (هدفون ، هندزفری ، آلات موسیقی )

۳_ گذاشتن نوا در پست های ویژه

۴_گذاشتن تک نوا به مبلغ …

۵_گذاشتن گالری به مبلغ …

۶_گذاشتن آوا ویدئو به مبلغ….

۷_گذاشتن فری استایل به مبلغ….

۸_فراخوان کنسرت به ازای هر نفر  …. درصد%

۹_اخذ جواز سامانه تازه که در آن خواننده ها بتوانند کارهایشان را برای فروش بگذارند… و فایده نتیجه ها از هر فروش … %

۱۰ _ و کلی نظرات و منش های دیگر که از روش آن میتوان به درآمد رسید..

خوب هم اکنون ما می‌دانیم که از چه طرز هایی خواهیم توانست درآمد کسب کنیم و مسیر برایمان پر‌نور میباشد … هم اکنون با گام های کوچک آغاز می‌کنیم. ما یحتاج وجود ندارد همین نخستین از هر خواننده برای کارش پول بگیریم اینکار به بازدید بالا و مارک شدن وب سایت مستلزم میباشد و این عمل هم خودش وقت گیر میباشد ما بایستی در تجارت الکترونیک بردبار باشیم تا به حاصل دلخواه برسیم”گر حوصله کنی ز غوره حلوا سازی”

حالا که راه و روش برایمان پر‌نور میباشد بایستی مقصود گذاری کنیم که از چه مسیر هایی تا ۶ ماه آینده به درآمد برسیم و از چه مسیر هایی تا ۱ سال آینده و از چه خط مش هایی از 1‌سال به آن‌گاه…برای مثال نصیب فعال سازی دکان فردی رو بعداز یکسال تعیین کنیم .

پرسش : چرا می بایست گزینش کنیم !ما که می‌خواهیم از همگی مسیر ها به درآمد برسیم !
آمدن هم زمان در چندین مسیر کسب درآمد اصل تمرکز را از ما می گیرد… یادمان باشد که پله‌پله بایستی درین مسیر گام بگذاریم “فیسبوک هم در اولِ عمل خویش با یک تارنما کوچک آغاز کرد و آن گاه آن را توسعه اعطا کرد و شرایط کنونی یکی‌از درآمد زا ترین وبسایت های دنیاست.

چه بسا وب سایت هایی بودند که با منابع محدود به یکباره از تعدادی شیوه های درآمدزایی وارد شدند و حتی نتوانستند خرج تارنما خودشان را در بیاورند…

نداشتن استراتژی درآمدی و هدفگذاری یک تارنما را به بیراهه می برد.مگر وب سایت هدفش کسب درآمد نباشد ..
 

  • ۹۹/۰۵/۲۸
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی