مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

نرخ تبدیل چیست


خیلی از استارتاپای ما از ترافیک فعلی سایتشون فیض نمی‌گیرن و با صرف هزینه بیشتر و جذب ویزیتور تازه می‌خوان این خلل رو رفع کنن، البته در واقع دارن در یک مسیر نادرست پرورش میکنن در حالی که یه مکان فعالیت می‌لنگه. با cro شما تارنما و اپلیکیشنتون رو باصرفه سئو در مشهد خیس و با سرمایه کمتر فیض بهتری بدست میارید. cro به ما یاری میکنه همون چیزی رو بسازیم و جوری معرفی کنیم که مارکت میخواد و همواره این مراحل رو آزمایش رو تکرار کنیم.

اگه ۵۰۰ نفر از یوزرها به برگه محصولی رو ببینن و ۱۰ نفر از آن‌ها متاع رو خریداری کنن نرخ تبدیل (Conversion Rate) برای خرید متاع متبوع ۲٪ میشه (۱۰نفر تقسیم بر ۵۰۰ نفر). یوزرها در تارنما یا این که نرم افزار شما زمانی از قسمتی به نصیب دیگه جنبش می‌کنن در هر مرحله نرخ تبدیلی اتفاقی می‌افته. با ارتقا این نرخ‌های تبدیل و برطرف کردن موانعی که هنگام تعامل با سایتتون مواجه میشن، استعمال از ترافیک یوزرها ورودی رو میشه با صرفه خیس کرد.

به فرآیندی که سبب ارتقا درصد نرخ تبدیل در بخش‌های گوناگون وب سایت یا این که نرم افزار میشه seo نرخ تبدیل (Conversion Rate Optimization) یا این که cro میگن. به لحاظ اینجانب این تخصص ترکیبی از تخصص‌های پباده سازی تجربه کاربری و دیجیتال مارکتینگه. پنل آنالیتکس شما آکنده‌از اطلاعاتیه که اگه تبدیل به دیدگاه تصمیم‌ گیری بشه در کسب‌وکارتون انقلابی به پا میشه. برای مثال اگه نرخ تبدیل ویزیتور به خریدار وب سایت فروشگاهی شما از ۱٪ به ۲٪ درصد ارتقا پیدا کنه، واحد سنجش درآمد شما هم دو برابر میشه. البته چجوری؟ با توکل بر دیتا، بجای نظرهای شخصیمون. ما نخستین بایستی تحقیق و چک کنیم و داده ها بدست بیاریم، اشتباهات و مواقعی که نیاز به بهبود دارن رو شناسایی کنیم، برای رفع این سختی ها فرضیه پباده سازی کنیم، فرضیه‌هامون رو آزمایش کنیم و در انتها فیض آزمایش رو مبتنی بر هدف ها کسب‌وکارمون نظارت کنیم و تصمیم بگیریم ( و مجدد تکرار این چرخه). نخستین می بایست بفهمیم کجای فعالیت می‌لنگه!
 

  • ۹۹/۰۵/۲۶
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی