مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو مرده چیست


بهینه سازی مرده میباشد ؟ آیا بهینه سازی دیگر زنده وجود ندارد ؟


⚰️آیا seo مرده میباشد ؟ (جواب داده محور)

📍بهینه سازی در حین سالهای قبل بسیار عوض شده میباشد ، در سال 2010 ، گوگل الگوریتم های   سئو در مشهد  خویش را 516 توشه تغییر تحول بخشید که‌این عدد در سال 2016 به 1653 و در سال 2018 به 33434 رسید.


📌ما اطلاع دقیقی از تغییرات سال قبل نداریم ، البته هنوز هم میتوان شرط بست که‌این عدد به صورت مداوم رو به ارتقاء میباشد.

🔖در صورتی‌که بعضی الگوریتم ها در روز 9 توشه تغییر و تحول میکنند ، با اطمینان میتوان ذکر کرد که دیگر بازی دادن گوگل فعالیت سادگی وجود ندارد. بدین ترتیب آیا seo دیگر مرده به حساب می آید ؟

🌀خوب ، بیایید به اطلاعات نگاهی بیندازیم تا به شما بگوییم درین وضعیت دقیقا چه کاری بایستی انجام اعطا کرد.

📍به حیث شما seo مرده میباشد؟ میدانید روزمره تعدادی کاوش در گوگل انجام می‌گردد؟ حدوداً 5.6 میلیارد کاوش در روز و 2 تریلیون کاوش در سال صورت می‌دهد. با اینکه معیار کاوش زیاد میباشد ، البته به به عبارتی نسبت محتوای متعددی نیز ساخت و ساز میگردد.

📍نسبتاًً یک میلیارد وبلاگ در سطح اینترنت وجود داراست و شما می توانید برای هر مسئله ، مطالب متعددی پیدا نمایید.

از جمله ، در شرایطی که به نتیجه ها جستجوی عبارت ، \"دیجیتال مارکتنیگ چه چیزی است\" نگاه نمایید .

📌می‌بینید که 11300 کاوش جهانی در ماه وجود دارااست ولی از این تعداد صرفا 665،000 محتوا در همت برای جواب دادن بدین پرسش می باشند.به عبارت دیگر عرضه داده ها بسیار بیشتر از تقاضای آن میباشد.

🔖در کاوش اصطلاحات و تک عبارات آمار بسیار بیشتری خواهید روءیت کرد. مثلا کلمه و واژه موز : 640،300 جستجوی جهانی داراست و به لحاظ عدد بالایی به حیث می‌رسد ،ولی 880،000،000 میلیون سود کاوش برای آن وجود دارااست.

📌مطمئناً ، برخی از این نتیجه ها ممکن میباشد راجع‌به خواص غذایی موز نباشد ، البته با این وجود محتوای اکثری در مقایسه با وسعت کاوش در رابطه این کلمه و واژه وجود داراست.

📍شما می‌توانید کلماتی را برای آزمایش کاوش کرده و به وسعت کاوش نسبت به محتوای تولیدی توجه فرمائید ، این فرآیند بطور مداوم رو به ارتقاء میباشد و ساخت و ساز محتوا همواره بیشتراز تقاضای کاوش میباشد.

🌀مهمتر از هر چیزی ، گوگل به یک موتور پاسخگو تبدیل گردیده که به سوال ها اشخاص فارغ از اینکه حتی وارد وب سایت شوند ، جواب می‌دهد.

📌طبق گفته سئوکاران، از وقتی که گوگل پاسخگویی به سوال ها را استارت کرد ، نرخ CTR ها به شدت کاهش یافت. از جمله در جستجوهای مرتبط با آب و هوا ctr از 46 درصد به 7 درصد رسید.

📍این زمینه به طور کامل ترند گردیده که درصد ترافیک بدون واسطه و ارگانیک گوگل در حاصل کاوش و تارنما های ورقه نخستین ، با سپری شد دوران در حالا کاهش میباشد.

🔖بدین ترتیب ، آیا این به آن شکل میباشد که seo به گذر زمان از دربین میرود؟

در واقع پاسخ به طور کامل برعکس میباشد.

⚰️seo نمرده میباشد!

📌با وجود تمامی دیتا ها و اطلاعات دردسترس ، چطور میتوان همچین ادعایی کرد ؟

🔖نخستین از تمامی ، خوب میباشد بدانید همگی شبکه های بازاریابی با سپری شد مدت صورت می‌گیرند و فقط پرسش اصلی در اینجا مدت تکوین میباشد. صورت بوک ، اینستاگرام ، توییتر و حتی آدرس اینترنتی مارکتنیگ کلیه چنین قوانینی را طی کرده اند.

📍یکی اولی سبک های تبلیغات در وب ، تبلیغ بنری بود که شرکتATT از آن به کارگیری می‌کرد، از دربین عده ای که تبلیغات بنری را میدیدند ، 44٪ روی آن کلیک میکردند. اینک تبلیغات بنر به صورت میانگین 0.5 درصد کلیک را از آن خویش میکند که نشان گر یک افت شدید میباشد .

📌همانگونه که در در توضیحات اشاره شد، این موقعیت برای همگی شبکه ها وجود دارااست. حتی برای ایسنتاگرام نیز این حالت پیش گویی میگردد ، طبق آمار اصلا مهم نیست که پست منشتر گردیده شما در اینستاگرام یک پست عادی یا این که تبلیغاتی باشد ، در هر شکل معیار تضارب و تعامل کابر با آن رو به کاهش میباشد.

📍به همین عامل بعضی اشخاص دارای اسم و رسم در اینستاگرام آغاز به تبلیغ و پخش شماره تلفن خویش کرده اند. از این شیوه آن‌ها می‌توانند به صورت بی واسطه با هوا داران خویش رابطه برقرار نمایند، فارغ از اینکه با الگوریتم ها یا این که پلتفورم هایی که معیار تعاملشان با مخاطب رو به کاهش میباشد ، مشغول شوند.

🌀حتی با وجود این آمار کاهش ، می بینید که پست های تبلیغاتی در اینستاگرام با پرورش 150 درصدی روبرو می باشند.

💡به عبارت دیگر ، عموم هنوز در درحال حاضر خرج کردن سرمایه از این نحوه می باشند ، چون برگشت سرمایه خویش را به وضوح و به اندازه کافی می بینند و دقیقا همین رخداد در تبلیغات دیجیتال نیز چهره می‌دهد و تعداد آن ها رو به ارتقاء میباشد چون موسسه ها نرخ برگشت سرمایه را می بینند.

⚰️براین اساس آیا seo هنوز زنده میباشد؟

📌طبق توضیحات بالا ، تنها به‌این انگیزه که برخی واحد سنجش ها مطابق انتظار شما پیش نمیرود، به‌این مضمون‌ وجود ندارد که‌این شبکه مرده میباشد.

📍طبق امار سرچ کنسول بعضا وبسایت های ما ( در موضوع دیجیتال مارکتنیگ) ، علاوه بر سروکار داشتن با الگوریتم های گوگل ، رقبایی در عمل بودند که خودشان مطلع بدین نوع بازاریابی می‌باشند و می دانند که ما چه می‌دانیم !! با این اکنون هنوز هم می شود ترافیک کاوش را با وجود کاهش نرخ CRT گوگل ، ارتقاء بخشید.

📌هنگامی به آمار کاوش در وضعیت کلی نگاه می کنیم (صرفا از بینگ و گوگل حرف نمی‌‌کنیم ، چون عموم در تارنما ها و سیستم استدلال های دیگر نیز کاوش می نمایند) ، گوگل هنوز هم با سهم 94 درصد قاضی بازار میباشد.

📍عموم هنوز از گوگل استعمال کرده و آنرا نسبت به بقیه پلتفورم های کاوش ترجیح می دهند. ولی آنچه درین دربین عوض شده ، طریق استعمال از گوگل میباشد.

📌پیشین خیس اشخاص از پلتفورم هایی مثل اینستاگرام برای کاوش و از گوگل برای خرید و تجارت به کار گیری میکردند.

این فرآیند در حین سالهایی که اینستاگرام به شدت برای تجارت مستعمل، عوض شده میباشد و گوگل عمدتا تحت عنوان موتور کاوش استعمال می‌گردد.

🔸برای پر‌نور گردیده مقاله در پی مثالی را آورده ایم :

📌شرکتی تولیدات مربوط به پوست میفروشد. یک کدام از تولید ها آنان برای کاهش تیرگی ذیل دیده کاربرد داراست، آنان عادت داشتند تمرکز خویش را روی تبلیغاتی بگذارند که فروش بدون واسطه کالا را سبب ساز گردد.

🌀ولی از هنگامی که طرز تبلیغات خویش را تغییر‌و تحول داده و تمرکز را به مکان ناچار کردن بدون واسطه عموم به خرید فرآورده بر روی فراگیری گذاشتند ، به‌این شکل که به عموم حافظه بدهند چطور تیرگی به دور دیده را بر طرف نمایند. نرخ رجوع و برگشت سرمایه آنان بینهایت پرورش داشت.

📌درواقع این موسسه از روش فراگیری اساس محتوا و آن‌گاه فروش از روش محتوا توانست 78 درصد کلیک ها را ارتقا دهد ، هزینه آن ها را برای هر کلیک 30 درصد کاهش و نرخ تبدیل و رجوع و برگشت سرمایه 100 درصد ارتقاء یافت.

🔖این یک نمونه ابتدایی از چگونگی به کارگیری از گوگل تحت عنوان موتور کاوش به مکان موتور فروش و تجارت است.

⚰️بهینه سازی نمرده، بلکه در درحال حاضر تغییر و تحول میباشد

📌امروزه می دانیم گوگل در هم اکنون تبدیل شدن به یک موتور کشفیات است ( لیست کردن نتیجه ها تبلیغاتی و ارگانیک) ، برای اینکه در لیست ارگانیک حاصل برتر قرار بگیرید ، یک‌سری نکته را مورد نیاز میباشد که بدانید.

▪️1.گوگل به وبسایت هایی سکو می‌دهد که عموم آنها‌را دوست دارا‌هستند ببینند

📍تمرکز الگوریتم های هسته گوگل ، روی بک لینک و پیوند ها یا این که تراکم لغت ها کلیدی و واحد سنجش های seo وجود ندارد ، بلکه تمرکز روی تجربه استفاده کننده میباشد.در حالتی‌که سایتی دارنده میلیون ها بک پیوند باشد البته یوزرها از آن متنفر باشند ، در طولانی برهه زمانی این تارنما درجه خیر نخواهد داشت.

🌀به مثال مطالعاتی \"باذکاوت فیشکین\" اعتنا نمایید ، باذکاوت فیشکین از دنبال کنندگان شبکه‌های‌اجتماعی خویش خواست عبارت شایسته ترین گوشت کبابی رو سرچ نمایند و شغل های تحت را انجام دهند:

📍روی فیض اولیه کلیک نمایند و فورا از وبسایت بیرون شوند ، روی سود سوم هم کلیک کرده و مدتی در تارنما بمانند ، پس از این فعالیت طی 70 دقیقه ، فیض سوم به صدر نتیجه ها صعود کرد. خواسته از سیگنال استفاده کننده همین میباشد. شما ، تحت عنوان مخاطب پایانی ، می بایست طریق تهیه جایگاه بندی گوگل را در دست گرفتن میکنید.
 

  • ۹۹/۰۵/۲۳
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی