مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰



بعداز مدتها کارایی و ممارست، در عبارت کلیدی گزینه نظرتان که احتمالا رقابت متعددی هم داشته،  بهترین سئو کار  به سکو ۱ گوگل رسیدید. اکنون وقتش رسیده که نفس راحتی کشیده و چشم به راه ارتقا بازدید کننده و در‌پی آن کسب درآمد از محل سکو خوب‌تان باشید. ولی بهتر میباشد بدانید کسب درجه مسئولیت‌های شمارا سنگین خیس خواهد کرد. وصال به مرتبه ۱ گوگل یک چیز میباشد و مراقبت آن یک چیز دیگر!


چطور مرتبه ۱ گوگل شویم؟
برای مراقبت سکو ۱ گوگل در آغاز بهتر میباشد یه خرده در رابطه چگونگی کسب جایگاه توضیح بدهم. چهت نیل به بالاترین درجه درنتایج کاوش، بایستی فرآیند مختلفی طی گردد.

شما می بایست سایتی داشته باشید که گوگل و یوزرها براحتی و با سرعت بالا بتوانند در صفحه های متعدد آن جابجا گردیده و مطالب شما‌را بخوانند.
تارنما شما می بایست محتوایی داشته باشد که یوزرها در ادامه آن میباشند. در واقع تارنما شما هنگامی گزینه اعتنا قرار می گیرد که بتواند آرزوها و نیازمندی های یوزرها در فیلد گزینه نظرشان را تامین نماید.
شما بایستی بتوانید برای وب سایت‌تان اعتباری دست و پا فرمایید. بقیه افراد می بایست متقاعد شوند که به شما پیوند بدهند. مطالب شما می بایست در کانال های احتماعی به اشتراک نهاده خواهد شد.
کیفیت انجام پروسه بالا بستگی بدون نقص به معیار رقابت در لغت ها کلیدی متبوع شما و بعد دارایی کمپین سئوی شما دارااست. هرچه لغات کلیدی شما دشوار خیس باشد، محتوای کاملتر و اعتبار بیشتری نیاز دارید تا بتوانید در رقابت با رقبای قویتر، برنده گردید.

چطور جایگاه ۱ را محافظت کنیم؟


 

برای به یادماندنی شدن در بالاترین مرتبه گوگل و محافظت از اعتباری که گوگل به شما داده میباشد، می بایست موردها ذیل را اجرایی فرمایید:

دسترسی به وب سایت شما نباید جدا گردد. هم ربات گوگل و هم یوزرها می بایست بتوانند تخت‌گاز محتوای شمارا بخوانند و به وبسایت شما دسترسی داشته باشند.
مدام محتوای خویش را بروز فرمائید. هیچ چیز بیشتر از محتوای کهن و منتقضی گردیده، سبب کاهش عشق یوزرها به وب سایت شما نخواهد شد.
توجه نمایید مدام بک لینک و پیوند‌های دارای اعتبار داشته باشید. domain authority و domain trust شما هیچوقت نباید کاهش یابد.
در کنار نکات بالا، موردها پایین را نیز در لحاظ داشته باشید:

مدام پروفایل بک پیوند رقبای خویش را محاسبه فرمایید. آن ها برای دریافت کردن منزلت شما علت های اکثری دارا هستند.
مراقب بک لینکهای خویش باشید. مدام پروفایل پیوند خویش را نیز بررسی فرمایید. توجه فرمایید کلیه چیز آراسته باشد.
نرخ کلیک، نرخ خروج و وقتی که یوزرها در وب سایت شما بسر میبرند از پارامترهای بسیار اساسی برای مراقبت مرتبه می باشند. در صورتی شما کمتر از سکو ۲ گوگل کلیک بگیرید و همان CTR شما از درجه بعدیتان کمتر باشد، و در شرایطی که یوزرها متعددی از تارنما شما بصورت bounce rate بیرون شوند، وقتش رسیده که فکری بحال محتوای سایتتان بکنید.
 

  • ۹۹/۰۵/۱۹
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی