مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

بک لینک چیست


بک پیوند چه می‌باشد؟
در‌این نوشته‌ی علمی قصد داریم در رابطه بک پیوند back link توضیح دهیم. مطمئنا در حالتی‌که به بهینه سازی اهمیت دهید و در رابطه seo اطلاعاتی داشته باشید مسلما با بک پیوند ها نیز شناخت دارید. بک‌لینک و پیوند‌ی که خوب باشد به شما یاری خواهد کرد    سئو در مشهد تا در موتور کاوش گوگل و بقیه موتورهای کاوش درجه بهتری را کسب نمائید.

بک پیوند مترادف و هم معنی کلماتی همچون لینک و پیوند ورودی دارااست که بصورت پایین تمجید میشود:

بک لینک و پیوند back link در مسئله seo یا این که seo موتور کاوش یک لینک و پیوند یا این که لینکی میباشد که یک برگه از اینترنت سایتی را به کاغذ اینترنت دیگری یا این که یک تارنما دیگر دارای ارتباط می سازد.

نوشته‌علمی پیشنهادی موءثر و کاربردی: یادگرفتن ساخت و ساز بک لینک و پیوند بدون پول،قدرتمند و اثرگذار
برخی از موتورهای کاوش مانند موتورجستجو گوگل یکی‌از فاکتورهایی را که در موضع تارنما در ورقه حاصل کاوش تاثیر گذار میدانند تعداد بک پیوند ها میباشد. اما می بایست بدانید که‌این بدین مفهوم وجود ندارد که هر چقدر تعداد بک پیوند back link های یک وبسایت بیشتر باشد، مقام تارنما در موتورهای جستجوهایی نظیر گوگل فراتر خواهد بود.

شایسته ترین نوع بک پیوند ها، آن دسته از بک پیوند هایی می‌باشند که به صورت طبیعی برای سایت پدید آمده باشند و کیفیت بالایی داشته باشند بهتر میباشد بدانید کیففیت بک پیوند ها از تعداد آن‌ها بسیار ارزشمند خیس میباشد. همان دیگر در فرآیند ساخت‌و‌ساز آن‌ها از مکانیزم های خرید بک لینک و پیوند back link استعمال نشده میباشد.

برای این که بهتر این مورد را فهم و شعور فرمائید برایتان مثالی میاوریم. فکر کنید اینترنت سایتی به اسم A وبسایت یک مغازه پوشاک میباشد و از طرف وب سایت B که درباره ی پارچه هاتی مرغوب خرقه میباشد و دراین باره ساخت‌و‌ساز محتوا می نماید بک پیوند می گیرد. این فرآیند، یک بک‌ لینک و پیوند طبیعی و باارزش برای وبسایت A تولید می‌نماید و در زمینه‌ی بالا رفتن جایگاه بهینه سازی وبسایت در حاصل کاوش اثر می‌گذارد.

فعلا که با بک لینک و پیوند و مفهموم آن آشنا شدید می بایست بدانید که کل بک پیوند ها خوب نیستند. بهتر میباشد بگوییم که ما بک پیوند بد هم داریم که به دنبال این نوشته‌ی علمی به آنها خوا‌هیم پرداخت و به شما فراگیری می دهیم که چطور بک لینک و پیوند خوب را از بک لینک و پیوند بد تشخیص دهیم.

بک‌لینک و پیوند خوب و بد چه است؟
بک ‌لینک و پیوند back link خوب و بدون نقص به بک ‌لینکی back link گفته میشود که از یک اینترنت ‌وبسایت دارای اعتبار و قابل‌اعتماد به اینترنت ‌وب سایت شما بک داده خواهد شد. هرچقدر اخذ بک ‌لینک و پیوند back link از منبع های دارای اعتبار طاقت فرسا ‌خیس باشد، مطمئنا قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

بک‌ پیوند back link تصاحب کردن از ‌وبسایت‌هایی که به‌راحتی به بقیه اینترنت‌ تارنما‌ها بک ‌لینک و پیوند back link میدهند مطمدنا هیچ بهره مثبت و رقابتی برای سایت شما ندارد. از خصوصیت‌های یک بک ‌لینک و پیوند back link خوب، می‌قدرت به آیتم های ذیل اشاره نمود:

بایستی از اینترنت‌ سایتی گرفته خواهد شد که با قضیه وبسایت شما دارای ربط باشد.
پیوند‌هایی که به صورت داخل محتوا باشند بهتر می‌باشند.
تصاحب کردن پیوند از مقاله‌ها بلند و کیفیت عالی بها بسیار متعددی دارااست.
برای بهینه سازی سازی، بک ‌لینک و پیوند‌ها بایستی dofollow باشند. ولی نا گفته نماند که لینک و پیوند‌های nofollow هم بد نیستند. نوفالوها می توانند سبب ساز ارجاع ترافیک به اینترنت ‌وبسایت شوند، ولی نمی‌توانند در بهبود بهینه سازی اثرگذار باشند. لینک و پیوند‌های nofollow نباید به‌تیتر پیوند‌های بد تلقی شوند
بک‌ لینک و پیوند هنگامی ارزشمند میباشد که از سمت ویراستار اضافه گردد.
اینترنت ‌سایتی که به تارنما شما اذن بک لینک و پیوند back link را می دهد می بایست از دامنه اتوریتی خیر و خوبی برخوردار باشد و در کانال‌های اجتماعی هم عمل داشته باشد.
بک لینک و پیوند back link بد نیز آن نوع از بک لینکی میباشد که راهبرد گوگل برای بک‌لینک و پیوند‌ها را نقض نماید.

خصوصیت های یک بک پیوند back link بد نیز عبارت میباشد از:

لینک و پیوند از اینترنت‌سایتی که غیر دارای ربط به وب سایت شما داده خواهد شد دارای ارتباط بودن لینک و پیوند اهمیت متعددی دارااست.


پیوند از یک شیت با از محتوایی ضعیف و بی بها به شما داده ‌گردیده باشد.


لینک و پیوند‌هایی که از طرف اینترنت‌وبسایت جریمه شدن بوسیله گوگل به شما داده شوند.


پیوند‌های که به تعداد متعددی باشند میتوانند سبب پنالتی شوند.


تبادل پیوند به هیچ عنوان گزینه پسند وجود ندارد و ممنوع میباشد.


اینترنت ‌سایتی که به شما لینک و پیوند می دهد، دامین اتوریتی پایینی داشته باشد.


بک‌ لینک و پیوند از یک کانال وبلاگی به شما داده شده‌است


بک ‌پیوند‌های ویجت بک پیوند های خیر و خوبی نیستند و بایستی nofollow باشند.


بک ‌لینک و پیوند‌هایی که برایشان مبلغی پرداخت ‌گردیده باشد یا این که همان آنها را خریداری کرده باشیند. رسانه‌های تبلیغاتی بایستی از خصوصیت nofollow استعمال نمایند.


بک لینک و پیوند‌هایی که از دایرکتوری‌های محتوا داده میگردند نیز خوب نیستند.


بک‌ لینک و پیوند‌هایی که از سمت اینترنت‌ تارنما‌های هک گردیده داده میگردند یا این که در CSS پنهان باشند.


بک ‌لینک و پیوند‌هایی با آنکر تکست‌های بیش‌ازحد با صرفه‌ گردیده‌اند، می توانند سبب ساز پنالتی شوند.


بک ‌پیوند‌هایی که به‌شکل خود کار ساخت‌و‌ساز می گردند مضر می‌باشند.
 

  • ۹۹/۰۵/۱۱
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی