مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


مهم ترین مقصود بعداز ساخت وب سایت این میباشد که به صورت مداوم رنک و سکو محتوا های تولیدی روی وبسایت خویش را در موتورهای کاوش برای  بهبود ببخشیم.

درین نوشته‌علمی کابردی ما خوا هیم فراگرفت که به چه شکل از همین محتوای  بهترین سئو کار  نادر راندمان سایتتان بیشترین فایده را ببرید.

مهم‌ترین ابزار های مایحتاج برای seo تارنما، گوگل سرچ کنسول (Google Search Console) میباشد. 

محتوا کیفیت عالی، سکو فراتر خواهد گرفت و با طبع، ترافیک بیشتری اخذ خواهد کرد. ترافیک و بازدید بیشتر از تارنما شما یعنی بیشتر چشم شدن یعنی محتویات وبسایت شما توانسته بازدید کننده را جذب کند، در سود آرزو به کسب فروش و درآمد بیشتری برای کسب و فعالیت شما تولید خواهد شد. درآمد بیشتر و گسترش کسب و عمل، مقصود بلندمرتبه کسب و عمل شما میباشد.

اکثری از بازاریابان محتوا زمانی برای اولی توشه، محتوای نخستین را ساخت‌و‌ساز میکنند و تبلیغاتی نخستین با محتوا را عرضه می کنند، فکر‌میکنند که تغییر‌و تحول رنکینگ گوگل  دیگر از دست آن‌ها بیرون میباشد. این تصورغلط میباشد.

درین حالت می بایست وارد فاز seo محتوای ایجاد گردیده قبل تارنما شویم.

روند سئو محتوای وبسایت :
کلید واژه و کلمه مهم و کلید واژه و کلمه های فرعی متن خویش را شناسایی فرمایید. (ترجیحا از یک کلمه و واژه کلیدی با ارتفاع میانگین به کار گیری فرمائید.)
در کاغذ وب سایت خویش محتوای خویش را با اعتنا به شایسته ترین روش‌های بهینه سازی بنویسید.
از صفحه ها دیگر به کلید کلمه و واژه های مقصود این محتوا، با به کار گیری از انکر تکست پیوند دهید.
برای اخذ لینک و پیوند از تارنما‌های دیگر روی مطالب اتوماتیک فرمائید.
بعد از طی پروسه بالا، به سراغ ساخت محتوای نو بعدی بروید.
سئو محتوا چرخه تکرار و دائمی میباشد.
نکته قابل توجه: جهت seo نوشته ی علمی پیشین، به نشانی URL نوشته ی علمی خویش دست نزنید. برای گروه شغل های سئو محتوای خویش موردنیاز وجود ندارد یک کارشناس seo استخدام نکنید.

با استعمال از فیلم آموزشی که گذارده شده‌است را بارها ملاحظه کنید و محتوای خویش را سئو نمائید. برای تغییر و تحول و پیشترفت می بایست بیاموزید.

۱۱ مشکلات رایج در ایجاد محتوا کدام میباشد؟
بر پایه ی کلید واژه و کلمه های اساسی محتوا ساخت‌و‌ساز نمائید خیر هر چیزی که به ذهنتان می‌رسد.
 در هر محتوا بیش تر از حد از کلمه و واژه کلیدی استعمال نکنید.
محتوای را برای مخاطبان خویش ساخت‌و‌ساز نمائید.
28 درصد ادله ارتقاء نرخ خروج از تارنما، به جهت محتوای با ظواهر بد میباشد.
ساخت و ساز محتوای نسخه برداری و تکراری در کل وبسایت ها جانور باشد.
محتوای فردی بیشتراز هر چیز یوزرها را آزار میدهد.
محتوای کهنه و دیرین، استدلال اصلی دیگر در ارتقاء نرخ خروج از وب سایت (bounce rate) میباشد.
محتوای غیر مربوط به غرض وبسایت و کلید کلمه و واژه های مقصود، ساخت نکنید.
21 درصد از یوزرها، محتوایی که با تلفن همراه سازش نباشد، آزارشان میدهد.
17 درصد از مشتریان، محتوای فارغ از عکس یا این که کلیپ را دوست ندارند.
بازدید کنندگان وب سایت برای مطالعه مقاله آمده اند خیر محتوای تبلیغاتی.
بهبود درجه بندی گوگل وبسایت یک مراحل مداوم میباشد
این مراحل، مشتمل بر بخش اعظمی از متغیرها مانند پیوند‌های ورودی بهتر از سایتهای دارای اعتبار، ساختار تمام دامنه و در سود قابل اعتمادتر شدن آن دامنه بالا رفتن امتیاز اعتماد دامنه (Domain Authority) میباشد که در اینجا به بعضا از کارداران اثرگذار در بهبود سکو بندی وبسایت بوسیله گوگل آن‌ها اشاره می کنیم:
 

  • ۹۹/۰۵/۱۱
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی