مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

داشتن یک مقر داده مشترک در طولانی برهه زمانی یک مزیت پهناور میباشد. یک CMS مطلوب به شما قابلیت و امکان می‌دهد سایتی را با دامنه ها ، ذیل دامنه ها یا این که پایین فولدر های جدا (بسته به حق تقدم شما) تنظیمات نمایید ، بهترین سئو کار تمامی از یک مقر داده شبیه به کار گیری می‌نمایند. این بدان معناست که در حالتی‌که یک جنبه از وب سایت را بروزرسانی نمایید، خواه پباده سازی ، اضافه کردن یا این که حذف یک فرآورده ، به روزرسانی نرخ‌گذاری و غیره ، سپس به صورت اتومات تمام ورژن های وبسایت شمارا بروزرسانی می‌کند.شما می‌توانید بعداز مدتی تولیدات قبل تارنما خویش را براحتی حذف نمائید. در‌صورتی‌که به جای تولید یک سایت تازه تارنما جان دار خویش را ترجمه میکنید که از پیشین به وسیله یک CMS تعدادی زبانه تنظیم شده‌است، یک برنامه نویس میتواند به راحتی این فعالیت رابرایتان انجام دهد.
ساختار URL برای بهینه سازی وب سایت چندین زبانه
همان طور که می‌دانید سئوی تکنیکال برای سئو یک وبسایت معمولی نقش مهمی داراست. در وب سایت های یک سری زبانه نیز این قضیه خیر فقط اهمیت داشته بلکه بسیار گسترده خیس و پهناور خیس میشود. به طوریکه شما هیچ گاه نباید آن را حداقل بگیرید. seo وب سایت یک سری زبانه شما برای یک سری گویش متعدد url وب سایت، کدی که در پشت هر برگه قرار میگیرد و محتوای آن‌ها آغاز می شود.
هنگامی در اکنون ساخت تارنما برای بازارهای میان المللی میباشید ، می بایست سه ساختار اصلی در تارنما را دقت داشته باشید: دامنه های اصلی کد گردیده برای هر مرزو بوم ccTLDs ، ساب دومی ها و ساب فولدرها.
ccTLDs

یک کدام از موضوعات مهم در وبسایت های چندین زبانه، محتوای تکراری میباشد. اگرچه همگی محتوای تکراری مضر نیستند، محتواهایی که در URL های متعدد ظواهر می گردند ممکن میباشد در غایت بوسیله گوگل جریمه شوند. برای خودداری از محتوای تکراری، شایسته ترین روش ای که Google پیشنهاد می نماید استعمال از \"URL های مخصوص\" میباشد که مشتمل بر یک نشانگر لهجه میباشد. این نشانگر موتورهای کاوش گر و یوزرها را قدرتمند می سازد تا لهجه را از URL شناسایی نمایند. این مورد توانمند ترین سیگنال های هدفمند جغرافیایی را به موتورهای کاوش میدهد، بدین مفهوم که سرور محلی شما کمتر در گیر اختلال می‌گردد.

 

خرید دامنه های ccTLDs یک کدام از ملزومات وبمسترها در بهینه سازی تارنما یک‌سری زبانه میباشد. (به عنوان مثال www.example.fr و www.example.co.uk و غیره)به این ترتیب در صدر می بایست دامنه های وابسته به هر مرزو بوم را خریداری نمایید.
این استراتژی برای هر سایتی که قصد انگیزه قرار دادن 2 یا این که 3 مرزو بوم را دارااست، تماماً مطلوب میباشد ( در حالتی‌که یکسری گویش را مد حیث دارید )ولی در حالتی که قصد انگیزه قرار دادن یک لهجه را دارید ، زیرشاخه ها یا این که ذیل فولدر ها بهتر می‌باشند. ولی در صورتی‌که میخواهید مرزو بوم های بیشتری را انگیزه قرار دهید این فعالیت چندان مطلوب وجود ندارد. چون این یک کابوس لجستیکی میباشد و در غایت مخارج سنگین و غیر ضروری را متحمل خواهید شد ، خرید دامنه ، هاستینگ و مخارج آن ونگرانی بابت مکان سرور دردسرهای بسیاریرا برایتان ساخت می‌کند.
برای تولید بک لینک و پیوند که همگی ما می‌دانیم فاکتور حیاتی seo میباشد کارتان تا حدودی مشقت بار خواهد شد. لینک و پیوند سازی صحیح حتی برای یک وب سایت عمل سادگی وجود ندارد، هم اکنون فکر کنید برای قریه وب سایت پیوند سازی لازم میباشد انجام دهید. پروژه عظیمی میباشد.

ذیل دامنه ها Subdomains

شما ممکن میباشد پیش از اینً این دسته را چشم باشید ، برای مثال: http://fr.example.com. براین اساس که نشان میدهد از یک اسم دامنه سطح بالا ( gTLD) ، با یک ذیل دامنه مختص یک مرزوبوم (یا این که لهجه) به کارگیری می‌کند.
فواید انجام این عمل:
پیکربندی آنان راحت میباشد.
این مورد انعطاف پذیری هاستینگ را را در ادامه دارااست.
این دسته سیگنال های هدفمند جغرافیایی مطلوب را به موتورهای کاوش می فرستد.
ولی برخی اشخاص این مورد را استعمال نمیکنند، چون یوزرها به پایین دامنه ها کمتر اعتماد میکنند، کاربرپسند نیستند و همینطور آتوریتی دامنه شمارا به به عبارتی روشی که CCTLD ها انجام می‌دهند تقسیم مینمایند.
زیرشاخه ها

به کارگیری از gTLD با یک زیرشاخه مختص برای یک مرزو بوم یا این که لهجه میباشد ، مانند این:
http://www.example.com/fr
http://www.example.com/fr-fr
در‌صورتی‌که قصد دارید مناطقی را که بیشتراز یک لهجه در آن سخن میشود را انگیزه فروش فرآورده یا این که ارائه سرویس ها خویش قرار دهید ، به ساختاری نیاز خواهید داشت که مشتمل بر زیرمجموعه های هر دو مملکت و لهجه باشد
(به این ترتیب با نمونه سوئیس در صورتی قرار باشد کلیه زبانهایی را که در آنجا سخن میگردد انگیزه قرار دهید :
https://www.example.com / fr-ch /
https://www.example.com/it-ch/
https://www.example.com/de-ch/
و https://www.example.com/rm-ch/
این یک ساختار عالی میباشد
تهیه آن بسیار سهل وآسان میباشد
بستر قابل قبولی برای گسترش وب سایت در آینده به شما می‌دهد
همینطور این بدان معناست که در حالتی‌که وب سایت های خویش را آپدیت فرمائید ، تمامی تغییر و تحول مسیرها در یک فولدر ht.access در یک تارنما قرار دارا‌هستند. به خاطر داشته باشید که زیرشاخه ها لزوماً نیازی به درج تمام صفحه های در وبسایت اصلی شما ندارند ، آن‌ها می‌توانند مشتمل بر کاغذ اصلی ، صفحه های متاع، سرویس ها، یک قسمت بلاگ برای آن مرز و بوم و فرم های تماس و غیره باشند.
سیگنال های توانا برای موتور کاوش

بعضا از سیگنالهای توانا موجود هست که میتوانید به موتورهای کاوش امداد نمایید تا انگیزه شما اکران کدام مملکت میباشد تا لهجه خاص به آن را اکران دهد: هر چه سیگنال های بیشتری ارسال فرمایید ، موتورهای کاوش بهتر میتوانند فهم نمایند که خواسته شما چه زبانی بوده میباشد تا بتواند بهتری فیض را منتاسب با نیاز استفاده کننده اکران دهد: 4 مدلی که می‌توانید سیگنال را به موتور کاوش برسانید مشتمل بر مورد ها ذیل میباشد:
HrefLang Tags
The X Default Tag
Meta Content Language Tags
Schema Markup
HrefLang Tags


در کل وبسایت های تعدادی زبانه یک محتوا را در تارنما قرار می‌دهند که در تعدادی لهجه تکرار می‌گردد. به این ترتیب برای اینکه گوگل محتوای وبسایت را تکراری در لحاظ نگیرد، از تگ HrefLang استفادی می گردد. این کد به شما قابلیت و امکان میدهد URL های مختلفی را مشخص و معلوم فرمایید و به Google نشان دهید که کاغذ فرانسوی شما یک ورژن جایگزین از کاغذ انگلیسی شما میباشد. تگ HrefLang در hesd وب سایت قرار میگیرد مثلا یک برچسب hreflang که به یک برگه فرانسوی در حیث گرفته گردیده برای خوانند‌گان در کانادا هست می‌تواند مانند این باشد

و یا این که


ورژن انگلیسی برای انگلیسی زبانان در امارات

ورژن آلمانی برای اکران در اتریش
The X Default Tag

hreflang=\"x-default\" در واقع ورژن پیش فرض وبسایت میباشد که شما می‌توانید تعیین فرمائید که زمانی برچسب لهجه یا این که مکان با هیچ یک از موردها مو جود منطبق نداشته باشد ، به آنان سرویس ها داده شود. براین اساس بگویید که ورژن وبسایت انگلستان و ایالات متحده را در مشت دارید، البته فردی از استرالیا به جستجوی اصطلاحات دارای ربط می‌پردازد، شما آن ها را به ورژن دلخواه تغییر تحول دهید.
Meta Content Language Tags

برچسب لهجه محتوای متا نشان میدهد به html به چه زبانی و برای چه کشوری درج شده و در فیض سیگنال هایی به موتور کاوش ارسال میکند تا مخاطب انگیزه را صحیح تشخیص دهد. به عنوان مثال

این یک سیگنال بسیار ضعیف خیس از برچسب های اگرچه استعمال از این تگ نیز برای موعظه موتور کاوش کاربرد داراست ولی سیگنالی که‌این تگ به موتور کاوش ارسال می‌نماید بسیار ضعیفتر از تگ HrefLang میباشد. این طریق در پروژه های پهناور فی مابین المللی چندان گزینه به کارگیری قرار نمی گیرد
Schema Markup

 

  • ۹۹/۰۵/۰۸
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی