مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


صحیح مانند شهری که شما در آن زندگی می کنید، وب هم به یک‌سری قانون ها نیاز داراست. برای اینکه در‌صورتی‌که رسمی در عمل نباشد، جنجال و بلاتکلیفی بیداد می کند و هیچ چیز زیر در اختیار گرفتن نخواهد بود.

به همین رخ در شرایطی‌که موتورهای کاوش هم هیچ رسمی نداشته باشد، کلیه جا مالامال می شود سئو در مشهد از وبسایت های اسپم و بی کیفیتی که صرفا پیرو منافع فردی می باشند و حاضرند هر کاری بکنند تا استفاده کننده را به تارنما خویش بکشانند! البته راه‌حل چه میباشد؟

الگوریتم های گوگل، راهی برای ادراک و رفع نیاز استفاده کننده
عصر را یک سری سال به عقب برگردانید. در‌این دوره کافی بود تا بر روی یک کدام از نتیجه ها گوگل کلیک میکردید تا با دریایی از تبلیغات نامرتبط و پاپ آپ های آزار دهنده روبرو میشدید. درین دوره نتیجه ها گوگل طولانی تر مشابه به ویرانه بود تا حاصل ما یحتاج استفاده کننده!

خوشبختانه گوگل صدای فریاد مشقت یوزرها را میشنود و دست به پباده سازی و بسط فرشته های نجات خودش می زند.

الگوریتم پاندا، پنگوئن و مرغ مگس خوار اولی موج و نیروی کمکی گوگل برای تقابل با تارنما های اسپم بود.

الگوریتم های گوگل به یوزرها خاطر دادند که چطور بایستی دست به ساخت محتوا بزنند. این الگوریتم ها معتقد بودند کهآموزش ساخت محتوا فقط بایستی در راستای نیاز یوزرها باشد.

این الگوریتم ها دو انگیزه آخر و عاقبت ساز و مهم داشتند:

کاهش سکو وبسایت های بی کفیت و اسپم 
ارتقاء سکو وبسایت های گران بها و استفاده کننده-محور
دوره متعددی زمان برد تا وبسایت ها رده حقیقی خویش را به دست گرفتند و درین دوره میدان نزاع seo دیگر آن رنگ و بوی اسپم را نداشت. در گام‌بعدی چه شد؟

موتور جستجوی گوگل از موتور به یک ربات هوشمند تبدیل شد!
الگوریتمهای تازه گوگل در seo؛ یک ادغام شگفتی ساز برای استفاده کننده
حال که رضایت استفاده کننده، به انگیزه پایانی گوگل تبدیل شد؛ لازم بود تا حاصل بیش تر بر پایه ی نیاز و خواسته استفاده کننده سئو شوند.

الگوریتم رنک برین، این وظیفه مهم را بر دوش کشید و نتیجه ها کاوش را به نفع استفاده کننده با صرفه کرد. به عنوان مثالً برای اینکه شایسته ترین رستوران های تهران را بشناسید، دیگر نیازی وجود ندارد وارد سایتی گردید و یک کدام از نشانی هر مورد را پیدا نمایید. بلکه گوگل صرفا با یک کاوش، نشانی شایسته ترین رستوران ها را به شما نشان می‌دهد.

حال که فهمیدید ماهیت Google Algorithms چه میباشد و هوش تصنعی و مصنوعی بهینه سازی گوگل چطور همگی چیز را به نفع استفاده کننده تغییر تحول داده، اذن دهید پاره ای جلو برویم.

یادگرفتن جدیدترین الگوریتم های گوگل با کتاب، ویدیو و مقاله‌ها آموزشی
درین ورقه قرار میباشد به شما مهم‌ترین و جدیدترین به‌روزرسانی های گوگل را فراگیری دهیم. یعنی از نخستین بگوییم که هر الگوریتم به هیچ عنوانً چرا به وجود آمده، چه هدفی داراست و بر چه نکاتی اعتنا داراست. شما با قرائت این مقاله ها می توانید به آشنایی جامعی از سازوکار موتور جستجوی گوگل برسید. با این آشنایی می‌توانید به نحوه موثرتری به ساخت نوشته‌ی علمی seo گردیده و گزینش استراتژی seo محتوا بپردازید.

در‌پی می توانید 10تا از مهمترین و تاثیر گذارترین الگوریتم های گوگل را بشناسید و با این فرشته های نجاتی که عاقبت گوگل و یوزرها را تغییر و تحول دادند آشنا گردید. ولی برای اینکه یادگیری شمارا معمولی خیس کنیم، برای هر الگوریتم یک کلیپ کوتاه و دیدنی صحیح کردیم که قادر است با کلی نمونه های جذاب و با زبانی بی آلایش به شما کارایی هر الگوریتم را بفهماند.

دیگر تمامی چیز برای صلح و دوستی با گوگل مهیا میباشد. شما چقدر مهیا اید؟
 

  • ۹۹/۰۵/۰۶
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی