مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


بک پیوند مجانی، روشی میباشد که خیلی از اشخاص جهت ارتقاء جایگاه وب سایت خویش درپی آن میباشند. متاسفانه اخذ بک لینک و پیوند مجانی را بعضا منابع نوعی بهینه سازی سیاه سئو در مشهد می‌دانند، ولی در واقع این سیرتکامل وجود ندارد. بک پیوند بدون‌پول برخلاف اسمش، یعنی به کار گیری از خط مش های هوشمندانه برای ارتقا سکو تارنما در گوگل که مطابق با استاندارد ها و الگوریتم های آن است.

همانگونه که میدانید، بک پیوند به معنای اخذ لینک و پیوند از وبسایت های دیگر میباشد. عارضه ها متعددی موجود هست که سبب می‌شود تارنما های متعدد به مطالب سایت شما پیوند دهند. ولی خب اخذ این گونه بک پیوند فعالیت خیلی راحتی هم وجود ندارد و مستلزم یک مجموعه کارشناس درین حوزه میباشد. اما طریق های دیگری هم برای اخذ بک لینک و پیوند موجود است. متاسفانه شاهد این هستیم که برخی از اشخاص برای خویش مبادرت به خرید بک پیوند مینمایند که صد رد صد در گیر جریمه گوگل خواهند شد.

درین نوشته‌ی علمی قصد داریم که 8 نحوه سهل بک لینک و پیوند بدون‌پول و ولی رسمی برای به شما یادگرفتن دهیم. با رعایت این 8 نکته و از کلیه مهمتر داشتن حوصله، می‌توانید وب سایت خویش را براساس اصول seo در کاغذ نخستین گوگل قرار دهید.

8 خط مش اخذ بک لینک و پیوند بدون‌پول
1. شبکه‌های‌مردمی
امروزه کمتر فردی موجود است که توان شبکه‌های‌مردمی را در ارتقاء درجه تارنما نداند. به اشتراک گذاری مطالب در شبکه‌های‌عمومی خویش یا این که دعوت یوزرها از اشتراک گذاشتن مطالب شما در شبکه های مردمی آنها، سبب ساز اخذ بک پیوند بدون پول می گردد. صرفا کافی میباشد که با ترفند هایی یوزرها تشویق به اشتراک گذاشتن مطالب فرمایید.

مطالب در کانال ها دو نوع می‌باشند. برخی از مطالب کوتاه میباشند که شما در نخستین در کانال های خویش با لینک و پیوند بدون واسطه به سایتتان قرار می دهید. این مطالب از حیث محتوا می بایست مطلوب باشند تا یوزرها را تشویق به معرفی آن به دیگر دوستانشان کنند. جور دوم، مطالب اصلی خویش وبسایت میباشند که یوزرها با کلیک برروی هر دکمه اشتراک گذاری که در تحت هر مقاله موجود هست، آن را در شبکه‌های‌مردمی خویش قرار میدهد. مهم ترین نکته در اینجا، ایجاد محتوای ارگانیک و مطلوب میباشد که سبب ساز تشویق یوزرها به انجام این فعالیت و اخذ بک لینک و پیوند بدون‌پول می‌گردد.

2. پست مهمان
متاسفانه از پست مهمان تعریف‌و‌تمجید نادرستی شده‌است. برخی از مالکان وبسایت می‌پندارند، پست مهمان یعنی قرار دادن یکی‌از محتوای اصلی وبسایت در یک اینترنت سایتی دیگر در حالتی که که چنین تصوری به طور کامل نادرست میباشد. پست مهمان یکی نحوه های اخذ بک لینک و پیوند مجانی میباشد البته بدین معنی میباشد که شما پستی تماما منحصربه‌فرد و باکیفیت مطلوب در یک تارنما دیگر به طور بدون‌پول قرار می دهید که seo وب سایت آنها یاری دهد، در قبال لینک و پیوند از آن به وبسایت خویش را میتوانید اخذ نمائید. صرفا بایستی نکات پست مهمان را بدانید و آن‌ها را رعایت نمائید.

3. ساخت محتوا
ایجاد محتوا که می اقتدار ذکر کرد امروزه سرمنشا همگی طرز های بهینه سازی میباشد. با ایجاد محتوا ارگانیک و کیفیت خوب، خیر فقط میتوانید وبسایت خویش را به یک مرجع آموزشی یا این که خبری تبدیل نمایید، بلکه سبب ارتقا دوست داستنی آن در بین یوزرها و مخصوصا در گوگل خواهید شد. در حالتی‌که ساخت محتوای وب سایت شما کار کشته باشد، می قدرت ذکر کرد که ابدا نیازی وجود ندارد کارایی فرمائید تا بک پیوند بدون‌پول اخذ نمائید، بلکه خیلی ریلکس با اشتراک گذاشتن مطالب شما در دیگر وبسایت به طور تماما خودجوش! به وسیله دیگرافراد، محل ورود های بخش اعظمی را اخذ خواهید کرد.

4. روزنامه
بعضا از اشخاص میپندارند که روزنامه امروزه دیگر هیچ همت ندارد، بلکه تماما دشوار در نادرست می باشند. روزنامه اساسا با به کار گیری ازایمیل انجام و ارسال میگردد و با به کار گیری از گزارشاتی که تا شرایط کنونی بدست آمده میباشد، آدرس اینترنتی مارکتینگ که ارسال خبر نامه می شود به آن اعلام‌کرد، یکی‌از شیوه هایی که سبب ساز مراقبت برندینگ و همینطور اخذ بک پیوند مجانی از آن میگردد.

تنها می بایست استفاده کننده خویش را به نحوی تشویق به اخذ روزنامه نمایید و تثبیت پست الکرونیکی نمایید. بهتر میباشد از پیشین، اصول ارسال روزنامه را با طرز های گوناگون را مطالعه نمایید. همینطور نکات پست الکرونیکی مارکتینگ را عموما ارسال مجله با به کارگیری از آن انجام می‌گردد را باز بینی فرمائید. توصیه میشود که دست کم هفته ای یکبار مجله وب سایت خویش را به وسیله پست الکرونیکی به یوزرها خویش ارسال نمائید.

5. پیوند طعمه
پیوند طعمه محتوایی اثرگذار و باکیفتی میباشد که یوزرها تشویق به اشتراک گذاری و دیگر وبسایت ها را به دادن پیوند به وبسایت شما می‌نماید. در واقع یکی شایسته ترین طریق ها برای اخذ بک پیوند بدون پول میباشد. پیوند طعمه منجر ارتقاء مرتبه تارنما شما در واژه کلیدی مختص در سریع ترین عصر ممکن میگردد.

6. انجام گفتمان با اشخاص معروف
انجام گفتگو آنلاین و غیرآنلاین سبب به اشتراک گذاری و اخذ بک لینک و پیوند مجانی به تارنما شما می‌شود. یوزرها امروزه خیلی عشق به تلاوت زندگینامه اشخاص معروف با به کار گیری از گفتمان دارا هستند و سریعا آن را به اشتراک میگذارند. این به اشتراک گذاری علاوه بر منجر ارتقا محل ورود و سکو وب سایت، یک مدل بک پیوند بدون پول میباشد که خیلی ریلکس و سوای هیچ زحمتی بدست می‌آید. حتی در‌صورتی‌که شما خودتان مذاکره را انجام نداده باشید و آن را ترجمه کرده باشید، حتی در صورتی ارگانیک باشد و تا قبل از این در وب سایت دیگر مشابه آن منتشر نشده باشد. این نکته را بهتر میباشد بدانید یوزرها طولانی تر رغبت دارا‌هستند رای زنی هایی را در مورد پیروزی و چگونگی کسب درآمد را بخوانند و اضافه به آن دنبال چنین مطالبی می باشند.

7. پاداش برای به اشتراک گذاری مطالب
این طریق از نظر متخصصان seo خیلی دیدنی وجود ندارد. در واقع با این شیوه شما به نوعی خرید بک پیوند به جای اخذ بک لینک و پیوند مجانی میکنید صرفا وضعیت آن متعدد میباشد. در‌این نحوه شما یوزرها را تشویق میکنید که به ازای به اشتراک گذاری مطالب شما در کانال های خویش یا این که دیگر تارنما ها وفروم ها، پاداش ای را اخذ می نمایند. این اجرو پاداش می‌تواند متعدد باشد. البته این خب شیوه به راحتی و سریع خیس از سایر قادر است منجر تولید بک لینک و پیوند مجانی و محل ورود های اکثری به وب سایت شما شوند.

8. بک لینک و پیوند با به کار گیری از اینفوگرافیک
امروزه دیگر کمتر کسی صبر تلاوت متن های بلند را داراست و تاثیری که یک تصویر داراست تعدادی برابر متن میباشد. برای همین اضافه مالکان تارنما ها از اینفوگرافیک ها برای ارائه مطالب خویش به جای متن به کارگیری مینمایند. براساس گزارش هایی که از گوگل بدست آمده میباشد، معیار تاثیری و اشتراک گذاری به وسیله اینفوگرافیک ها رو به ارتقاء میباشد و به راحتی می قدرت از اینفوگرافیک ها برای اخذ بک پیوند مجانی استفاده نمود. اما به کارگیری اصلی اینفوگرافیک در شبکه‌های‌عمومی مانند اینستاگرام میباشد که ماهیت عکس دارا‌هستند.
 

  • ۹۹/۰۵/۰۴
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی