مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


پیوند سازی و بک لینک همواره یک عدد از دعوا های داغ در موضوع seo می باشد که هم در بهینه سازی داخلی (on-page) و هم در سئوی فرنگی (off-page) وبسایت زمینه چک قرار می گیرد . 
مسلما شما نیز در اینترنت سایت های گوناگون با واژه و کلمه هایی مانند «تبلیغات لینکی» و یا «خرید بک لینک» برخورد کرده اید . خرید بک لینک و پیوند یکی از راهکارهای پرطرفدار در بهینه سازی خارجی اینترنت اینترنت سایت به شمار می رود . البته در حالتی که این بک پیوند ها در صفحه ها غیر دارای اعتبار قرار گیرد خیر تنها موجب کسب امتیاز و برتری وبسایت در گوگل نمی شود، بلکه منجر جریمه شدن اینترنت اینترنت سایت در موتور های کاوش هم می شود .

بهینه سازی در مشهد
فراموش نکنید که الگوریتم های نو گوگل مانند پنگوئن سئو در مشهد به خیر بک لینک و پیوند های غیر نرمال را شناسایی می کنند و صفحه های دارای این بک لینک و پیوند ها را زمینه جریمه های سنگین قرار می دهند . معرفی مهم‌ ترین الگوریتم های موتور جستجوی گوگل در ۵ دقیقه! بک لینک و پیوند چه چیزی میباشد و چرا در seo اهمیت داراست؟ تعریف و اهمیت بک لینک و پیوند در seo بک لینک ها که «لینک های ورودی» هم نامیده می شوند، زمانی تولید می شوند که لینکی از اینترنت وبسایت ما در اینترنت سایت دیگری قرار داده شود . به عبارت دیگر عکس و یا این که متنی در اینترنت سایت دیگری وجود داشته باشد که یوزرها با کلیک روی آن وارد اینترنت اینترنت سایت ما شوند . 
لینک هایی که صفحه های یک اینترنت وبسایت را به یکدیگر وصل می کنند، به عبارتی لینک و پیوند های داخلی میباشند که در سئوی on-page و لینک و پیوند هایی که نشانی آن‌ها یک اینترنت اینترنت سایت غیر متعلق دیگر می باشد به عبارتی بک پیوند ها می‌باشند که در مبحث سئوی off-page چک می شوند . در این فراگیری تمرکز ما روی بک پیوند ها می باشد هر یک سری هر دو گونه از این لینک ها اهمیت مضاعف متعددی بر روی seo کاغذ های وبسایت دارا‌هستند . 
بک پیوند ها چه اهمیتی دارا‌هستند؟ همانگونه که در درس پنجم این سری آموزشی توصیح دادیم پیوند های باطن هر سایت یکی از شیوه های حساس خزنده(Crawler) های موتور های کاوش برای شناسایی اینترنت وبسایت ها و صفحه های تازه ایجاد گردیده در دنیای اینترنت می‌باشد . به عبارت بی آلایش خیس موتور های کاوش از این لینک ها به کارگیری می کنند تا تشخیص دهند چه اینترنت اینترنت سایت های جدیدی در دنیای اینترنت و یا این که چه صفحه ها جدیدی باطن هر اینترنت اینترنت سایت تولید گردیده میباشد . 
پیشنهاد می کنیم: ساختار موتورهای کاوش ذیل ذره بین علاوه بر تشخیص صفحه های جدید تولید گردیده، موتورهای کاوش به روئت کرد یک رای اعتماد به هر یک از این بک لینک ها نگاه می نماید . برای نمونه وقتی که یک اینترنت سایت دارای اعتبار با جایگاه بالا در گوگل به اینترنت سایت شما پیوند می دهد، از رویت کرد گوگل به این معناست که آن اینترنت سایت، سایت شمارا اینترنت سایتی مفید و با کیفیت می داند که لینک و پیوند آن را در کاغذ خویش قرار داده می‌باشد . 
موتورهای کاوش از وجود بک پیوند های دوچندان وب سایت شما در سایت های دارای اعتبار می توانند استنباط کنند که وب سایت شما سایت ارزشمندی از روئت کرد بقیه وبمسترها و مدیران اینترنت سایت های برتر می‌باشد . براین پایه بک پیوند ها (به شرطی که در سایت های دارای اعتبار با جایگاه بالا قرار گرفته شوند) یکی از معیارهای سکو بندی اینترنت سایت ها از دید موتورهای کاوش خواهند بود . 
فراهم نمودن و یا این که ارائه دادن بک لینک میزان های قیمت گذاری بک لینک شما تحت عنوان رئیس یک اینترنت سایت نیز پیوند اینترنت اینترنت سایت های دیگر را در وبسایت خویش قرار می دهید و نیز پیوند هایی را از وبسایت های دیگر دریافت می فرمائید . در هر دو موقعیت شما باید مواردی را در سمت seo خوبتر رعایت نمائید . بایستی به یاد داشته باشید که کلیه بک لینک و پیوند ها ارزش یکسانی ندارند و بعضی از آن‌ها نسبت به سایر ذاتا از قیمت های بالاتری برخوردارند . 
در حالتی که به اینترنت سایت های دیگر لینک و پیوند می دهید مطمئن شوید که زمینه کاری این وبسایت ها با شما دارای ربط می باشد و این وب سایت ها از اعتبار و محتواهای ارزشمندی برخوردارند . همچنین تعداد بک لینک و پیوند ها را در هر صفحه از وبسایت خویش محدود فرمایید . عملکرد نمائید در هر کاغذ از وبسایت خویش به بیش از 10 اینترنت وبسایت دیگر لینک ندهید . همینطور متن لینک و پیوند گردیده را نیز در حیث بگیرید . نوشته لینک و پیوند گردیده به این مفهوم میباشد که لینک روی چه متنی قرار داده گردیده می‌باشد . موتورهای کاوش روی این متن‌ها به تیتر کلیدواژه آلرژی متعددی دارا‌هستند .

  • ۹۹/۰۴/۱۳
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی