مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

   همونطور که گفتیم کاربردهای ریدایرکت ۳۰۲ خیلی محدودتر از ریدایرکت ۳۰۱ می‌باشد. تنها در برخی مورد ها یگانه از ریدایرکت ۳۰۲ استعمال میشه و همگی این مورد ها برای هنگامی می‌باشد که قصد شما برای تغییر و تحول مسیر یوزرها موقت باشه؛ مانند مثالی که در ابتدا زدیم یا این که وضعیت مشابه بدین نمونه. علاوه بر اون در موردها تحت هم بایستی از ریدایرکت ۳۰۲ به کارگیری بشه.

انجام A-B ttttt : طراحان وبسایت، متخصصین بهینه سازی و خصوصا اشخاصی که در مورد دیجیتال مارکتینگ کار دارا هستند، در موردها متعددی از A-B آزمایش به کارگیری می‌نمایند. اون ها این شیوه رو برای باز‌بینی تلاش و صفحه آرایی به عمل میگیرند. در خیلی از مواقعی که نیاز به انجام A-B آزمایش می باشد، میشه یوزرها رو با به کارگیری از ریدایرکت ۳۰۲ فعلا به یه ورقه دیگه سئو در مشهد هدایت کرد.
برخورد یوزرها: یه کاربرد دیگه ریدایرکت ۳۰۲ موقعیه که شما می‌خواید برگه جدیدی که ساختید رو به طور آزمایشی اجرا فرمایید و برخورد یوزرها رو در رابطه اون کاغذ چک نمائید. تو این موقعیت هم به جهت انتقال موقت یوزرها از ریدایرکت ۳۰۲ به کار گیری میشه. با این عمل شما می تونید برخورد یوزرها تازه و مشتریان رو فارغ از اینکه روی مرتبه برگه شما در SERP تاثیری بذاره، بازنگری نمایید. آن‌گاه می تونید حاصل رو نظارت و مقایسه نمایید و تصمیم بگیرید.
همونطور که زمانی نشانی خونه تون عوض میشه به دوستانتون اطلاع می روءیت کرد که طومار ها و بسته های پستی رو به نشانی تازه بفرستند، اگه نشانی سایتتون یا این که یک کدام از صفحه های سایتتون تغییر‌و تحول کنه هم می بایست با استعمال از redirect به موتورهای کاوش اطلاع بدید که کاربرها رو به نشانی نو شما بفرستند تا کاربری رو از دست ندید و ضرروزیان نکنید.
معرفی ابزارهای مربوط به ریدایرکت
برای اینکه ملاحظه کنید برگه ای که توش می باشید ریدایرکت گردیده یا این که خیر و اگه آره، چه جور ریدایرکتی انجام یافته، می تونید از پلاگین Link Redirect Trace در گوگل کروم به کارگیری نمائید. با به کار گیری از این ابزار به راحتی متوجه می شید آدرسی که وارد کردید یا این که لینکی که واردش شدید ریدایرکت گردیده یا این که خیر.

ردیابی ریدارکت ها به یاری پلاگین گوگل کروم
ردیابی ریدارکت ها به یاری پلاگین گوگل کروم
همینطور برای تحلیل سایتتون می تونید از این ابزار بدون پول استعمال نمائید و باز نگری فرمایید کدوم یکی‌از صفحه ها وب سایت شما ریدایرکت گردیده. همینطور اگه از وبسایت وردپرسی به کارگیری میکنید، برای اینکه به راحتی صفحه های رو ریدایرکت فرمایید می­تونید از افزونه­های ذیل به کارگیری فرمایید.

افزونه Redirection: این پلاگین برای ریدایرکت ۳۰۱ و باز‌بینی خطای ۴۰۴ کاربرد داره.
افزونه Simple 301 Redirects: این پلاگین وردپرس صرفا برای ریدایرکت ۳۰۱ کاربرد داره و از لحاظ کاربری خیلی خوب و راحته.
افزونه بهینه سازی Redirection: این پلاگین به شما یاری می کنه هر دو ریدایرکت ۳۰۱ و ۳۰۲ رو به کار گیری نمائید.
ایرادات رایج در ریدایرکت کردن
استعمال از ریدایرکت موقت برای ورژن های متعدد تارنما: یکی‌از اشتباهاتی که اثر منفی روی seo داره، اینه که برای ریدایرکت ورژن های گوناگون وبسایتتون از ریدایرکت ۳۰۲ استعمال فرمائید. به عنوان مثال برای ریدایرکت mizfa.com روی نشانی https://mizfa.com بایستی از ریدایرکت مستمر ۳۰۱ استعمال فرمائید. به دلیل آنکه این جور ریدایرکت همیشگیه و قرار وجود ندارد تغییر‌و تحول کنه. توی نوشته‌علمی ریدایرکت ۳۰۱ میزفا بی نقص و با کلی نمونه در رابطه این مورد ها کلام کردیم.
استعمال از ریدایرکت ۳۰۱ پس از ساختن کاغذ تازه: اگه شما کاغذ جدیدی بسازید، قابلیت داره پیشین از اینکه برگه قبل رو ریدایرکت نمائید خزنده های گوگل برگه جدید ساخت گردیده رو تحت عنوان یه کاغذ به طور کامل نو و سوای اعتبار قبل ایندکس نمایند و قیمت نشانی پیشین رو بهش انتقال ندن. از اونجایی که مهمترین انگیزه شما از ریدایرکت ۳۰۱ انتقال بها و اعتبار به ورقه جدیده، سفارش میکنیم نخستین از ریدایرکت مستمر ۳۰۱ به کارگیری فرمائید و آن‌گاه محتوای برگه نو رو بسازید تا سئو اون ورقه رعایت بشه و متضرر نشید.
ریدایرکت دو برگه با محتوای گوناگون: اگرچه به کار گیری از ریدایرکت خیلی خوبه و اعتبار صفحه ها شما رو بالا می بره و با انتقال یوزرها به ورقه ای که دنبالش می‌باشند، تجربه کاربری (UX) رو بهتر می کنه؛ ولی تمامی این ها در صورتیه که مضمون و محتوای صفحه ها مبدا و مقصد مشابه به همدیگه باشند و هر دوی اون ها به نیاز مشتری شما جواب تن. درغیر این چهره ریدایرکت کردن می تونه اثر منفی هم داشته باشه. به دلیل آن که منجر نارضایتی استفاده کننده میشه و نارضایتی استفاده کننده، یعنی ناراضی شدن گوگل و بقیه موتورهای کاوش و درنتیجه کاهش اعتبار و مرتبه ورقه شما. درواقع هدایت یوزرها به برگه ای با محتوای غیرمرتبط، مشابه اینه که نشانی دکان شما عوض بشه و شما روی دکان تون یه اعلامیه بچسبونید و نشانی جدیدتون رو بنویسید. ولی زمانی اشخاص به نشانی تازه شما دربین، می‌بینند خیر صرفا نشانی شما تغییر‌و تحول پیدا کرده، بلکه دسته کسب و برنامه کودکان هم متعدد گردیده و برای مثال اگه پیش از این آرایشگاه داشتید، الآن سوپرمارکت دارید. طبیعیه که‌این اشخاص عصبانی واکنش خیر با شما نخواهند داشت و سود اخلاقی اینه که از ریدایرکت تنها زمانی به کار گیری نمایید که منجر بهبود تجربه کاربری و راحتی مشتریان شما بشه.
استعمال طولانی بازه زمانی از ریدایرکت موقت: همونطور که از اسمش هم پیداست، نباید برای زمان طولانی از ریدایرکت موقت ۳۰۲ بهره مند شد. طبق تست هایی که متخصصین بهینه سازی انجام دادند، اگه برای برهه زمانی طولانی (بیشتراز ۶ ماه) از ریدایرکت ۳۰۲ به کارگیری نمائید، موتورهای کاوش اون رو تحت عنوان ریدایرکت ۳۰۱ در لحاظ می‌گیرند. از اونجایی که انگیزه اول شما منتقل نکردن اعتبار کاغذ بوده، این مورد می تونه براتون دردسرساز بشه. پس حواستون باشه که نمیشه رمز گوگل کلاه گذاشت و به نام ریدایرکت ۳۰۲ از ریدایرکت مستمر استفاده نمود.
آخر + معرفی یک ابزار کار کشته بهینه سازی

در انتهای نوشته‌علمی آموزشی بایستی بدنید که دقیقا ریدایرکت ۳۰۲ چه چیزی است و چه فرقی با ریدایرکت پراستفاده ۳۰۱ داره. و همچنین چه تاثیری این ریدیرکت ها در بهینه سازی و ارتقاء مرتبه سایت شما در گوگل دارااست و چطوری میتونیم این ریدایرکت ها رو ردیابی کنیم. برای جنس ناموجود در تارنما دکان چه چیزی مطلوب میباشد رو گفتیم.

با این درحال حاضر شما نیاز به ابزاری دارید که فعالیت مانیتورینگ رو براتون انجام بده و شاید سرچ کنسول یکی شایسته ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ باشه چرا اینکه در بخش گزارش Coverage میتونید خطاهایی که مرتبط با ریدایرکت است رو پیدا فرمائید. اما به خاطر داشته باشید که شما در صورتی‌که از ابزار سرچ کنسول گوگل به کار گیری نکنید وسیع ترین مجال در سمت بهبود تارنما خودتان در حاصل گوگل را از دست می‌دهید. به دلیل آن که اکثری از مشکلات که می بایست کار ریدایرکت در آن فیس بگیرد به یاری ابزار سرچ کنسول گوگل شناخته میگردد. پس مسلما فراگیری های سرچ کنسول میزفا را بخوانید. (در منو تارنما موجود هست)
 

  • ۹۹/۰۴/۱۱
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی