مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

 اکثر بازدیدکننده‌ها، وبسایت شما رو از روش موتور کاوش پیدا میکنند؛ از طرفی هر کسب و کاری حق تقدم رو میذاره روی جذب مخاطب! ولی در حالتی‌که رقبا زیاد باشند فعالیت طاقت فرسا می‌شه، زیرا می بایست بهتر باشید تا از رقبا جلو بزنید.

برای این عمل بایستی در بالا استراتژی رو معلوم نمائید، یک هاست توانا گزینش فرمایید و در قدم‌های بعدی روی ظواهر سایت فعالیت نمائید، نوع بندی‌ها رو مشخص و معلوم نمایید، محتوا ساخت فرمائید، ریچ اسنیپت و اسکیما بسازید، عکس بذارید، مال بذارید؛ شاید اون وسطا نظرتون عوض شه تعدادی پیوند‌ها رو حذف فرمایید یا این که ریدایرکت بزنید و …

ولی به همین راحتیه؟ نه. با وجود اینکه وردپرس بهترین سئو کار شایسته ترین CMS برای seo است، البته حتی در‌حالتی که یک کارشناس seo هم باشید، گشوده هم به یک پلاگین سئو احتیاج دارید؛ همونطور که با وجود گزینش پرسرعت‌ترین هاست شاید به پلاگین ارتقا سرعت وردپرس احتیاج خواهید داشت.

پلاگین های بهینه سازی بضاعت و توان بررسی محتوای تارنما رو دارا‌هستند و می‌تونند به طور هوشمند نقاط ضعف رو شناسایی نمایند و یا این که تجهیزات خاصی رو در اختیارتون بذارند(به عنوان مثالً کش کردن و ایجاد ریچ اسنیپت رو در لحاظ بگیرید).

معنا ریچ اسنیپت و اسکیما در پلاگین های بهینه سازی
ازونجایی که ریچ اسنیپت و اسکیما یکی‌از کارداران مؤثر برای بهبود بهینه سازی میباشند، قراره درین مقاله کلی بهش اشاره کنیم. پس بهتره گذشته از معرفی پلاگین سئو seo، در زمینه ی این دو کلمه و واژه کاربردی و دیدنی کلام بشه.

schema | اسکیما: اسکیما در واقع چند داده و دستورها می باشد که به کدهای وب سایت بیشتر میشن. این اوامر حکم نماد گذاری محتوای تارنما رو دارا هستند. اینطوری پس از crawl وب سایت به وسیله موتور کاوش، بخش‌های مهم یک وب سایت، یک نوشته و … معین میشه؛ در واقع schema markup یا این که آرم گذاری اسکیما حکم هایلایت کردن نصیب‌هایی از متن روی برگه رو داره!

rich snippet | ریچ اسنیپت: در نوشته‌علمی ریچ اسنیپت چه چیزی است تماما به‌این مبحث پرداخته گردیده. به صورت خلاصه rich snippet فیض‌ی به کار گیری از ساختار علامت گذاری اسکیما است. یعنی اون داده ها علامت گذاری گردیده در ورقه حاصل موتورهای کاوش برای استفاده کننده به اکران در میاد. بدین جعبه ریچ اسنیپت میگن. ریچ اسنیپت میتونه امتیاز نوشته، پرسش و جواب، منو، ارزش و یا این که خیلی مورد ها دیگه باشه. تصاویر ذیل مثالی از ریچ اسنیپت میباشند.

یک سری نمونه از rich Snippet
یک سری نمونه از rich Snippet
معرفی شایسته ترین پلاگین seo وردپرس
یک‌سری و چندین پلاگین در مخزن وردپرس برای seo وب سایت وجود داره ولی برای پرهیز از کاهش سرعت و یا این که اختلالات افزونه‌ها، بایستی شایسته ترین پلاگین seo در وردپرس تعیین و نصب بشه. مثلا، معرفی 15 پلاگین درین نوشته‌علمی به‌این مفهوم وجود ندارد که تمام این پلاگین‌ها رو بایستی نصب و فعال فرمائید؛ به عنوان مثال پلاگین یواست بهینه سازی تجهیزات متنوعی داره که یکی‌از اون ها ارزیابی متن براساس کلمه و واژه کلیدی است، از طرفی پلاگین seo پرس نسبتاً چنین عملکردی رو داره! خب پس گزینش رو بذارید روی یکی افزونه‌هایی که کارایی مشابهی دارا هستند. در صورتیکه با سرچ و کاوش هنوز درخصوص گزینش شایسته ترین پلاگین سئو seo مطمئن نیستید، با این نوشته‌علمی از میزفا هم پا باشید.

پلاگین Yoast بهینه سازی – یواست seo (بدون پول – مبلغی)
شایسته ترین پلاگین بهینه سازی وردپرس Yoast سئو
به هر درحال حاضر صحبت از شایسته ترین افزونه بهینه سازی وردپرس که می‌شه، با اختلاف نام یواست seo به ذهن خطور می‌کنه. این پلاگین‌ی فوق‌العاده تاحالا تونسته بیش تر از 5میلیون نصب فعال داشته باشه. شاید خودتون بهتر با خصوصیت و تلاش yoast بهینه سازی آشنا باشید و شایدم خیر؛ به هر حالا در حالتی که با این پلاگین فعالیت کردید، احتمالاً تا به الآن به چندین امکاناتش دقت نکردید.

ظواهر یوست بهینه سازی استفاده کننده پسنده و تمام آیتم‌ها و قابلیت و امکان‌ها تروتمیز و بدیهی می‌باشند. با این پلاگین می‌تونید برای مطالب و صفحاتتون تیتر و Meta description انتخاب نمایید و براساس keyword یا این که واژه و کلمه کلیدی، محتوا رو محاسبه نمایید. تولید وبسایت مپ و ایندکس اون در سرچ کنسول یکی دست اندرکاران مؤثر برای سهولت خزش محتوای وبسایت شما به وسیله موتورهای کاوش می باشد. خوشبختانه افزونه Yoast بهینه سازی میتونه به صورت خود کار تارنما مپ XML سایت رو ساخت کنه.

طبیعتاً در yoast بهینه سازی premium یا این که ورژن پرمیوم یواست seo، دستتون برای انجام تغییرات طولانی تر و تجهیزات متنوع بازتر است؛ به عنوان مثال گزینش تعدادی کلمه و واژه کلیدی، پیش‌اکران یک برگه از تارنما روی توئیتر و فیسبوک یا این که سفارش لینک و پیوند‌های داخلی بخشی از تجهیزات ورژن پرمیوم این پلاگین میباشد. (ولی همون ورژن مجانی اکثر انتظارات سئویی رو برآورده میکنه)

دور و اطراف پلاگین yoast سئو
دور و اطراف پلاگین yoast سئو
بخشی از تجهیزات بارز پلاگین Yoast سئو:

سئو متن‌ها براساس واژه و کلمه کلیدی و ارائه پیشنهادات برای سئو
تشخیص کیفیت خوانایی مطالب و ارائه پیشنهادات برای سئو
قابلیت و امکان شناسایی متن ها شبیه یا این که Duplicate content
متا تگ کنونیکال برای خودداری از محتوای تکراری *
طراحی وب مپ XML
قابلیت ریدایرکت صفحه های و حذف صفحه های 404
تثبیت وبسایت شما در اینترنت‌مستر‌تول موتورهای کاوش
دارنده مورد noindex برای اینکس نکردن تعدادی محتوای یگانه
قابلیت و امکان افزودن تیتر، توضیحات متا و ریچ اسنیپت
سئو صفحه ها AMP (داده ها بیش تر در مقاله amp چه چیزی است)
قابلیت گزینش شیوه پیش‌اکران ورقه در کانال‌های اجتماعی (ورژن پرو)
 

  • ۹۹/۰۴/۱۱
  • شایلین عباسی

بهترین سئو کار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی