مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

offpage seo یکی‌از طرز های بهبود مرتبه بندی تارنما در موتورهای کاوش هست که در سالهای اخیر اعتنا ویژه ای را به خویش جلب نموده است. در‌این نوشته‌ی‌علمی میخواهیم شمارا با نکات اساسی بهبود Off Page بهینه سازی آشنا کنیم.

تعریف‌و‌تمجید سئوی خارجی
سئو آف پیج یا این که Off Page به مجموع اقداماتی جهت بهینه سازی وب سایت اطلاق می‌گردد که بیرون از وبسایت انجام میگردد و بر مرتبه بندی در صفحه های کاوش (SERPs) تاثیر میگذارد.


seo OFF PAGE

دست اندرکاران تاثیر گذار بر سئوی آف سئو در مشهد  پیج از آنجایی که Google از پیوند ها تحت عنوان شاخصی از توان و کیفیت به کار گیری میکند، منطقی میباشد که صفحه های با تعداد لینک و پیوند طولانی تر در نتیجه ها جستجوی گوگل سکو بندی بهتری داشته باشند. سایتی با داشتن اتوریتی دامنه خوب سبب ساز تولید اعتماد فی مابین یوزرها میشود.

شاید بزرگترین و مهم ترین بخش سئوی خارجی و پیرو آن بهینه سازی تارنما ایجاد بک پیوند باشد که از روشهای مختلفی میتوان ساخت بک لینک و پیوند را انجام اعطا کرد که ما به برخی از این طریق ها اشاره می کنیم:

نوشته‌ی‌علمی دارای ارتباط: شناخت با اشکال بک پیوند ،طرز های تولید آن و تاثیر لینک و پیوند سازی در بهینه سازی وبسایت

شبک های اجتماعی
ربات های جستجوی Google معمولا دقت کمتری به شبکه‌های‌اجتماعی دارا هستند. البته در‌صورتی‌که شما دارنده کاغذ ای دیدنی در شبکه های مردمی باشید میتوانید فیض بهتری اخذ فرمائید. در سالهای اخیر به کار گیری از شبکه های عمومی جزء اصلی معاش اشخاص شده‌است و بیش تر اشخاص در کانال های زیرا رخ بوک, توییتر, لینکدین, گوگل پلاس, اینستاگرام و ... عمل میکنند. اشتراک گذاری مطالب از روش این کانال ها یک کدام از منش های بدست آوردن بک لینک و پیوند میباشد و علاوه بر بهبود بهینه سازی تارنما سبب ساز معرفی وب سایت و تاثیر مثبت در برندینگ شما میگردد.

پست های وب لاگ
هر وبسایت بایستی دارنده بخشی به اسم وب لاگ باشد که بتوان مطالب موثر و مخصوص را به استفاده کننده منتقل نماید. درین صفحه های پیوند هایی به صفحه ها دیگر تارنما داده می‌شود که‌این عمل برای سئو آف پیج دارنده امتیاز میباشد. چنانچه شما توان تایپ کردن مطالب جالب و مخاطب پسند را ندارید میتوانید از شخص کارشناس برای رئیس محتوا تارنما خویش سود بگیرید. این فعالیت سبب میشود تا اشخاص اضافه جذب وبسایت شما شوند.

ارسال پست از روش فورم (سالن های رای زنی)
ما می‌توانیم در درون فورم ها مربوط به تارنما خودمان حساب تولید کنیم و مطالب خویش را با دوستانمان به اشتراک بگذاریم. برخی از سالن های مصاحبه به شما اذن لینک و پیوند دهی به سایتتان را هم می‌دهند. اما می بایست بدین نکته نیز اعتنا کرد تبلیغات و مطالب نامرتبط در سالن های مذاکره سبب حذف حساب از طرف مدیریت سالن می‌شود.

تثبیت ریپرتاژ اطلاع رسانی :
یکی رویکرد هایی که برای تبلیغ و تولید بک پیوند وبسایت ما نقش مهمی دارااست ریپورتاژ اطلاع رسانی در وب سایت های دارای اعتبار هست. ریپورتاژ میتواند به عنوان نوشته‌ی علمی ای اختصاصی ارائه شود. شما میتوانید ریپورتاژ خویش را در وب سایت های دوستداشتنی، Delicious، StumbleUpon، Propeller، Digg، Ezin، Now public، Go Article و غیره قرار دهید.
 

  • ۹۹/۰۴/۱۰
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی