مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

گهگاه قوانینی پیش میاید که سازه به دلایلی ناچار میشوید برخی از صفحه ها وبسایت خویش را از دسترس یوزرها بیرون نمائید دراین‌صورت یا این که بایستی آن صفحه های را حذف فرمایید که در چنین قوانینی با خطای 404 مواجه خواهید شد و یا این که به طور موقت یوزرها را به برگه ای دیگر ریدایرکت نمائید همان گونه که در نوشته ی علمی شناخت با خطای 404 توضیح دادیم. مواجه شدن یوزرها یک وب سایت با خطای 404 تاثیر منفی در بهینه سازی آن تارنما داراست. پس راه و روش عمل بهتر برای مدیر موقعیت جان دار ریدایرکت موقت صفحه های متبوع میباشد.

با به کار گیری از این شیوه، خیر فقط از به مواجه شدن یوزرها با خطای 404 پرهیز می کنید، بلکه به موتورهای کاوش می‌فهمانید که‌این کاغذ به صورت موقت منتقل شده‌است و ممکن میباشد مجدد سئو در مشهد به هم اکنون معمولی گشوده گردد یا این که به صورت دایم به آدرسی دیگر منتقل شود (لطفا برگه وبسایت منرا از دیتا بیس حذف نکنید.). بدین ترتیب، بها و محل ورود‌های برگه همچنان در جای خویش باقی خواهند ماند و نشانی موقت در موتورهای کاوش ایندکس نمی شود.

بعد از نظارت و باز‌بینی دو جور از پرکاربردترین گونه های ریدایرکت میخواهیم ببینیم آیا ریدایرکت کردن برای بهینه سازی وب سایت مضر میباشد یا این که نه؟ به‌دنبال جواب این سوال را خوا‌هیم بخشید.

معنا ریدایرکت و گونه های آن

آیا ریدایرکت‌ کردن وب سایت برای seo مضر می باشند؟
نمی قدرت مصرانه خاطرنشان کرد ریدایرکت چه از گونه موقت و چه از دسته همیشگی روی بهینه سازی تارنما بی تاثیر میباشد. در واقع جواب این سوال به طور کامل بستگی به موقعیت و کیفیت فعالیت کارشناس بهینه سازی داراست. در شرایطی که seo عمل به صحت از ریدایرکت استعمال نکند، موجب بروز اشتباهات متعددی خواهد شد، از کاهش جایگاه صفحه های گرفته تا حیف کردن ترافیک. در شرایطی‌که شما در URL صفحه ها تغییری تولید کرده‌اید، ناچارید از redirect برای صفحه های خویش به کارگیری نمائید؛ زیرا نمیخواهید تمام عملکرد‌هایی را که برای جلب مخاطبان به سایتتان کرده‌اید، یکباره از دست برود.

با اعتنا به اینکه ریدایرکت از بروز خطای 404 خودداری کرده و خزندگان موتورهای کاوش را از سردرگمی نجات می‌دهد تاثیر مثبتی در بهینه سازی دارااست، ولی در صورتیکه به صدق از آن استعمال شود.

در مقاله‌ها بعدی در رابطه با شیوه درست ریدایرکت کردن صفحه ها توضیحات کاملتری را ارائه خوا‌هیم کرد.
 

  • ۹۹/۰۴/۰۸
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی