مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

مسلما برای شما نیز اتفاق افتاده که با جستجوی نشانی اینترنت سایتی که در قبل نیز یکسری توشه به آن راز زده اید با چنین پیغامی مواجه گردیده باشید:

\"نشانی برگه سایت متبوع شما تغییر تحول یافته، برای مشاهده این وبسایت روی لینک و پیوند تحت کلیک فرمایید.\"

این پیغام نشان دهنده این میباشد که نشانی اینترنت سایتی که در جستجوی آن بودید تغییر و تحول یافته و مدیریت وب سایت لینک و پیوند وب سایت خویش را به نشانی تازه ریدایرکت نموده است. به دنبال این نوشته‌ی‌علمی در حیث داریم به تشریح مضمون‌ ریدایرکت و اشکال آن به طور تخصصی خیس و فنی خیس بپردازیم.

سرفصل های آیتم بازبهترین سئو کار نگری درین نوشته‌ی علمی:

تعریف و تمجید ریدایرکت
شناخت با گونه های ریدایرکت
محاسبه اثرات ریدایرکت روی seo وبسایت
ریدایرکت چه میباشد؟
تمجید ریدایرکت
در‌این نصیب از نوشته ی علمی میخواهیم معنا ریدایرکت را با بی آلایش ترین بیان ممکن تعریف و تمجید نماییم.

ریدایرکت یعنی ارشاد به نشانی نو

بارها و بارها اتفاق افتاده که اینترنت مستر ها (مدیران وبسایت) سازه به دلایلی بدون چاره می گردند تا بعضی از صفحه های تارنما خویش و یا این که در وضعیت یگانه خیس کل سایت خویش را از نشانی فعلی به نشانی دیگری منتقل نمایند (تغییر‌و تحول مسیر به نشانی تازه)، در چنین قوانینی برای نگهداری یوزرها و سردرگم نشدن آن ها معنا ریدایرکت به فعالیت آن ها میاید.

ریدایرکت روشی میباشد که یک اینترنت مستر به یاری آن، می‌تواند یوزرها و موتورهای کاوش را به طور خود کار به نشانی تازه ورقه یا این که اینترنت‌ وبسایت خویش منتقل نماید.

شناخت با معنی ریدایرکت و گونه های آن

کاربرد ریدایرکت:
کاربرد مضمون‌ ریدایرکت تنها محدود به انتقال بعضا از صفحه ها وب سایت یا این که کل وب سایت به نشانی نو نمیشود. درین بخش به یکی‌از دیگر از کاربرد های ریدایرکت که شعور آن برای یک seo فعالیت بسیار دارای اهمیت میباشد اشاره خوا هیم کرد.

همان گونه که در مقاله‌ها قبل در دعوا تشریح الگوریتم پاندا نیز اشاره کردیم، کیفیت محتوا و عدم نشر محتوای تکراری فاکتور های بسیار مهمی میباشند که گوگل در مرتبه بندی سایت ها بسیار به آن‌ها دقت میکند. گه گاه در یک وب سایت چندیدن کاغذ با نشانی های گوناگون موجود هست که دارنده محتوای یکسان میباشند، در چنین قوانینی برای خودداری از جریمه شدن بوسیله پاندا یک seo عمل کارشناس قادر است تمام صفحه ها دارنده محتوای یکسان و نشانی‌های متعدد را بر روی یک نشانی منبع انتقال دهد. (ریدایرکت نماید)

با این طریق تمام صفحاتی که نشانی گوناگون داشتند به یک کاغذ مبداء لینک و پیوند گردیده و موتورهای کاوش نیز سردرگم نخواهند شد و به عبارتی برگه منبع را چک می‌کنند. در واقع با این شیوه می قدرت سوای حذف هیج کدام از صفحه های، هم استفاده کننده و هم موتورهای کاوش را فارغ از هیچ مشکلی به سمت برگه مبداء هدایت کرد.

به دنبال در قالب معرفی اشکال ریدایرکت، توضیحات بیشتری در رابطه با کاربرد آن ارائه خوا هیم کرد.

اشکال ریدایرکت
درین بخش میخواهیم نحوه های متفاوت ریدایرکت را توضیح دهیم. در واقع دو طریق کلی برای ریدایرکت یا این که دو مدل ریدایرکت موجود هست که بیشترین کاربرد را دارند.

ریدایرکت دایم (ریدایرکت 301)

ریدایرکت موقت (ریدایرکت 302)

ریدایرکت دایم (ریدایرکت 301)
بعضی وقتها سازه به دلایلی (تغییر و تحول وضعیت کسب و فعالیت، ارتقا دامنه کار و ... ) اینترنت مستر ناچار به تغییر و تحول نشانی (URL) تارنما خویش می‌گردد. در چنین قوانینی به مجبور می بایست تمام صفحه ها تارنما خویش را به نشانی تازه منتقل نماید. البته درین در بین یکی مهم‌ترین نگرانی های وی تلف کردن کاربرانی میباشد که مدتهاست وبسایت او‌را دنبال کرده و مشتری مستمر اش میباشند. و از تمامی مهم خیس این که آیا با انتقال به نشانی تازه گشوده هم مقام خویش را در گوگل مراقبت خواهد کرد؟

با به کار گیری از طریق ریدایرکت همیشگی (ریدایرکت 301) می‌تواند تمام یوزرها خویش را به طور خود کار به نشانی نو خویش منتقل نماید.
 

  • ۹۹/۰۴/۰۸
  • شایلین عباسی

بهترین سئو کار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی