مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

گوگل آنالیتیکسGoogle Analytics یکی‌از دوستداشتنی ترین قابل انعطاف افزارهای تجزیه و ارزیابی دیجیتال میباشد که به شما در فهم و شعور عمیق جزئیات سایت و خلق ظریف کاربرانتان امداد به سزایی می‌کند.

در واقع این ابزار به شما نگرش های ارزشمندی را ارائه می‌دهد که قادر است در تکوین استراتژی برد هرچه بیش تر شما کاربرد متعددی داشته باشد.

در واقع برای عمل در دنیای دیجیتال این نکته برای ما اهمیت متعددی داراست که یوزرها ما در هنگام ورود و عکس العمل با صفحه ها تارنما ما چه رفتاری را از خویش نشان می دهند و از چه صفحاتی رضایت دارا‌هستند و چه نکاتی موجب خروج آنان از وبسایت ما می شود .کلیه این نقطه نظرها را میتوان با به کار گیری از گوگل آنالیتیکس به صدق ارزیابی و باز بینی نمود.

کشف کردن شعور درست از سئو در مشهد اخلاق و رفتار کاربرانتان فقط با استعمال از ابزار گوگل آنالیتیکس قابلیت و امکان پذیر میباشد این ابزار به شما شعور درست و شفافی از اخلاق یوزرها ، دوران عصر ماندگاری آنها در اینترنت سایتتان، معیار رضایت مندی از محتوا و صفحه های تارنما شما‌را به خیر و خوبی اکران می‌دهد.

امروزه ، نسبتاًً تمام شغل ها از روش وبسایت حضور آنلاین دارا هستند. براین اساس ، برای شما بسیار مهم می گردد که ساختار داخلی وبسایت خویش را خاطر بگیرید تا مشاهده کنید که آیا انگیزه خویش را انجام می‌دهد یا این که نه.

برای این عمل ، شما بایستی بدانید که مردم هنگام مراجعه به وبسایت شما ، چه مقطع عصر می برد تا اقدامات لازم خویش را انجام میدهند و کلیه صفحه ها را در سایت شما مشاهده می‌کنند.

صرف لحاظ از اینکه شما یک تارنما تجارت الکترونیکی دارید یا این که یک بلاگ آموزنده ، مطلقاً میخواهید خوی بازدید کنندگان خویش را شعور و مطالعه فرمائید تا نتیجه ها بهتری کسب نمایید.

در ذیل دلایلی موجود است که چرا شما از Google Analytics به کارگیری میکنید در واقع با به کارگیری از این ابزار می توانید دیدگاه بهتری از تارنما و بازدید کنندگان خویش کسب میکنید.

مزیت های به کارگیری از ابزار گوگل آنالیتیکس Google Analytics


1-بدون پول بودن گوگل آنالیتیکس
بدون پول بودن این ابزار میباشد که آن را به مهمترین ابزار تجزیه و نظارت دیجیتال تبدیل نموده است.با به کارگیری از ابزار Google Analytics میتوانید دارایی قابل قبولی را در منابع مهم دیگر سپرده گذاری فرمایید.

2-گردآوری خود کار اطلاعات
Google Analytics داده ها و داده هایی مهمی را برای شما مهیا می نماید تا بتوانید تلاش وبسایت خویش را به طور بدون پول به حداکثر برسانید
این داده ها که داده هایی از تارنما شما می باشند قیمت متعددی دارا هستند.نکته مهم در استعمال از ابزار گوگل آنالیتیکس تخصص نیاز داشتن برای استعمال از این ابزار با ارزش میباشد.

دیگر مزیت این ابزار این قضیه میباشد که داده های مو جود در Google Analytics نیاز مارا به Google Docs یا این که Spreadsheets کاهش میدهد.

تنظیمات و نصب اول این ابزار عمل مشقت وجود ندارد فقط کافیست یک قطعه کد جاوا اسکریپت که گوگل در مشت شما قرار می دهد را در نصیب تحت صفحه ها تارنما خویش قرار دهید.

بعداز قراردادن این قطعه و داخل شدن استفاده کننده به آن ورقه گوگل داده ها لازم درباره ی کردار یوزرها را به گوگل آنالیتیکس شما ارسال می‌نماید.

با این عمل ، Google Analytics کار کشته خواهد بود تا به صورت خود کار اطلاعات را از سایت شما توده آوردی نماید و بعداز گونه بندی آنان در قالب یک گزارش به شما ارائه کند.

برای فراهم کردن اطلاعات و گزارش ها لازم وجود ندارد شما هیچ اقدامی انجام دهید. Google Analytics تمام امور را برای شما انجام می‌دهد.

و این قابلیت و امکان را برای شما آماده می‌نماید تا فورا و فارغ از هیچ سیرتکامل تأخیری به گزارشات خویش دسترسی پیدا نمایید.

3-ساخت گزارش های سفارشی
در Google Analytics ، میتوانید گزارش های متعددی را ساخت فرمائید یا این که حتی می‌توانید گزارش سفارشی گردیده خویش را با به کار گیری از رابط drag and drop بسازید.

می‌توانید بعد ها و اندازه گیری ها را تعیین کرده و تصمیم بگیرید که به چه شکل می بایست این گزارشات به طور درست اکران داده شوند.

4-ترکیب سهل وآسان با ابزارها و سیستم ادله های دیگر
یکی از دیگر از خصوصیت های شایان توجه Google Analytics این میباشد که می اقتدار آن را به راحتی با بقیه ابزارها و سیستم کارداران مخلوط کرد.

صحیح مانند بقیه سرویس ها Google ، Google Analytics یک رابط کاربری بدیهی با به کارگیری آسوده به یوزرها خویش ارائه می‌دهد.

این ابزار خیر فقط در ورژن دسکتاپ به خیر و خوبی عمل می‌نماید، بلکه از روش برنامه خویش در دکان Google Play تماماً قابل به کار گیری میباشد.

مثلا Google Analytics توان مخلوط با Google AdWords را به طور کاربردی و حاذق را دارااست.

زمانی اکانت AdWords را با Analytics لینک می دهید ، در واقع دو ابزار را رسم میکنید و به آن ها قابلیت و امکان می دهید تا با هم همیاری نمایند.

این فعالیت ترکیبی نگرش عملی را به شما ارائه می‌دهد که سبب ساز به پیروزی کمپین های AdWords شما خواهد شد.

5-قابلیت اندازه گیری تجهیزات داخلی وبسایت و ارزیابی کردار یوزرها
در واقع این ابزار بیان می کند که چطور می بایست مشتریان بالقوه خویش را به مشتریان بالفعل تبدیل نمائید در همین راستا اخلاق صحیحی از مشتریان بالقوه شما بیان می‌نماید.

در واقع این ابزار بابیان نکات ضعف و اقتدار شما سبب رویش هرچه اضافه مشتریان شما می‌گردد.

خوشبختانه ، Google Analytics به شما اذن میدهد تا جستجوهای داخلی وبسایت را پاره ای فردی سازی خیس دنبال نمایید.

با استعمال از این ابزار میتوانید نگرش بهتری در زمینه‌ی آنچه اشخاص در وبسایت شما کاوش می‌نمایند ، داشته باشید. با استعمال از این دیدگاه ها ، می‌توانید بر این مبنا تغییرات لازم و یا این که افزودنی های لازم سعی وبسایت خویش را بهبود دهید

6-کاهش نرخ بانس ریت یا این که نرخ پریدن
نرخ پریدن یکی مهم‌ترین معیارهایی میباشد که به درصد بازدید کننده هایی که وبسایت شما‌را بعداز بازدید از فقط یک ورقه شکاف مینمایند ، اشاره دارااست.

علاوه بر این ، کاهش این نرخ تا حد ممکنبرای seo تارنما شما بسیار مهم میباشد.

اکثری از صاحبان وبسایت ها شاهد ترافیک عظیم در سایت خویش می باشند البته نرخ تبدیل بالایی ندارند و یا این که بهتر میباشد بگوییم بانس ریت یا این که نرخ پریدن بالایی دارید.

این بدان معنا میباشد که بازدید کنندگان به تارنما شما میایند ولی آنچه را که به‌دنبال آن میباشند را پیدا نمی‌کنند. گوگل آنالیتیکس به شما در یافت کردن این عارضه ها امداد بسیار متعددی مینماید چون ادله این حادثه قادر است این باشد که وبسایت شما به صحت با صرفه نشده میباشد یا این که شاید کاغذ فرود شما به اندازه کافی دیدنی وجود ندارد.

بنابر این با استعمال و نظارت گزارشات این ابزار می‌توانید موجب کاهش نرخ پریدن یا این که بانس ریت در تارنما خویش گردید و به بهینه سازی وبسایت خویش کمکی بسیار متعددی داشته باشید.
 

  • ۹۹/۰۴/۰۷
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی