مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

الگوریتم رنک برین گوگل هنوز در اولِ عمل قراردارد و حتی بخش اعظمی از متخصصان بهینه سازی معتقدند خویش گوگل نیز نمی‌داند این الگوریتم تا چه حد قادر است موءثر باشد و مستلزم صرف دوره و انجام تست‌های متفاوت میباشد. البته زیرا گزارشاتی بر اساس تاثیر منفی این الگوریتم بر درجه تارنما‌ها منتشر شده‌است، بهتر میباشد اقداماتی ضروری برای آن انجام بخشید.

کلاً می‌اقتدار بیان کرد الگوریتم رنک برین نیز در مسیر ارتقاء کیفیت جستجوی یوزرها گوگل بوده و وبسایت‌هایی را که تجربه کاری (UX) ضعیفی دارا‌هستند را انگیزه قرار خواهد اعطا کرد.سئو در مشهد   معیارهایی مانند:

بالا بودن نرخ بانس ریت یا این که نرخ برگشت صفحه های وب سایت
ذیل بودن معدل بازه زمانی عصر حضور یوزرها در وبسایت
تحت بودن نرخ کلیک CTR صفحه های وبسایت در حاصل جستجوی گوگل و …
یکی‌از دیگر از مهمترین مسائل درباره ی الگوریتم رنک برین گوگل، برندینگ در فضای مجازی و به خصوص seo میباشد. مراد از برندینگ یک تارنما این میباشد که از بینش گوگل آن تارنما در چه موضوعاتی شناخته شده‌است، در چه موضوعاتی محتوا ساخت میکند، در کانال‌های اجتماعی با چه هشتگ‌ها و عباراتی پست منتشر میکند. در واقع با رویش الگوریتم رنک برین (RankBrain) اهمیت داشتن استراتژی محتوایی نیز بیش تر از پیش ارتقا می‌یابد و وبسایت‌هایی که محتوایی کیفیت خوب و تازه ساخت نکنند، نمی‌توانند در آینده درجه‌های خیر در نتیجه ها جستجوی گوگل بدست آورند.

حیث شما درباره ی الگوریتم رنک برین گوگل چه میباشد و آیا در سال قبل درجه وب سایت‌تان در حاصل گوگل تغییر تحول خاصی نموده است؟

31
اکتبر
2016
5:30
تحریریه وبسیما
5
avatar
ورود
نام نویسی
000
POINTS
اکانت کاربری
محصول ها اینجانب
ایده ها و جواب ها
مقاله‌ها نشان گردیده
ابزارهای کاربردی
 

  • ۹۹/۰۴/۰۶
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی