مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

 زمانیکه استفاده کننده لینک و پیوند وب سایت شما‌را در حاصل کاوش مشاهده مینماید، عصر کوتاهی برای تصمیم گیری درباره‌ی آنکه این وب سایت متناسب با نیاز وی میباشد صرف کرده و تصمیم می‌گیرد که روی آن کلیک نماید یا این که خیر. برای آنکه در‌این دوره کوتاه بر روی ذهن مخاطب تاثیر مثبت تولید نمائید یک سری فضای مطلوب در دست دارید که در تصویر ذیل اکران داده شده‌است.

ارتقاء نرخ CTR با تکنیک های seo
1- تیتر ورقه در نتیجه ها کاوشتیتر هر برگه از وب سایت شما بهترین سئو کار  به وسیله تگ title که در هدر برگه قراردارد گزینش میگردد. تا قبل از این نوشته‌ی‌علمی ای برای یادگرفتن seo تیتر ورقه منتشر کرده ایم که می‌تواند برای شما جالب باشد. البته در‌این بخش در امر seo تیتر سخن نمی‌‌کنیم بلکه قصد داریم اقبال کلیک را ارتقاء دهیم.

به صورت میانگین فضای مو جود برای تیتر در نتیجه ها کاوش ۷۰ کاراکتر میباشد که به شما اذن می دهد از کلمه ها جذابی در آن به کارگیری فرمایید. بعضا لغت ها می‌باشند که در فضای اینترنت ترویج یافته و نشان دهنده یک معنا معین به استفاده کننده می باشند. به صورت معمول درصد بیشتری از یوزرها با دیدن این کلمات در تیتر کاغذ روی آن کلیک می‌نمایند. مثلا میتوان به لغات ذیل اشاره نمود.

امروز، همین اکنون، سریع، گام به گام، سهل، معمولی، ارزان، مجانی، چه است و … به کار گیری از این لغات در تیتر ورقه قادر است اقبال احساس

کلمه ها دیدنی بسته به جور کسب و عمل شما و انگیزه مخاطب از کاوش مختلف میباشد. چهت نیل به جالب ترین لغت ها توصیه می کنیم در آغاز چه تیتر متعدد را پباده سازی کرده و در مقطع های یک هفته ای از آنان به کارگیری فرمایید. باز نگری نرخ کلیک یوزرها درین دوران ها به شما نشان می دهد که چه کلماتی بیشترین جذابیت را از لحاظ یوزرها داشته اند. به تصویر پایین اعتنا نمائید، چه عبارتی اضافه از تمامی دقت شمارا به خویش جلب می‌نماید؟

گزینش تیتر مطلوب بر نرخ کلیک یا این که CTR ورقه تاثیر مثبت دارااست
2- seo اکران توضیحات متا در حاصل کاوش
توضیحات متا دقیقا پایین تیتر نمایش داده می شود و فضایی بزرگتر اما با فونت کوچکتر در مشت شما قرار می دهد. به صورت میانگین تعداد کاراکترهایی که در بخش توضیحات نشان داده می شود 168 کاراکتر میباشد البته با اعتنا به عبارت کاوش گردیده و محتوای ورقه ممکن میباشد گوگل متنی کوتاه خیس و یا این که حتی بلندتر را به یوزرها اکران دهد.

هنگام تایپ کردن توضیحات متا همت نمائید توصیفی ظریف از محتوای ورقه در چنگ وی قرار دهید و با به کار گیری از جمله ها دیدنی او‌را به مطالعه متن بدون نقص برگه ترغیب نمایید. بعنوان نمونه در صورتی در تعریف کالا خویش بنویسید “به یاروهمدم کادو ویژه” یا این که “هم پا با ویدئوی آموزشی” بخت شما برای تعیین بوسیله استفاده کننده بیش تر خواهد شد. توصیه می‌کنم برای ادراک بهتر نوشته‌علمی بهینه سازی توضیحات متا را مطالعه نمائید. تصویر پایین مثال ای جالب از استفاده ادبیات مطلوب هنگام نگارش توضیحات کاغذ میباشد.

توضیحات متا فضای قابل قبولی برای جلب اعتنا استفاده کننده و ترغیب به کلیک میباشد
3- به کار گیری از آرم گذاری استاندارد یا این که Schema
احتمالاشما هم هنگام کاوش در نتیجه ها گوگل وب سایت هایی را مشاهده نموده اید که در کنار تیتر و توضیحات داده ها تکمیلی نیز به استفاده کننده اکران می دهند.

پر اسم و رسم ترین مثال آرم گذاری استاندارد به سیستم امتیازدهی مربوط می شود که ه چهره ستاره های زرد در حاصل کاوش نشان داده می شود. به کار گیری از این ابزار به شما یاری می‌نماید دقت استفاده کننده را جلب کرده و CTR خویش را بهبود دهید. ولی علامت گذاری ها صرفا محدود به اکران ستاره وجود ندارد و براساس مدل محتوا میتوان دسته های مختلفی از آن را استفاده کرد. مثلا تصویر تحت شیوه اکران تارنما آکادمی وبسیما در عبارت “کتاب های بهینه سازی” میباشد. به لحاظ شما این طریق اکران چقدر بر نرخ کلیک یوزرها و ترغیب آنان برای ورود به ورقه تاثیرگذار میباشد؟

آرم گذاری استاندارد امداد می نماید روش اکران در نتیجه ها کاوش را بهبود دهیم
استانداردها و تکنیک های مرتبط با آرم گذاری استاندارد را به طور بی نقص و کاربردی در سوله یادگرفتن بهینه سازی تکنیکال ارائه می‌کنیم.

آیا ارتقا CTR بر بهینه سازی تاثیرگذار میباشد؟
آری، ارتقا نرخ کلیک شما بر درجه بندی نتیجه ها گوگل تاثیر خواهد داشت. اما در امر این اثرگذاری نقاط ایده ها مختلفی فی مابین متخصصین بهینه سازی موجود هست البته کلیه اشخاصی که درین حوزه کار مینمایند معتقد میباشند که ارتقا نرخ CTR یکی مهم‌ترین وظایف ما برای بهبود بهینه سازی وب سایت میباشد. زمانیکه نرخ کلیک شما در مقایسه با جایگاهی که دارید فراتر باشد گوگل با به کار گیری از الگوریتم RankBrain رده شما‌را بهبود خواهد بخشید.

بعنوان نمونه فکر کنید شما در جایگاه 3 گوگل می باشید، این سکو به صورت میانگین 9 درصد از یوزرها را به خویش جذب می‌کند. البته لینک و پیوند شما به جهت جذابیت تیتر و توضیحات خویش در حدود 15 درصد از مخاطبین را ترغیب به کلیک می نماید. این عدد در حدود درصد کلیک درجه دو گوگل میباشد. در صورتیکه سکو دوم جذابیت لازم را برای یوزرها نداشته باشد بعداز مدتی گوگل جای این دو لینک و پیوند را با هم عوض خواهد کرد.

حتی در شرایطی‌که رده شما بهبود نیابد شما می توانید با به عبارتی مرتبه بازدیدکننده بیشتری کسب فرمایید. تصویر نمایید که روزمره 1000 نفر عبارت متبوع شما‌را کاوش می‌کنند و 10 درصد آن ها شما‌را تعیین می نمایند. حال اکر نرخ کلیک یا این که CTR شما به 20 درصد ارتقا یابد عملا بازدیدکنندگان شما دو برابر خواهد شد.
 

  • ۹۹/۰۴/۰۶
  • شایلین عباسی

بهترین سئو کار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی