مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

بهترین سئو کار Webmaster Tools ابزاری بدون‌پول از سوی گوگل میباشد که به شما نشان می‌دهد که چه گونه خزنده گوگل سایتتان را ایندکس نموده است.

اکیداً پیشنهاد میشود که هر سایتی بوسیله این ابزار ها آیتم بازبینی قرار گیرد.

در‌این ابزار داده ها و جزئیات بخش اعظمی قابل مشاهده اند، که میتوانند برای افراد تازه کار اندکی حیران کننده به لحاظ آیند.

براین اساس در پی به معرفی اجمالی بعضی از مهم‌ترین و پر استفاده ترین مناطق و اطلاعاتی که‌این ابزار عزم می‌دهد، خوا هیم پرداخت:

باز‌نگری محتوای HTML تکراری
نوار سمت چپ برگه را تحت بکشید و از روش مسیر Search Appearance->HTML Improvements وارد بخشی که در تصویر تحت مشاهده می‌کنید گردید.

کشف کردن نقاط ضعف تارنما برای بهینه سازی

انگیزه یکتا بودن المان های HTML تارنما، از پاراگراف: عنا وین صفحه های و تگ های توضیحات میباشد.

اگر که در حاصل این ورقه خطاها متعددی برای سایتتان به شمار آمد، احتمالاً اشتباهات اساسی و نهادینه تری متوجه تارنما هستند که در‌این‌صورت باید بهینه سازی وب سایت را به یک وبمستر ارجاع اعطا کرد.

بخش دیگری که‌این ابزار کارآمد در اختیارتان قرار می‌دهد و از روش مسیر Traffic->Manual Actions قابل دستیابی میباشد، به شما می‌گوید که آیا گوگل تارنما را پنالتی نموده است یا این که نه.

\"پنالتی دستی\" (manual penalty) به پنالتی ای گفته میشود که بوسیله یک شخص امتحان گر (و خیر به وسیله ربات و مبنی بر الگوریتم های گوگل) بر روی وب سایت در گوگل انجام شده باشد. این نوع از ترافیک ها به صورت معمول بسیار مخرب اند میتوانند ترافیک وبسایت را به معیار قابل توجهی ذیل تاثیر قرار دهند. رهایی از این دست پنالتی ها و برطرف سازی آنها امری بسیار پیچیده و لبریز زحمت است.

3. سرعت وبسایت
همان طور که توشه ها و توشه ها در مطالب آموزشی seo بیان کرده ایم، یوزرها؛ تارنما هایی که عصر لود شان بیش تر از 3 الی 4 ثانیه به ارتفاع انجامد را اکثر اوقات پیش از اکران وب سایت، رخنه‌ مینمایند.

سرعت لود خیر صرفا در جلب رضایت یوزرها و ارتقا ترافیک تارنما اثرگذار میباشد، بلکه به صورت بدون واسطه از مهمترین فاکتور های گوگل در سیستم رنکینگ می‌باشد.

به چه شکل سرعت لود وب سایت را تشخیص دهیم؟

برخی از وب سایت هایی که می‌توانید از روش آن‌ها سرعت لود وب سایت را معلوم نمائید:

Pingdom
GTMetrix
Google PageSpeed Insights
یک کدام از شیوه هایی که می قدرت از روش آن فارغ از نیاز به دخیل کردن وبمستران و طراحان تارنما، سرعت وبسایت را بهبود اعطا کرد، بهبود و افزایش سرور میباشد.

تعیین یک سرور کارکشته در پردازش به یاروهمدم واحد سنجش یاد ی کافی برای وبسایت قادر است به صورت تضمین گردیده ای سرعت تارنما را ارتقاء دهد. برای استارت می‌توانید از روش تارنما whoishostingthis.com هاست های متعدد را با یک دیگر مقایسه نمایید.

همینطور در‌این تارنما، میتوانید مقاله ها و مطالبی مفیدی در خصوص تعیین سرور و باز‌بینی و انتقاد سرور های متفاوت و مشهور را ملاحظه کنید.
 

  • ۹۹/۰۴/۰۳
  • شایلین عباسی

بهترین سئو کار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی