مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو در مشهد تارنما مپ ( sitemap ) فایلی میباشد که از روش آن لیست همگی صفحه های وبسایت به موتورهای کاوش معرفی می‌گردد. وبسایت مپ ساختار صفحه های وبسایت و یا این که سازماندهی صفحه های را در مشت موتورهای کاوش قرار میدهد. به وسیله وب سایت مپ کرولرهای موتورهای کاوش می‌توانند به صفحه ها وبسایت دسترسی داشته باشند. در صورتی صفحه ها وبسایت در در وبسایت مپ وجود داشته باشند معمولا بوسیله موتورهای کاوش قابل دسترس خواهند بود و یا این که بعبارتی دیگر تارنما مپ شایسته ترین ابزار برای کرول شدن صفحه های وبسایت میباشد البته گوگل اعلام نموده است که وبسایت مپ گارانتی نمی نماید صفحه ها تارنما شما شاخص گذاری شوند گوگل از تارنما مپ برای تشخیص ساختار تارنما به کارگیری می‌کند.

وبسایت مپ

وب سایت مپ برای اولی توشه در سال 2005 با ورژن 0.84 به وسیله گوگل برای برنامه نویس ها معرفی شد. بعد از آن در سال 2006 MSN، Yahoo به پروتکل تارنما مپ پیوستند. درصورتی که تارنما شما دارنده یکی وضعیت ذیل میباشد مطلقا از تارنما مپ بایستی استعمال شود:

سایت بسیار وسیع باشد. در این‌حالت موتورهای کاوش می‌توانند به وسیله وبسایت مپ به جدیدترین صفحه های و پایانی صفحه های تغییر‌و تحول داده گردیده دسترسی داشته باشند.

تارنما شما دارنده حجم متعددی از بایگانی محتویات باشد. در حالتی که که تارنما دارنده حجم متعددی از محتوا باشد که آنان هیچ ارتباطی با یکدیگر نداشته باشد، وب سایت مپ شایسته ترین مورد قادر است باشد.

در صورتی‌که سایت شما تازه باشد یا این که دارنده تعداد مقداری بک پیوند باشد. گوگل و سایر موتورهای کاوش از روش تعقیب کردن بک پیوند ها میتوانند به محتویات بقیه سایت ها دسترسی پیدا کنند از این رو در صورتی تعداد بک پیوند های تارنما شما معدود میباشد وب سایت مپ قادر است به سایت شما یاری بخش اعظمی کند.

تارنما دارنده تعداد متعددی فایلهای چندرسانه ای باشد. در حالتی که که تارنما شما از تعداد متعددی فایلهای چندرسانه ای درست شده باشد که آن ها نیز به نوبه خویش در خبر ها سایت شما مصرف شده باشند، وب سایت مپ می‌تواند شایسته ترین مورد برای شما باشد.

علاوه بر قرار به دست آوردن صفحه های در فولدر تارنما مپ داده ها بیش تر تری از صفحه ها می‌تواند در فولدر وبسایت مپ قرار گیرد. اطلاعاتی از قبیل اینکه کاغذ متبوع شما آخری توشه چه وقتی بروزرسانی شده‌است و بطور میانگین هر چندین وقت یکبار بروزرسانی می‌شود، در فولدر تارنما مپ قرار می‌گیرد.

اشکال وبسایت مپ
وبسایت مپ به دو جور تقسیم بندی میشود:

تارنما مپ از دسته XML
این گونه تارنما مپ دارنده ساختار سازمان یافته گردیده ای دارااست و منحصر موتورهای کاوش میباشد و احتیاج به مشاهده یوزرها تارنما ندارد. وب سایت مپ از دسته XML میتواند در فولدر Robots.txt نشانی دهی شود تا به موتورهای کاوش امداد کند راحتر این پوشه را پیدا کنند. در تحت مثال ای از وب سایت مپ از دسته XML آورده شده‌است.
 

  • ۹۹/۰۴/۰۲
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی