مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو در مشهد نرخ پرش یا باونس ریت: معیار بازدیدکنندگان یک تارنما که پس از ورود و تنها مشاهده یک برگه از وب سایت خارج می گردند. این عدد به صورت درصد بیان میشود و هنگامی که می‌گوییم باونس ریت یک وبسایت 60% است، یعنی 60 درصد از کاربران فقط یک صفحه از سایت را بازدید می‌نمایند. 

Browsers: مرورگرها

نرم افزارها و ابزارهایی که بوسیله آن می قدرت در سیستم های گوناگون به تارنما ها رمز زد و صفحات آن را مشاهده نمود. مانند Chrome, Internet Explorer, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Opera, Safari

Conversion and Cost Per Action: نرخ همگرایی و هزینه یک کار

Domain Authority:

دامین آتوریتی به امتیازی گفته می گردد که بوسیله سایت Moz.com که یک وبسایت مبداء در امر بازاریابی سئو می باشد، ابتکار شده و با عضویت در‌این سایت و نصب افزونه MozBar روی مرورگر گوگل کروم برای هر سایتی قابل مشاهده می باشد. Domain Authority, Page Authority, Spam Score، تعداد بک پیوند های داخلی و خارج از وب سایت، لینک و پیوند های Follow و No Follow و اطلاعات نسبتا مناسبی در قسمت باز نگری برگه به صورت مجانی وجود دارا‌هستند ولی برای seo وب سایت و به کار گیری از قسمت Page Optimization یا بایستی اکانت رایگان آزمایشی را فعال و یا از اکانت پریمیوم استفاده فرمایید. معمولا سایت های مبداء مانند وبسایت های حکومتی، دانش گاه ها، گوگل، مایکروسافت، اپل، چهره بوک و سایر شبکه‌های‌اجتماعی دارای صفحه های زیادی با آتوریتی بالاتر از 90 هستند. نسبتاً همگی مواردی که راجع‌به ابزار موز روایت شده شد، درین رتبه بندی تاثیر دارا هستند.

Engagement: زد خورد

Exit pages: صفحه ها خروج تارنما

Keywords: کلیدواژه‌ها

seo:

فرایند فعالیت مداوم و همیشگی برای بهینه سازی سایت و صفحات وب به منظور کسب رتبه بالاتر در کاغذ حاصل موتورهای جستجوی وب (مانند گوگل، یاهو و بینگ).

Page views: تعداد بازدیدها از صفحه های تارنما

Referrals: ارجاعات

Top pages: صفحه ها پربازدید

Unique visitor:

بازدیدکننده مخصوص به‌فرد (در صورتی‌که 10 فرد وارد یک سایت شوند و جمعا از 87 صفحه بازدید کنند، یونیک ویزیتور ما 10 و میانگین پیج ویو ما 8.7 ورقه به ازای هر کاربر است) به عبارتی به تعداد افرادی که در یک مدت مشخص و معلوم به یک وبسایت یا صفحه وب راز می زنند یونیک ویزیتور گفته می‌شود.
 

  • ۹۹/۰۴/۰۱
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی