مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

بهترین سئو کار یو آر ال های کانونیکال از مباحث پاره ای پیچیده تر seo می‌باشند که نیاز به توضیحات بیشتری دارند. موتورهای جستجو از سیستمی با عنوان پیج رنک استفاده می کنند. گوگل و بینگ نسبتاً هر سه ماه یک بار، این پیج رنک را به روز رسانی می نمایند. هرچه پیج رنک یک سایت بیشتر باشد، از احتمال بیشتری در کسب درجه بالاتر در SERP (ورقه نتیجه ها جستجو) شامل است. زمان عددی پیج رنک بین 0 تا 10 می باشد و مقدار N/A به‌این معنیست که هنوز پیج رنکی برای سایت تعریف‌و‌تمجید نشده می باشد. سایت هایی مانند فیسبوک و توییتر، به خیال ترافیک و محبوبیت بسیار بالایی که دارا‌هستند، دارای پیج رنک 10 می‌باشند.

علت توضیح پیج رنک در اینجا اینست که این عدد قادر است در فیس اشتباه در میان یک سری کاغذ تقسیم شود. به عنوان مثال به چهار آدرس پایین نگاه کنید:

شایسته ترین بهینه سازی فعالیت

معمولا هر چهار آدرس تحت در سایت شما برقرار میباشند. یو آر ال های کانونیکال موجب ریدایرکت این صفحه های به آدرس درست و یکتای معلوم شده می شود. این عمل باعث می‌شود که اعتبار و پیج رنک میان چهار آدرس تقسیم نشده و تمامی به یک آدرس تخصیص یابد. سود این کار، کسب مرتبه بهتر در نتایج جستجوست.

داده های متا
داده های متا که تگ های متا نیز نامیده میگردند، اطلاعات کوچکی می‌باشند که در ظاهر صفحه نشان داده نمی شوند. موتورهای جستجو از این اطلاعات در سمت طبقه بندی سایت ها و فهم و شعور محتوای آن ها به کار گیری می‌نمایند. داده های متای اصلی عبارتند از:

عنوان ورقه: این تک شامل عنوان برگه می باشد که در مرورگر نیز نمایش داده می شود. متای عنوان کاغذ نهایتا بایست 65 تا 70 کاراکتر باشد و طولانی تر از این نشود. هریک از لغات عنوان کاغذ دارای وزنی میباشند و هر چه این کلمه ها طولانی تر شوند، وزن آن‌ها کمتر می گردد. همچنین اعتنا نمائید که پرستاشاپ به صورت خود کار، نام دکان را به انتهای عنوان کاغذ طولانی تر مینماید. بنابراین این گزینه را هم در تعداد کاراکترها در نظر بگیریرد.

توجه داشته باشید که عنوان صفحه اولین چیزیست که کاربران در موتورهای جستجو نگاه می‌نمایند. براین اساس چنانچه عنوان جذابی برای صفحه های خود انتخاب نمایید، احتمال کلیک از طرف کاربران در نتیجه ها جستجو افزایش می‌یابد. همچنین می توانید از کاراکترهای – یا | برای جدا کردن عبارات و لغات در متن به کار گیری نمائید.

متای توضیحات: متای توضیحات در پایین آدرس صفحه ها در نتایج جستجو نمایش داده می شود. شما می توانید نهایتا با 155 کاراکتر این قسمت را پر کنید. در چهره به کار گیری از کلمه ها بیشتر، فقط مقدار مجاز نمایش داده شده و بقیه نشان داده نمی شوند. تا آنجا که می توانید این متن را به صورت توصیفی بنویسید و از پر کردن آن با انبوهی از لغات کلیدی بپرهیزید. همواره متای توضیحات را برای هر صفحه به صورت جدا از هم و گوناگون نوشته تا از یکسان فرض شدن صفحات در گوگل جلوگیری فرمایید. متای توضیحات شاید به صورت بی واسطه بر رده بندی سایت تاثیر نداشته باشد، اما یک متا تگ توضیحات خوب، می‌تواند موجب ارتقاء نرخ کلیک (CTR) گردد.

سئو صفحات و سیرتکامل بندی های پرستاشاپ
برای دسترسی به صفحه های پرستاشپا به Preferences >> CMS رفته، بر روی کاغذ مورد نظر خود کلیک فرمایید و تنظیمات مورد نظر خود را اعمال فرمائید.

برای دستکاری دسته بندی ها نیز به مسیر Catalog >> Categories رفته و با انتخاب یکی از جور ها، آن را ویرایش نمائید. گونه بندی ها جزئییات بیشتری نسبت به صفحه های دارند. شما می توانید برای سیرتکامل بندی ها، توضیح مختصری نوشته و همچنین یک عکس برای آن آپلود نمایید. تمام این موارد به تم پلتفرم شما بستگی دارد. پیشنهاد می کنم که قسمت توضیحات مدل بندی را خالی نگذارید و طبق تصویر یک سری جمله هم شده درباره آن بنویسید.

seo محصولات پرستاشاپ
امکانات کاغذ محصول ها کمی متفاوت تر از دیگر است. در داخل ورقه تولید ها یک تب seo موجود هست که مانند فیس پایین می باشد. درین تب میتوانید اطلاعاتی مانند متای توضیحات را وارد فرمائید. دقت فرمائید که توضیح کافی برای هر کالا بنویسید. بسیاری از رقبای شما هم احتمالا همین مال را دارند و شاید با ارزش بهتری هم به فروش برسانند. ولی آنچه که گوگل در جایگاه بندی صفحه ها به آن اهمیت میدهد، اطلاعات کافی راجع به هر قضیه یا مال می باشد. با نوشتن دست کم 500 کاراکتر توضیح برای هر متاع، احتمال کسب درجه بهتر برای آن را اضافه فرمایید. توضیحات بیشتر و با جزییات بیشتر از یک کالا موجب اعتماد مشتریان به شما نیز می شود. همچنین در شرایطی که تولیدها شما دارای کد یا شماره محصول مشخصی می باشند، آن را ذکر کنید.
 

  • ۹۹/۰۳/۱۹
  • شایلین عباسی

بهترین سئو کار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی