مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو در مشهد  امروزه دعوا گوشی بین توسعه دهنده های اینترنت بسیار داغ میباشد.با پرورش واحد سنجش فروش گوشی های هوشمند (Smart Phones) و ورود آنان به دنیای مجازی سوالهای فراوانی ساخته شده است.در‌این پست کارایی می کنیم ۲۰ نکته را که یوزرها گوشی‌ها و تبلت‌ها در ذهن خویش دارا‌هستند را مطرح کنیم. دعوا seo وب سایت برای تلفن همراه موضوعی میباشد بسیار جدید که ادغامی میباشد از بهینه سازی و پباده سازی.شاید به جثارت بتوان اذعان کرد یک کدام از دشوار ترین قسمت های On Page seo تلفن همراه یا این که سئو سایت برای گوشی است.

امروزه مشاجره تلفن همراه در بین توسعه دهنده های اینترنت بسیار داغ میباشد.با پرورش معیار فروش گوشی های هوشمند (Smart Phones) و ورود آنان به دنیای مجازی سوالات فراوانی تاسیس شده است.در‌این پست عملکرد می کنیم ۲۰ نکته را که یوزرها گوشی ها و تبلت ها در ذهن خویش دارا‌هستند را مطرح کنیم.
مشاجره سئو تارنما برای تلفن همراه موضوعی میباشد بسیار جدید که ادغامی میباشد از seo و پباده سازی.شاید به نترسی بتوان ذکر کرد یکی‌از دشوار ترین قسمت های On Page بهینه سازی تلفن همراه یا این که seo سایت برای تلفن همراه می باشد.در میهن ما هنوز بدین مورد زیاد پرداخته نشده میباشد.یکی نیازهای نخستین و مهم اصل در ساخت وبسایتی باصرفه برای تلفن همراه های هوشمند داشتن پوسته برخورد گرا (Responsive) میباشد.از مثال تارنما های فارسی گویش که دارنده این مدل پوسته میباشند میتوان به پادکستر و یا این که اینترنت تارگت اشاره نمود.

نکته: همگی آمارها و داده ها ارائه گردیده در‌این پست براساس اطلاعاتی می باشد که گوگل منتشر نموده است.

نظرکاربران درباره ی تجربه مرور صفحه های اینترنت با تلفن همراه

۹۶ درصد یوزرها با وب سایت هایی مواجه میگردند که برای مرور از روش گوشی پباده سازی نشده اند.

۶۷ درصد یوزرها رغبت دارا هستند که خدمت یا این که جنس خاصی را از روش سایت هایی که طرح ریزی ویژه ای برای یوزرها تلفن همراه دارا‌هستند خریداری نمایند.
۷۴ درصد یوزرها بیان کرده اند که مایل می باشند درآینده گشوده هم به سایت هایی که پباده سازی پوسته گوشی دارا‌هستند سربزنند.
از طرف دیگر ۷۴ درصد یوزرها که محصولی را از روش گوشی پیدا می‌کنند به دیگر وب سایت ها هم سرمیزنند.
۵۲ درصد یوزرها بیان کرده اند که تجربه منفی آن‌ها از باز‌بینی وبسایت های سوای پوسته گوشی سبب ساز تولید ذهنیت منفی درباره‌ی کمپانی میگردد.
حتی در‌صورتی‌که یوزرها از مال شما راضی باشند قابلیت به کار گیری آن در وب سایت های فارغ از پوسته تلفن همراه ۵۰ درصد کمتر میباشد.
۴۸ درصد یوزرها بیان کرده اند که از بازبینی وب سایت هایی که پوسته تلفن همراه ندارند خسته می‌شوند.۳۶ درصد نیز گفته اند که شم می‌نمایند در هم اکنون از دست دادن وقت خویش می‌باشند.
۴۸ درصد گزارش داده اند که کمپانی هایی که پوسته تلفن همراه ندارند در خصوص عمل خویش کمتر شم مسئولیت می کنند.

تجربه ایده ال یوزرها گوشی

۷۶ درصد یوزرها مایل میباشند که مکان جغرافیایی را از روش سایت های با صرفه برای گوشی پیدا نمایند.
۶۱ درصد رغبت دارا هستند که با یک دکمه در تارنما با کمپانی تماس بگیرند.۵۴ درصد می خواهند با یک کلیک با شما از روش آدرس اینترنتی رابطه برقرار نمایند.
۵۳ درصد می خواهند که نرم افزار را از روش پوسته گوشی اخذ نمایند.
۴۸ درصد یوزرها می خواهند که به حساب های شبکه‌های‌اجتماعی کمپانی از روش پوسته گوشی وب سایت دسترسی پیدا نمایند.
۴۱ درصد می خواهند که فیلم معرفی کمپانی را از روش گوشی مشاهده نمایند.
۷۸ درصد یوزرها می خواهند از روش یک یا این که دو کلیک در پوسته تلفن همراه بتوانند به چیزی که می‌خواهند برسند.همین درصد عشق مند می‌باشند که از روش جعبه جستجوی معمولی در پوسته تلفن همراه به موردها موردنیاز دسترسی پیدا نمایند.
۷۶ درصد یوزرها می‌خواهند که وب سایت در تلفن همراه ها با برگه اکران کوچک فارغ از ایراد اکران داده شوند.۶۴ درصد می‌گویند ترجیح می دهند به جای اسکرول افقی اسکرول عمودی داشته باشند.
۶۹ درصد تقاضای دکمه های وسیع خیس دارا‌هستند که به راحتی بر روی آن ها کلیک نمایند.
۷۴ درصت ترجیح می‌دهند پوسته معمولی و کارآمد باشد.
۷۴ درصد گفته اند که می خواهند از روش یک دکمه به ورژن عادی تارنما وارد شوند.
۷۳ درصد یوزرها می‌خواهند اطلاعات دردسترس در وب سایت به راحتی برای دسترسی در آینده ذخیره شود.
۷۳ درصد هم اعلام کرده اند که فرم های کوتاه با فیلدهای کمتر از لحاظ آن ها بهتر میباشد.

هنوز سایت خویش را برای تلفن همراه با صرفه نکرده اید؟این مجال را از دست ندهید.درصد استعمال از گوشی های هوشمند در جمهوری اسلامی ایران در هم اکنون رویش است.
 

  • ۹۹/۰۳/۱۷
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی