مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


آشنایی گونه های متفاوت لینک و پیوند و تاثیر پیوند سازی در بهینه سازی تارنما مهم ترین مطلبی میباشد که درین نوشته‌علمی میخواهیم در رابطه با آن سخن کنیم. پیوند ها در کل به سئو در مشهد  سه مدل کلی تقسیم می‌شوند.

پیوند طبیعی
لینک و پیوند تعاملی
لینک و پیوند های خویش ساخته
پیوند طبیعی:
پیوند طبیعی برخورد مثبت بقیه وب سایت ها نسبت به محتوای یکتا و باکیفیت وبسایت شماست. زمانی که یک تارنما دربردارنده مطالبی پربار و باکیفیت باشد بقیه وب سایت ها برای مطالب دارای ارتباط خویش با محتوای وب سایت شما به بدون چاره به وبسایت شما لینک و پیوند خواهند اعطا کرد. به چنین لینک و پیوند هایی که در ساخت آن seo عمل نقشی نداشته و محتوای خوب وبسایت موجب ایجاد آن گردیده باشد، لینک و پیوند طبیعی میگویند. لینک و پیوند طبیعی تاثیر بسیار متعددی در افزایش جایگاه وبسایت داشته و به جثارت می اقتدار اعلام کرد میان گونه های لینک و پیوند های مذکور گردیده، شایسته ترین لینک و پیوند میباشد.

لینک و پیوند تعاملی:
پس از پباده سازی یک سایت و بارگذاری محتوا در آن، گام‌بعدی معرفی سایت به مشتریان و رقبا میباشد. یک کدام از طرز هایی که در کنار ساخت محتوای خوب قادر است برای معرفی سایت اثرگذار باشد به کارگیری از لینک و پیوند های تعاملی میباشد. برای ایجاد پیوند تعاملی seo فعالیت بایستی جدولی از تارنما های دارای اعتبار، خوب، پربیننده و مربوط به تارنما خویش تهیه و تنظیم کرده و با مدیران آن‌ها تماس گرفته و درخواست نماید تا پیوند سایت اش را در وبسایت شان قرار دهند. ساخت لینک و پیوند تعاملی را می شود به تیتر یک شیوه پیوند سازی مجاز معرفی کرد.

لینک و پیوند های خویش ساخته:
لینک و پیوند های خویش ساخته پیوند هایی میباشند که بوسیله سئوکار و با انگیزه ساخت بک پیوند تولید میگردند. با دقت به الگوریتم پنگوئن و جریمه های سنگینی که گوگل برای بک پیوند های بی رویکرد، ضعیف و نامعتبر در حیث گرفته میباشد، ایجاد پیوند های خویش ساخته که در بهینه سازی وب سایت تاثیر مثبتی داشته باشد فعالیت بسیار مشقت بار و دشواری میباشد. چنانچه یک سئوکار بخواهد به ساخت پیوند های خودساخته بپردازد بایستی آشنایی کافی از اشکال لینک و پیوند و تاثیر پیوند سازی در seo وبسایت داشته باشد.

شناخت با گونه های لینک و پیوند های خویش ساخته و چگونگی ساخت آنان


پیوند EDU
همانطورکه می‌دانید EDU پسوند وبسایت های آموزشی میباشد. وب سایت های آموزشی، از آن مدل وب سایت هایی می‌باشند که مدام مخاطب یگانه خویش را دارا‌هستند و به همین جهت لینک و پیوند به دست آوردن از آنان قادر است برای تارنما شما موءثر باشد. یک شیوه خوب برای پیوند تصاحب کردن از وب سایت های آموزشی درج یک محتوای خوب و کیفیت خوب در نصیب پست مهمان آنان و لینک و پیوند دادن محتوا به سایت خودتان میباشد.

لینک و پیوند GOV
پسوند GOV پسوندی میباشد که اکثر وب سایت های دولتی را معرفی می نماید. تارنما های دولتی از اعتبار بسیار بالایی برخوردار می‌باشند و لینک و پیوند دریافت کردن از آنان تاثیر فوق العاده بالایی در معرفی سایت شما خواهد داشت. یکی شیوه های پیوند دریافت کردن از چنین وبسایت هایی میتواند طرح ریزی یک طرح خدماتی خوب و یکتا ویژه پرسنل دولت باشد، شما می‌توانید طرح خویش را به آن ها معرفی کرده و کارایی نمائید آنان را متقاعد نمائید تا بنر تبلیغاتی طرح شمارا در وب سایت خویش قرار داده و برای کسب داده ها طولانی تر درخصوص طرح شما، مخاطبین خویش را به سمت شما هدایت نمایند.

پیوند ORG
ORG پسوندی میباشد که اکثر شرکتهای غیر انتفاعی و غیر تجاری از آنان به کار گیری می‌کنند. لینک و پیوند دریافت کردن از این تارنما ها هم می‌تواند شبیه وبسایت های آموزشی باشد و هم به طور تعاملی.

لینکQ&A
وب سایت های Answer & Question یا این که (Q&A) وبسایت های پرسش و جواب میباشند. شما می‌توانید به سوالات پرسیده گردیده به وسیله بقیه یوزرها که با محتوای سایت شما دارای ربط میباشد جواب داده و برای مطالعه طولانی تر آنها‌را به سمت تارنما خویش هدایت فرمائید.

پیوند GMB
اخذ لینک و پیوند از خدمت گوگل مای بیزینس GMB: Google My Business یک شیوه خوب و بی آلایش دیگر میباشد. با تولید یک اکانت کاربری در‌این خدمت میتوانید داده ها بیزینس خویش را تثبیت کرده و پیوند سایت خویش را نیز قرار دهید. سرویس ها این خدمت مجانی می‌باشد.

لینک و پیوند SlideShare
SlideShare سایتی میباشد که با یک ساخت اکانت کاربری در آن میتوانید اسلاید هایی را که برای سخنرانی ها، سمینار ها و وبینارهای خویش تنظیم نموده اید در آن به اشتراک بگذارید و از این‌شیوه پیوند سایت خویش را نیز منتشر نمائید.

لینک و پیوند video
یک کدام از لبریز بازدیدترین گونه محتوا مدام محتوای ویدئویی و یکی‌از شایسته ترین موتورهای جستحو بعداز گوگل وبسایت Youtube میباشد. در سود یکی شایسته ترین راه‌های اخذ بک پیوند خوب و اصولی، می‌تواند تکثیر کلیپ های مفیدی از بیزنس خویش در تارنما Youtube باشد.

پیوند Graphics
لینک و پیوند های گرافیکی از ایجاد تصاویر و اینفوگرافی های یکتا و تکثیر آن ها ساخت میگردند. لوگوی مارک شما نیز میتواند یک پیوند گرافیک ایجاد نماید.

لینک و پیوند Forum
تالارهای گفتمان (Forum)، صفحاتی میباشند که میتوانید در آن‌ها کسب و عمل خویش را معرفی کرده و پیوند سایت خویش را در آن ها قرار دهید.

لینک و پیوند های داخلی (Internal Links):
ساخت لینک و پیوند های داخلی با دقت به لغات کلیدی در وبسایت می‌تواند مخاطب را به محتوای مد نظرش هدایت نماید. ایجاد لینک و پیوند داخلی با رعایت اصول فنی میتواند یکی‌از طریق های اثر گذار ایجاد پیوند سلامت باشد.

لینک و پیوند شبکه‌های‌مردمی:
شبکه های عمومی نسبت به تارنما ها مخاطب بیشتری دارا‌هستند و در واقع هر فرد دست‌کم یک اکانت کاربری در شبکه‌های‌اجتماعی دارااست البته یک وبسایت فردی ندارد. همین گستردگی و خیل‌عظیم یوزرها شبکه های مردمی میتواند برای سایت ها یک روش اخذ بک لینک و پیوند بسیار خوب باشد. پس بدون شک در مرحله نخستین برای مارک خویش شبکه‌های‌عمومی (تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، گوگل پلاس، لینکدین و پینترست و ... ) را ساخت کرده و در قدم بعدی آنها‌را به تارنما خویش متصل کنید.

لینک و پیوند پست الکرونیکی
در‌حالتی که یک خزانه نشانی اینترنتی در اختیارتان میباشد می‌توانید مطالب خوب و کاربردی و مفیدی را با تیتر مجله به همدم پیوند وب سایت خویش برای آن ها ارسال فرمائید.

یک نکته خیلی مهم!!!

یکی‌از طرز هایی که می‌توانید تارنما رقبای خویش را باز نگری کرده و پیروزی یا این که ناکامی آن ها را در لینک و پیوند سازی نظارت نمائید به کار گیری از وب سایت هایی مانند aHrefs میباشد. با به کار گیری از این تارنما ها شما میتوانید لیست لینک و پیوند هایی که آن ها اخذ کردند را مشاهده کرده و با دقت به مرتبه آنان، برای تارنما خویش یک استراتژی پیوند سازی خوب پباده سازی فرمایید.

با به کار گیری از مطالب ارائه گردیده درین نوشته ی علمی و شناخت با اشکال لینک و پیوند، طریق های تولید آن و تاثیر پیوند سازی در seo تارنما امید است تا اصولی ترین روش پیوند سازی را آموخته و در seo وب سایت خویش به کارگیری کرده و فیض بگیرید.
 

  • ۹۹/۰۳/۱۳
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی