مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

بهترین سئو کار 


اکثری از ما در سایت خویش آزمایش های متعددی را برای seo انجام می‌دهیم البته آزمایش یگانه جهت بهینه سازی بسیار طاقت فرسا بوده و نیاز به هوشمندی متعددی دارااست. در پی سه ایده مهم که برای انجام این آزمایش ها ما یحتاج میباشد توضیح داده خواهد شد و تفکر می‌کنم که‌این سه ایده بایستی برای همه آزمایش ها اجرا شود. امروز قصد دارم درخصوص برخی از تستهای بهینه سازی حرف کنم

#1 آزمایش ها نیاز به گروههایی از در دست گرفتن دارا‌هستند
متاسفانه چیزی که در دنیای بهینه سازی موجود است این مورد میباشد که ما تستی را در یک ورقه انجام می‌دهیم و آن‌گاه آن را برای سایر صفحه ها وبسایت نیز گسترش می‌دهیم و به خویش میگوییم حوصله کنیم ببنیم فیض آن در یکسری ماه آینده چه خواهد شد. شما نمی دانید که‌این آزمایش آیا به شما یاری خواهد کرد یا این که نه و اینکه آیا در آینده در سکو تارنما شما تاثیر مثبتی دارااست؟ با انجام این آزمایش ها شما به خویش میگویید که حاصل از ماه قبل بهتر شده‌است و با افزودن ماژولهای دیگر فی مابین صفحه ها می قدرت این پیشرفت را بهبود داد، چنانچه که‌این سود گیری ها ظریف نیستند و نیاز به تیم های کنترلی دارا‌هستند. در دنیای بهینه سازی ارتقا به دست آوردن پیوند های بیش تر ممکن میباشد به عوارض گوناگون رخداد بیفتد برای مثال جایگاه رقبای شما کاهش پیدا کرده باشد و یا این که اقتدار دامنه شما ارتقاء پیدا کرده‌با‌شد که بطور کلی محل ورود های بخش اعظمی برای این مورد موجود است از این رو نیاز به گروههای کنترلی ضروری میباشد.

به هر درحال حاضر وقتی که شما این آزمایش ها را انجام می دهید در حیث دارید به یک انگیزه مطلوب دست پیدا فرمائید. ممکن میباشد در وصال به‌این انگیزه آزمایش های شما تاثیر گذار بوده و یا این که مواقعی که در ابتدا به آن اشاره شد منجر وصال شما به هدفتان باشد اما چیزی که بطور یگانه حائز اهمیت میباشد درجه شما در صقحه نتیجه ها موتور کاوش میباشد.

برای رقابت با سایت های دیگر باید در بالا بدانید که سکو خویش و رقابایتان چقدر میباشد آن‌گاه با تغببرات کوچکی که انجام می دهید این جایگاه ها را مجددا اندازه گیری فرمائید و بازبینی فرمایید که‌این تغییرات چقدر توانسته اند تاثیر مثبتی داشته باشند. شما بایستی این تیم از در دست گرفتن ها را بصورت مستمر و پیوسته انجام دهید و آنان‌را یادداشت نمائید.

قرار دریافت کردن در جایگاه 1، 2، 3، 4 و 5 بسیار دشوار میباشد و مسلما شما باید لینک و پیوند های اکثری را بدست آورید البته بهتر میباشد در آغاز برای خویش سکو میان 8 تا 30 ر ا انگیزه قرار دهید آن‌گاه بعداز بدست آوردن این شرایط ها تکان بسمت جایگاه های بهتر را به وسیله این آزمایش ها آغاز فرمایید.

#2 هر آزمایش باید چند توشه تکرار شود

هر آزمایش بهینه سازی باید بارها و بارها تکرار شود و ترجیحا این آزمایش ها در صفحه های متعدد صورت پذیرد. استدلال انجام این عمل این میباشد که شما مطمئن گردید سود آزمایش صورت گرفته درست میباشد یا این که نه و با اعتماد‌به‌نفس تغییرات خویش را اعمال نمائید. تصاحب کردن نتیجه ها شبیه در هر توشه انجام آزمایش، این اعتماد به‌نفس را بوجود خواهد آورد که تغییرات انجام یافته بدرستی رخ پذیرفته میباشد.
 

  • ۹۹/۰۳/۱۲
  • شایلین عباسی

بهترین سئو کار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی