مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو در مشهد الگوریتم گورخر خیر! گورخر یک آپ تو دیت برای هسته الگوریتم گوگل میباشد. این بروزرسانی یکی‌از راهکارهای گوگل برای نزاع با دکان‌های اینترنتی بی‌کیفیت میباشد.درباره ی ادله اسم گذاری این آپ تو دیت هنوز سخن‌های متعددی می‌باشد البته یک نظریه سفت موجود هست؛ اینکه \"روش‌رویکرد\" بودن این حیوان منجر استتار بهتر وی در طبیعت می گردد. این زمینه کنایه‌ای میباشد به وب سایت‌های فروشگاهی بی‌کیفیتی که تلاش می کنند با رسیدگی به ظاهرشان، به مخاطب القاء نمایند که ما یک دکان معتبریم.

در‌پی این نوشته‌علمی کوتاه، در زمینه‌ی آپ تو دیت گورخر توضیح میدهیم و آن‌گاه به شما می گوییم که چطور با آن رفیق باشیم و از خشم وی غربت کنیم.

گوگل zebra چه است؟ ولادت گورخر گوگل
همان طور که گفتیم، گوگل زبرا، برای حذف دکان‌های بی‌کیفیت و قلابی، از نتیجه ها گوگل به وجود آمده. در سال 2013 بود که مت کاتس، مدیریت قدیمی بخش اسپم گوگل، ذکر کرد یک دکان عینک فروشی اینترنتیِ مفتضح و بی‌کیفیت، به حاصل نخستین گوگل رسیده! پس از دو روز هم مغازه نقل شده از حاصل حذف شد.

همین قضیه و اظهار نظرهای بعدی این شخص منجر شد تا علمای seo، نظرهایی در خصوص عمل zebra بدهند و بگویند که‌این یک آپ تو دیت برای تقابل با مغازه‌های اینترنتی ضعیف میباشد.

الگوریتم گورخر

تا اینجا با ماهیت این الگوریتم آشنا شدیم. ولی مورد مهم خیس این میباشد بدانیم که چطور بایستی تارنما فروشگاهی‌مان را برای این الگوریتم بهینه سازی کنیم.

صلح و آشتی با گورخر گوگل
zebra algorithmراستش را بخواهید هنوز هیچ مثال‌ای پیدا نکرده‌ایم که گورخر در اینترنت فارسی، فلان دکان را به جهت کیفیت نامناسب یا این که ظواهر زشت جریمه کرده‌باشد. البته خب این برهان خیر وجود ندارد که نسبت به خشم آن بی‌دقت باشیم.
یادتان باشد که جمعیت اینترنت فارسی در غایت چیزی حدود 40 تا 50 میلیون نفر میباشد در حالی که اینترنت انگلیسی و عربی یک‌سری میلیارد استفاده کننده دارا هستند. همین مورد سبب می گردد که مدام الگوریتم ها و آپ تو دیت‌های گوگل اولیه به سراغ یوزرها این دو گویش بروند و با تأخیر وقتی متعددی در اینترنت فارسی ظواهر شوند، پس بهتر میباشد پاره ای آینده‌نگر بوده و از همین حال حاضر هوای گورخر گوگل را داشته باشید.

در هر اکنون؛ هرچیزی مغازه اینترنتی مارا تحت عنوان یک مغازه دارای اعتبار معرفی نماید، می تواند برای الگوریتم گورخر شادمان کننده باشد. اما برخی مواقع، هوش تصنعی این الگوریتم ظریف‌خیس به باز‌نگری جزئیات سایتمان درگیر می‌گردد. در پی نکات مهمی که می بایست برای بهبود بهینه سازی وبسایت و هجران از خشم گور الاغ به آن دقت کنیم را توضیح می دهیم.
 

  • ۹۹/۰۳/۱۲
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی