مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

بهترین سئو کار چگالی عبارات کلیدی یکی معیارهایی میباشد که در سئو موتور کاوش جهت باز‌بینی اینکه برگه موررد حیث درباره ی چه میباشد استعمال می گردد. چگالی کلمه ها کلیدی یک کاغذ، درصد عبارات کلیدی به باقی لغات در یک ورقه اینترنت تعریف و تمجید می‌گردد. در موتورهای جستجوی نخستین، چگالی کلمه ها کلیدی تحت عنوان مهم ترین دلیل جهت مشخص و معلوم کردن سکو یک کاغذ به کارگیری می‌شد اما اینک این میزان از اهمیت کمتری شامل است چون داشتن چگالی زیاد لغات کلیدی منجر جریمه شدن به وسیله موتورهای کاوش مخصوصا گوگل خواهد شد و وبسایت تحت عنوان اسپمر معرفی میگردد.

چگالی کلمه ها کلیدی

شیوه به حساب آوردن چگالی کلمه ها کلیدی
فرمولی احتساب چگالی لغت ها کلیدی در یک ورقه جهت seo موتور کاوش عبارت میباشد از:


Nkr / Tkn ) * 100)


Nkr: تعداد دفعات تکرار یک کلمه و واژه کلیدی

Tkn: تعداد کل عبارات در کاغذ متبوع

خروجی فرمول بالا چگالی لغت ها کلیدی را به حساب آوردن می کند. به عنوان مثال در‌صورتی‌که یک واژه و کلمه کلیدی 5 سکو در برگه ای که دربردارنده 100 واژه میباشد بکار رود، چگالی این کلمه و واژه 5% میباشد. در شرایطی‌که چگالی یک واژه بسیار زیر باشد، موتورهای کاوش اهمیت متعددی به آن نخواهند اعطا کرد و چنانچه چگالی خیلی بالا باشد، موتورهای کاوش ممکن میباشد وبسایت شما‌را تحت عنوان اسپمر در لحاظ بگیرند. در رخ وقوع این واقعه، موتورهای کاوش کاغذ متبوع را جریمه نموده و رده آن برگه در نزد موتورهای کاوش به شدت افت مینماید.

طریق احتساب چگالی عبارت کلیدی
فرمولی احتساب چگالی عبارت کلیدی در یک کاغذ جهت seo موتور جستجوعبارت میباشد از:

Nkr * Nwp / Tkn ) * 100)


Nkr: تعداد دفعات تکرار یک واژه کلیدی

Nwp: تعداد عبارات در عبارت

Tkn: تعداد کل لغت ها در ورقه متبوع

خروجی فرمول بالا چگالی عبارت کلیدی را معین میکند. برای مثال در حالتی‌که یک عبارت از 3 کلمه و واژه کلیدی تشکیل‌شده باشد و این سه واژه 4 دفعه تکرار گردیده باشد و مجموع کل لغت ها 400 عدد باشد چگالی عبارت کلیدی برابر میباشد با 3 درصد.

شایسته ترین چگالی لغات کلیدی

درصد با صرفه برای چگالی لغات کلیدی ما در بین 1 تا 3 درصد در هر کاغذ میباشد . نکته ای که باید به آن اعتنا نمائید این میباشد که چگالی لغات کلیدی فقط یکی معیارهایی میباشد که موتورهای کاوش جهت معلوم نمودن رده یک ورقه به کار گیری می‌کنند.

محل قرار گیری لغات کلیدی

هر چه واژه و کلمه یا این که عبارت کلیدی تارنما شما به اوایل متن یک برگه نزدیکتر باشد، آیتم اعتنا بیش تر موتورهای کاوش قرار می‌گیرد. فرض فرمایید که یک کاغذ اینترنت دارید که دارنده متنی با 1000 کاراکتر میباشد، اکنون در حالتی‌که بتوانید از تعداد بیشتری از عبارات کلیدی خویش در 300 کاراکتر نخستین متن استعمال کنید بسیار دارای منفعت خیس از این خواهد بود که در آخرها متن به کارگیری فرمائید.
 

  • ۹۹/۰۳/۰۶
  • شایلین عباسی

بهترین سئو کار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی