مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

انواع متا تگ های og

بهترین سئو کار og:title
همانگونه که ممکن میباشد حدس بزنید ، اینگونه تگ ها تیتر محتوای شما‌را تمجید مینماید. در واقع این تگ شبیه تحت عنوان برچسب سنتی متا در کد شما قرار می گیرد. در واقعیت ، در شرایطی که صورت بوک برچسب og: تیتر را در ورقه شما پیدا نکرد ، به جای آن از تیتر متا ورقه شما به کارگیری می‌نماید.

به خیال و خاطر داشته باشید که متن نشان داده گردیده در فید رخ بوک ، بسیار در روءیت کرد قراردارد و مقام بسیار بالایی از نظر اهمیتی داراست. پس صحیح مثل یک تیتر خوب ، بایستی جالب و تحریک کننده باشد.

هیچ محدودیتی در تعداد کاراکترها نیست ، ولی بهتر میباشد که در میان 60 تا 90 باشد.

og:url


با به کار گیری از این دسته پروتکل ، URL کانونی را برای کاغذ ای که به اشتراک میگذارید تهیه می‌کنید. این بدان معنا میباشد که شما یک برگه ای را تعریف‌و‌تمجید می‌کنید که کلیه سهام شما به آن می‌روند. نکته حائض اهمیت این میباشد که‌این متا تگ در مواردی که یک مقاله دارنده تعدادی نشانی هست کاربرد متعددی دارااست به عنوان مثال مطلبی ساخت شده‌است که دارنده یک url میباشد البته این نشانی دارنده پارامترهای مختلفی است.

og:type
این سیرتکامل میباشد که شما دسته محتوا متبوع خویش را تعریف میکنید: پست بلاگ ، کلیپ ، تصویر یا این که هر چیز دیگری. لیست انتخابی طولانی میباشد. در اینجا تعدادی نمونه برای فهم و شعور بهتر شما آورده شده‌است:

محتوای بر اساس اینترنت:
تارنما (website)

مقاله (article)

وبلاگ (blog)

سرگرمی:

کتاب (book)

بازی (game)

فیلم (film)

طعام (food)

مکان ها:

شهر (city)

سرزمین (country)

اشخاص:

هنرپیشه (actor)

تالیف کننده (author)

سیاست مدار (politician)

کسب و فعالیت:

شرکت (company)

هتل (hotel)

رستوران (restaurant)

og:description
این پروتکل شبیه تگ متا دیسکریپشن میباشد. با به کارگیری از این متا تگ میتوانید به تعریف اضافه محتوای خویش بپردازید؛ که‌این توضیحات کلیدی درج شده بوسیله شما در فیسبوک و بقیه شبکه های مردمی به نمایش داده می شود.

نکته ای که می بایست بدانید این میباشد که، این متا تگ تاثیری بر روی seo وب سایت ندارد، بدین ترتیب وقت متعددی را برای تایپ کردن آن صرف نکنید. با این درحال حاضر تایپ کردن با صرفه این توضیحات می اقتدار سبب به ارتقا جذابیت آن و احتمال کلیک از طرف استفاده کننده شود.

og:image
این دیدنی ترین برچسب Open Graph برای بخش اعظمی از بازاریابان میباشد چون یک تصویر مدام به بهتر چشم شدن یک محتوا امداد می نماید. بدین ترتیب به کارگیری از این تگ اطمینان نتیجه ها می‌کنید که هنگام به اشتراک گذاشتن ورقه شما در برگه شبکه های عمومی تان ، یک تصویر کوچک نمایش داده می شود. این تصویر می تواند برای ارتقاء نرخ تبدیل شما بسیار اثرگذار باشد.

فیض گیری:

کد آخرین برای صورت بوک و توییتر می بایست معدود و بیش چیزی مشابه این کد باشد:

در واقع در صورتی بخواهیم یک عده بندی راجع به این پروتکل داشته باشیم بایستی بگوییم این تگ ها تاثبر بدون واسطه و مثبتی به بهینه سازی تارنما شما ندارد ولی بایستی بدانید که هر چیزی که به چشم شدن طولانی تر شما در فضای اینترنت بتواند یاری دهد در فیض می تواند تاثیر غیر بدون واسطه بر روی بهینه سازی وبسایت شما داشته باشد.
 

  • ۹۹/۰۲/۳۱
  • شایلین عباسی

بهترین سئو کار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی