مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

بهترین سئو کار ریشه تمام این تکنیک‌هایی که متخصصان بهینه سازی برای بهینه سازی وب سایت استعمال میکنند در الگوریتم‌های گوگل میباشد. گوگل دائماً کردار یوزرها را نظارت می‌نماید و مبتنی بر آن ها شرایطی را برای سکو بندی وب سایت‌ها اوضاع میکند که به آن ها الگوریتم‌های گوگل گفته میشود. متخصصان seo با دقت به الگوریتم‌های گوگل تکنیک‌هایی ابتکار عمل میکنند تا سایتشان را در جایگاه‌بندی‌ها به منزلت نخستین برسانند. در حالتی که بگوییم کلیه اصطلاحات رایج بهینه سازی در الگوریتم‌های گوگل ریشه دارا‌هستند اغراق نکرده‌ایم. اینک با هم یکسری گزینه از مهم ترین الگوریتم‌ها را باز بینی خوا هیم کرد:

الگوریتم پاندا 
این الگوریتم کیفیت محتوای صفحه ها اینترنت را باز‌نگری می‌نماید و صفحاتی را که از منابع دیگر اسکن برداری گردیده یا این که به هر نحو دیگری بی‌کیفیت باشند در جایگاه‌های زیر‌خیس قرار میدهد
الگوریتم پاندا دایم در درحال حاضر آپ دیت رسانی میباشد و هر سال ورژن جدیدی از آن منتشر میگردد.

الگوریتم مرغ مگس خوار
گوگل با استعمال این الگوریتم کارایی دارااست تا شعور بهتری از معانی مختلف عبارات در پاراگراف و در همنشینی با لغت ها دیگر داشته باشد. در فیض، بیش تر از پیش هوشمند گردیده و حاصل دارای ربط‌تری ارائه خواهد بخشید.

الگوریتم گوگل پنگوئن
کیفیت بک پیوند‌های هر وب سایت بوسیله الگوریتم پنگوئن شناسایی می شود. براین اساس در شرایطی‌که شما برای وبسایت خویش از یک تارنما دارای اعتبار و دارای شهرت پیوند بگیرید تفاوت بسیار متعددی خواهد داشت نسبت به وقتی که لینک و پیوند‌هایی از وبسایت‌های نامعتبر و فعلا خریداری کرده باشید.

الگوریتم کبوتر
گوگل با این الگوریتم، قابلیت انطباق وضعیت مکانی یوزرها را با آدرس تارنما‌های اینترنتی آماده کرد. بنابراین درصورتی که کاربری در حوزه‌‌ای یگانه در‌پی خزانه ملی بگردد، خزانه‌های نزدیک او اکران داده خواهد شد (به شرط پر‌نور بودن GPS موبایل). رونمایی از این الگوریتم باعث به ساخت قابلیت و امکان سرچ محلی شد.

جستجوی محلی
یک کدام از دستاوردهای الگوریتم کبوتر میباشد و به یوزرها این اذن را می دهد تا به راحتی شغل ها در حدود وضعیت مکانی خویش را پیدا نمایند. با این دستاورد مفهومی به اسم سئوی محلی نیز تولید شد که مبنی بر آن کسب و امور سایتشان را برای محل نزدیک خویش سئو مینمایند.

seo محلی
seo محلی (seo موتور کاوش محلی)، که گهگاه به آن بازاریابی موتور کاوش گر محلی گفته میگردد، روشی فوق‌العاده مؤثر برای بازاریابی شغل ها محلی شما به طور آنلاین میباشد، چون به شغل ها امداد می کند تا محصول ها و سرویس ها خویش را به مشتریان محلی در حین ظریف متبوع خویش ارتقاء دهند.

الگوریتم گوگل دنس
در الگوریتم گوگل دنس، گهگاه وبسایت‌ها در رقص گوگل قرار میگیرند. به‌این مفهوم که ممکن میباشد سایتی یک دفعه از ورقه چهارم نتیجه ها به مقام اولیه تغییر و تحول حالت دهد. ولی این تغییر‌و تحول مقام فعلا میباشد. انگیزه گوگل از این تغییرات مشاهده اخلاق و رفتار یوزرها در مقابل این وبسایت میباشد. براین اساس در شرایطی که یوزرها از تارنما متبوع استقبال نمایند، این وبسایت ترفیع مرتبه خواهد گرفت، در غیر این فیس به منزلت قبل خویش بر خواهد گشت.

الگوریتم PayDay Loan
این الگوریتم وب سایت‌های اسپم را غربال می کند. وب سایت‌های اسپم وب سایت‌هایی می‌باشند که از تکنیک‌های کلاه سیاه seo به کارگیری مینمایند.

Bert Algorithm
برت یک طرز پیش یادگرفتن پردازش گویش طبیعی میباشد که می تواند بر روی متن بزرگی از متن استعمال شود. Bert به گوگل یاری می‌نماید تا متن گویش طبیعی از اینترنت را ادراک نماید. براین اساس دیگر نیازی وجود ندارد تا تمامی چیز به طور دستوری تایپ شود، بلکه در حالتی که به طور عامیانه از گوگل پرسیده شود، سود ظریف به شما اکران داده خواهد شد.

الگوریتم رنک برین
الگوریتم گوگل میباشد که به امداد هوش تصنعی و مصنوعی موجب میشود تا گوگل بتواند نتیجه ها بهتری برای جستجوهای استفاده کننده به او ارائه دهد. نتایجی که به طور کاملً دارای ارتباط و هم خوانی با منظور استفاده کننده باشد.
\"RankBrain از هوش تصنعی و مصنوعی برای جاسازی مقادیر متعددی از لهجه نوشتاری در موجودات ریاضی - به اسم بردارها\" به کارگیری مینماید که کامپیوتر قدرتمند به ادراک آن میباشد. در صورتی RankBrain واژه و کلمه یا این که عبارتی را که با آن شناخت ندارد، می‌بیند، دستگاه قادر است حدس بزند که چه کلماتی یا این که عباراتی ممکن میباشد معنای مشابهی داشته باشد و سود را مطابق با آن غربال نماید، و آن را در رسیدگی به پرس‌وجوهای کاوش نشده که تا قبل از اینً بکر میباشد، مؤثرتر نماید.

Google Core Update
به‌روزرسانی هسته گوگل وقتی واقعه می‌ افتد که‌این موتور جستجوی تغییرات اساسی و گسترده‌ای را در الگوریتم موتور و سیستم‌های خویش تولید نماید. این به‌روزرسانی‌ها با انگیزه بهبود تجربه کاوش برای یوزرها، ارائه مطالب مطلوب‌خیس، موثر و قابل اعتماد خیس انجام میشود.

Freshness Algorithm الگوریتم طراوت محتوا
طراوت محتوای گوگل، یا این که \"نتیجه ها نو‌خیس\"، به عبارتی‌طور که از اسم آن پیداست، یک تغییر تحول الگوریتم شایان توجه در مرتبه بندی بود که بر روی آپ دیت رسانی کافئین، که در ژوئن سال 2010 به انتها رسید، ساخته شد. ایده این الگوریتم این میباشد که گوگل می خواهد جدید‌ترین مطالب را در بالا نتیجه ها کاوش نشان دهد.

Mobile First Index
فهرست بندی نخستین گوشی دقیقاً به عبارتی چیزی میباشد که به لحاظ میرسد. این بدان معناست که ورژن تلفن همراه اینترنت‌وبسایت شما به نقطه استارت آنچه گوگل در ایندکس خویش داراست تبدیل می‌گردد و معیاری برای گزینش جایگاه بندی آنان میباشد. چنانچه بر ترافیک crawlbot به وبسایت خویش چک داشته باشید، ممکن میباشد شاهد ارتقا واحد سنجش ترافیک از Smartphone Googlebot باشید، و ورژن‌های ذخیره گردیده صفحه ها معمولاً ورژن تلفن همراه کاغذ می باشند.

Mobile Search Index
شاید شما هم اعتنا کرده باشید که با کاوش یک عبارت در کامپیوتر و در گوشی با حاصل متفاوتی رو به روی می‌شویم. این دستور سود الگوریتم mobile first گوگل میباشد. در واقع گوگل دو فهرست (ایندکس) گوناگون یکی از برای یوزرها کامپیوتر و یکی‌از هم برای یوزرها گوشی دارااست. وب سایت‌هایی که در ایندکس جستجوی موبایلی جایگاه بهتری می گیرند، تارنما‌هایی می باشند که در تلفن همراه از سرعت بهتری برخوردار بوده و در مجموع سازش بیشتری با دستگاه‌هایی با اندازه نمایشگرهای متنوع دارا هستند.

Google Penalty یا این که مجازات گوگل
گوگل برای تارنما‌هایی که از هرکدام از این الگوریتم‌ها تخطی می‌نمایند مجازات‌هایی نیز در حیث گرفته میباشد که با اسم پنالتی گوگل پر اسم و رسم‌اند. این جریمه ها از افت جایگاه یک برگه اینترنت تا حذف بی نقص وب سایت از تمام صفحه های SERP متغیرند.

Google Sand box یا این که گودال شنی گوگل
اما این یکی‌از الگوریتم محسوب نمیشود. گودی شنی گوگل بیش تر یک استعاره میباشد. وب سایت‌هایی که جدید تأسیس گردیده‌اند درین گودی مدتی گیر میکنند و در صفحه های SERP چشم نمی شوند. البته نگران نباشید، هیچ سایتی درین گودی به یادماندنی نمیشود.
 

  • ۹۹/۰۲/۳۰
  • شایلین عباسی

بهترین سئو کار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی