مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو در مشهد 


سئو داخلی به آن گونه از تکنیک‌هایی گفته می‌شود که می بایست در داخل تارنما انجام شوند. بعضا از مهمترین این تکنیک‌ها عبارت‌اند از:

- تولید محتوا
- لینک سازی داخلی
- به کارگیری از متاها
- سئوی تصاویر
- سئو سرعت وب سایت
- سازگاری وب سایت با انواع دستگاه‌ها از قبیل موبایل و تبلت
- و بسیاری موارد دیگر

واژه و کلمه کلیدی یا کلیدواژه (keyword)
وقتی شما وبسایت خود را سئو می کنید، باید یک یا چندین کلیدواژه را انتخاب فرمائید و سایتتان را برای آن کلیدواژه‌ها سئو کنید. براین اساس وقتی مشتریان شما آن کلیدواژه‌ها را جستجو کنند، وبسایت شما در جایگاه اول ورقه نتایج گوگل ظاهر میگردد و مشتریانتان بر روی آن کلیک خواهند کرد. براین اساس کلیدواژه باید لغات یا عباراتی باشند که به احتمال زیاد مشتریان شما برای خرید از شما آن‌ها را گوگل می نمایند.

محتوا
یکی‌از تکنیک‌هایی که برای seo انجام می‌شود ایجاد محتواست. کلیدواژه‌ها می بایست در همین محتوا به عمل بروند. محتوایی که ایجاد میگردد می تواند در سایت یا صفحه های اجتماعی مانند اینستاگرام قرار بگیرد. هم‌چنین این محتوا می تواند به صورت متن نوشتاری، تصویری، صوت، ویدیو و حتی تلفیقی از چند مدل با هم باشد؛ برای مثالً محتوای همین ورقه شامل تلفیق متن و تصویر است.

Content is King
\\\"محتوا شاه است\\\" یک نقل قسم است که اکثر وقت ها در دنیای بازاریابی آنلاین، بازاریابی موتور جستجو و بازاریابی محتوا نقل میگردد. در پشت این عبارت معنایی موجود است که محتوا، به ویژه متن، برای برد یک وب‌وبسایت مهم است.

محتوای یونیک
محتوایی که از وبسایت‌های دیگر کپی‌برداری نشده باشد؛ بلکه نویسنده آن با توده بندی مطالب از منابع مختلف، با پژوهش و افزودن دانش خود به آن یک نوشته ی علمی تماماً مخصوص و جدید خلق نموده باشد.

محتوای همیشه سبز
محتوای همیشه سبز محتوایی می باشد که منسوخ و قدیمی نمی شود. این نوشته‌ی‌علمی تاریخ انقضا ندارد و همیشه پاسخگوی نیاز خوانند‌گان می باشد. نام این محتوا از گیاه همیشه سبز گرفته شده است، گیاهی که برگ‌های سبز خود را در تمام طول سال حفظ می‌کند.

چگالی کلیدواژه (keyword density)
یک کدام از نکاتی که در سئوی تولید محتوا می بایست رعایت شود چگالی کلمه کلیدی می باشد. چگالی کلیدواژه یعنی نسبت تکرار عبارات کلیدی به تعداد کل عبارات جان دار در متن.

استفاده زیاد از کلیدواژه (keyword stuffing)
بعضی سئوکارها و تولیدکنندگان محتوا عبارات کلیدی را در متن به نحوه ناشیانه‌ای به تعداد زیاد به کار میبرند به طوری که متن به نظر غیرعادی رسیده و خواندن آن طاقت فرسا میگردد. به‌این عمل keyword stuffing می‌گویند؛ یعنی سئوکار در جایی که نباید، از لغات کلیدی استفاده کرد یا به عبارتی بیش از مقدار معمول و مورد نیاز، کلمه کلیدی را در متن تکرار کرده است.
در نتیجه این عمل، چگالی کلیدواژه زیاد خواهد شد.

کلیدواژه‌های طولانی (long tail keyword)
کلیدواژه به معنی یک کلمه نیست بلکه قادر است دربرگیرنده یکسری کلمه و واژه باشد. توصیه می‌شود از کلمات کلیدی طولانی‌تر به کار گیری کنید؛ یعنی عبارت‌هایی که تعداد لغات بیشتری را در خود جای داده‌اند را به عنوان کلیدواژه انتخاب فرمائید.

Branded Keyword
کلمه کلیدی برند شده یک عبارت است که نام تجاری وبسایت را در برمی‌گیرد. این گونه کلیدواژه‌های دربردارنده نام برند برای seo سایت بسیار اهمیت دارند و سبب شناخته شدن نام برندتان دربین مردم خواهند شد.

LSI
Lasten Semantic Indexing سیستمی می باشد که موتورهای جستجو برای تجزیه و احتساب کلماتی که معمولاً در اطراف یکدیگر به کار می‌روند استعمال می‌کنند. براین اساس میتوانند بهتر به مفهوم هر کلمه و واژه در پاراگراف و در عبارت‌های طولانی‌تر پی ببرند و حاصل مرتبط‌تری به کاربران ارائه دهند.

پیوند داخلی (internal link)
به لینک‌هایی که داخل خود سایت شما قرار دارند و مقصدشان ورقه‌ای از صفحه ها تارنما خودتان می باشد، لینک داخلی می‌گویند.

Deep Linking
روشی که از پیوند‌های داخلی در محتوای وب‌سایت به کار گیری می‌کند. اصولاً یک لینک عمیق، هر پیوندی از یک صفحه در یک وب‌وبسایت به یک برگه دیگر در همان وب‌وبسایت می باشد. این مورد در درخواست برای اقدام یا در مقالاتی استفاده می شود، جایی که از لینک و پیوند برای هدایت بازدیدکننده به صفحه با محتوای آموزنده‌تر استعمال می گردد.

Absolute Link
لینکی می باشد که برای لینک و پیوند داخلی استفاده می‌شود. در واقع مسیر مطلق (یا کامل) را به یک فایل، صفحه HTML، تصویر یا هر چیز دیگری که ممکن است بخواهید در وب‌سایت خود لینک و پیوند دهید، نشان می‌دهد. این لینک به عنوان بخشی از برچسب انکر گزینه به کارگیری قرار می گیرد و از یک پروتکل، یک نام دامنه، احتمالاً یک زیرشاخه و نام پرونده، سند، کاغذ HTML، تصویر یا چیز دیگری ساخته شده می باشد. در لینک داخلی دو مدل مسیر موجود هست - یک کدام از مطلق و دیگری نسبی. با این وجود هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که یکی‌از‌از نظر سئو نسبت به دیگری برتری داشته باشد.

لینک‌های خروجی (OBL)
Outbound link یا OBL لینک‌هایی هستند که از سایت شما به وب سایت‌های دیگری می‌روند. این لینک و پیوند‌ها کاربر را از سایت شما خارج می‌کنند.

Image link
عکسی می باشد که لینک شده باشد. در‌این مدل لینک و پیوند، به جای انکرتکست از عکس استعمال می کنید.

سئو تصاویر (Image seo)
هر گونه محتوایی که ایجاد شود نیاز به سئو داراست. تصاویر نیز از این قانون مستثنا نیستند. seo تصاویر شامل تکنیک‌ها و رعایت اصولی است که برای نمایش داده شدن تصویر در فهرست نتیجه ها جستجوی تصاویر گوگل در رتبه‌های بالاتر انجام می‌شود.

پیوند‌های پنهان (Hidden Link)
برخی از سایت‌ها به هر دلیلی لینک و پیوند‌های برگه را پنهان می‌کنند. این عمل از نظر سئو اثر بدی برای تارنما خواهد داشت. نهفته‌سازی لینک و پیوند‌ها به روش‌های مختلفی انجام میگردد که ساده‌ترین آن، هم‌رنگ کردن لینک با پس‌مورد وبسایت است.

شهرت و محبوبیت (Reputation and Popularity)
اعتبار یک سایت به شهرت و محبوبیت آن بستگی داراست. شهرت و محبوبیت تارنما نیز از ترافیک طبیعی و میزان تعامل کاربرانش با آن مشخص و معلوم می شود. اهمیت شهرت و محبوبیت سایت در سئو از نگاه بک پیوند‌هایی است که قصد دارید از سایت‌ها بگیرید. بها بک لینک‌های سایت‌های معتبر بسیار بیشتر از بک پیوند‌هایی است که از وبسایت‌های ناشناس می گیرید.

Google EAT
E-A-T (تخصص، اعتبار و قابلیت و امکان اطمینان) مفهومی است که گوگل برای اولی بار در نسخه 2014 دستورالعمل‌های کیفیت جستجو در سال 2014 منتشر کرد. این دستورالعمل‌ها هنگام باز بینی‌کیفیت جستجوی Google به کار گیری میشود، که در آن هزاران نفر از داوران کیفیت وظیفه دارند به صورت دستی مجموعه‌ای از وب‌سایت‌ها را مورد باز‌نگری قرار دهند و در رابطه کیفیت بالا آنها به گوگل فیدبک بدهند. برای اینکه در گوگل رتبه نه کسب نمائید، باید با ساخت تخصص، قدرت و امکان اطمینان آن، نام تجاری خود را پرورش دهید این دقیقاً همان چیزی می باشد که E-A-T به معنای آن است! طولانی تر بخوانید: E-A-T گوگل چه میباشد و به چه شکل وب سایت‌ها را بررسی می‌ کند؟
 

  • ۹۹/۰۲/۳۰
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی