مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

بهترین سئو کار این هم یک کدام از عوارض اهمیت تیتر برگه میباشد. زیرا تیتر ورقه هم روی کاغذ نتیجه ها گوگل ظواهر میشه و بخشی از تبلیغ سایتتون به اکانت میاد و میتونه به جلب شدن لحاظ کاربرها و کلیک به دست آوردن کاغذ یاری کنه. می بینید که تنها مقام ورقه فی مابین نتیجه ها وجود ندارد که میتونه به کلیک به دست آوردن و ارتقا ترافیک ورقه یاری کنه، بلکه جذابیت ظاهری ورقه روی ورقه حاصل هم مؤثره.
مردم زمانی چیزی سرچ می‌نمایند، دنبال ورقه ای می‌شوند که دربردارنده اطلاعاتی باشه که میخواستند. این داده ها میتونه یه کالا مشخص و معلوم باشه یا این که اطلاعاتی راجع‌به کالا یا این که هر چیز دیگه ای. چیزی که مهمه اینه که شخص سرچ کننده دنبال قسمتهای مهم منظور اش میگرده. پس می بایست مطلقا تو تیتر برگه به وضوح نشون بدید که محتوای این ورقه چه چیزهایی رو در برمیگیره. به عبارت معمولی خیس، استفاده کننده قراره روی این کاغذ در زمینه‌ی چه چیزهایی بخونه.
اگه seo رو در حیث نگیریم، تیتر این برگه این میبود:
\"یک راهنمای عالی برای سئو یا این که سئوی یک کاغذ اینترنت از دارکوب\"
و آن‌گاه به سوالاتی که معمولا ازمون میپرسن، پاسخ میدادیم. البته ما با وارد کردن عبارتهای کلیدی تو تیتر در بین دو برهانِ بهینه سازی و کلیدواژه یه توازن ساخت کردیم.

چطور توصیفات برگه رو با صرفه کنیم تا نرخ کلیک ورقه بالا بره؟
میتونیم به صورت جدا بگم هنوز هم کسایی هستن که هنوز می‌پندارند توصیفات ورقه روی درجه بندی اثر داره. همونطور که بارها هم تو پستهای دیگه گفتیم، سالهاست اثبات گردیده که اثر نمیذاره. البته میتونه با اثرگذاری روی نرخ کلیک، به صورت غیرمستقیم یه تأثیر ثانویه داشته باشه، البته جزء کارداران بهینه سازی بحساب نمیاد (یا این که دستکم گوگل نمیخواد بپذیره).
احتمالش میباشد که گوگل نخواد بگه بالا رفتن نرخ کلیک هم جزء کارداران جایگاه بندی محسوب میشه، زیرا با وجود مجموعه های پراکسی و بسط نرخ کلیک اون هم با ارزش های ارزونشون، کلیک دریافت کردن با ترفند و حقه زیاد میشه و برای گوگل دردسر صحیح میشه.
پس میپذیریم که نرخ کلیک روی سکو بندی اثر نداره. ولی روی به چنگ آوردن ترافیک بیش تر اثر میذاره. براین اساس بایستی تا جایی که قابلیت و امکان داره تبلیغی رو که روی ورقه حاصل میفرستید با صرفه نمایید تا بیش تر کلیک بگیرید.
اینجا بایستی از اصل ظ.م.س. به کارگیری نمائید.
ظ برای ظواهر: کلا چیه
م برای مزیت: دقیقا چی فعالیت میتونه بکنه
س برای بهره: چرا چیز خوبیه
اینجانب معمولا موقع ساختار بندی محتوا، این مثالو تو ذهنم میارم:
ظواهر: این قایق از فایرگلس مقاومی درست شده
مزیت: بدین ترتیب هیچ زمان نمیشکنه و شکاف نمیشه
منفعت: یعنی میتونید سریعتر از گذشته جنبش فرمایید
بعداز این، وقتشه که یه درخواست برای مبادرت هم بذارید.
ممکنه تعریف برگه، پیشگفتار ورقه هم در لحاظ گرفته بشه. زیرا سیستمهای رئیس محتوا معمولا از یک محتوا برای ساخت تعریف و گزیده به کارگیری می‌کنند. یعنی بایستی علاوه بر برگه حاصل، ظواهر تعریف برگه رو روی خویش کاغذ اصلی هم در حیث بگیریم.
اینجا هم مثل تیتر ورقه از نگاه ارتفاع محدودیت وجود داره. ولی یکم فضای بیشتری در اختیارمون می باشد، یعنی حدود 156 کاراکتر. اینجا هم محدودیت مطلق وجود ندارد البته این تعداد کاراکتر به حیث اینجانب یه مقدار معمولیه.

seo تیترهای برگه
تیترهای ورقه هم بعنوان عنصر پباده سازی بکار میرن و هم عنصر seo. عنوان هنوز هم یه دلیل فعال و دارای ربط در سکو تصاحب کردن کاغذ میباشد. ولی واحد سنجش اهمیتش تحلیل رفته. اینجا هم پیشنهاد نمی کنم تیترهای پیشین رو تغییر و تحول بدید، صرفا در صورتیکه که نو دارید محتوا رو مینوسید این مقررات رو توش بکار ببرید وگرنه به تیترهایی که تا قبل از این نوشتید دست نزنید.
اگه می‌خواهید متنی که در بین محتوای برگه اومده تحت عنوان عنوان به اکانت بیاد، بایستی تو کدهای کاغذ بهش یه تگ heading طولانی تر بشه. اونوقت به صورت خود کار، ظواهر عنوان به تیترها اعمال میشه و فونتش از فونت محتوا بزرگتر میشه.
کدی که می بایست به کار گیری بشه یه تگ heading میباشد. یه قطعه از html که به دور محتوا پیچیده. بدین رخ که یه تگ به طور
 گشوده می‌کنید و با
 میبندید. میتونید تا دلتون میخواد تیترهای متفاوت داشته باشید، البته معمولا 3 تا 6 تا بیش تر نمیذارن. تیترهای فرعی که مستقیما ذیل عنوان اصلی قرار میگیرن (h2) بایستی با تگ
 نشون داده بشن. به همین ترتیب تحت گروه های h2 رو با تگ
، پایین تیم های h3 با تگ
 و الی انتها اکران داده میشن.
گوگل میدونه از تیترها برای گذاشتن خلاصه مبحث استعمال میکنن، یعنی این تیترها هر کدوم حکم یه تیتر کوتاهِ فی مابین متنی رو دارن و گوگل به کلماتی که تو این تیترها بکار میبرید اهمیت متعددی میده. کلماتی که تو تیترها نوشته میشن با کلماتی که جاهای دیگه متن نوشته میشن یک کدام از نیستند و ارزششون بیشتره، بنابرای بایستی با اعتنا گزینش بشن.
زیرا تیترها روی ورقه حاصل گوگل اکران داده نمیشن، اینجا محدودیتی برای تعداد کاراکترها نداریم و دیگه بستگی به شما داره که می‌خواهید چی بنویسید. اینجانب همون چیزی رو نوشتم که هر مبحث میخواسته بگه، یعنی مثل تیتر های روشن و ظریف برای قسمت های کوتاه خیس باطن ورقه. تیترهایی که اعداد بالاتری دارا‌هستند بعنوان قسمت های اصلی و تیترهایی که اعداد پایینتری دارا‌هستند تحت عنوان بخشهای فرعی خیس در لحاظ گرفته میشن.
خوانایی محتوای داخل کاغذ هم اثر مهمی داره، بدین ترتیب قطعا اطمینان نتیجه ها نمائید که محتوا به خیر و خوبی قابل خوندن باشه. برای تیترها هم میتونید از عبارتهایی که می‌خواهید براشون جایگاه بگیرید به کارگیری نمائید. به تیترهایی که اینجانب تو این نوشته ی علمی به کار گیری کردم نگاه فرمایید. برای مثال عنوان این بخش \"seo تیترهای برگه\" میباشد. اینجانب برای گزینش عنوان با خودم فکرمی کنم اگه کسی بخواد برای همچین چیزی سرچ کنه، چه عبارتی تو نوار جستجوی گوگل مینویسه. اینطوری خیالم راحته که کلیدواژه هام برای سرچ مناسبند.

  • ۹۹/۰۲/۲۹
  • شایلین عباسی

بهترین سئو کار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی