مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سرعت بارگذاری صفحه

سئو در مشهد اگه صفحه های سایتتون یه قرن آن‌گاه بارگذاری میشن، برای استفاده کننده تجربه کاربری ضعیفی خواهند داشت و احتمالش زیاده که استفاده کننده قبلی از اینکه ورقه تماما بار گذاری شه دکمه بازگشت رو بزنه و به ورقه نتیجه ها کاوش برگرده تا یه وب سایت دیگه رو تعیین کنه. گوگل هم میدونه صفحاتی که سرعتشون پایینه، تجربه کاربری ضعیفی دارا‌هستند و برای همین سرعت بار گذاری (بار گذاری) رو جزء کارداران مرتبه بندی گذارده.
گوگل تو دستورالعملهای بسط دهنده اش گفته اگه ورقه ای نمره سرعت بار گذاری ورقه اش از 85 بیش تر بشه، یعنی همت ورقه خوبه. پس اینجا منطقیه اگه بگیم سرعت برگه یه حد آستانه ای داره که بایستی از اون حد فراتر باشید اما اینطور وجود ندارد که هرچی نمره سرعت کاغذ فراتر باشه یعنی مرتبه اش هم فراتر میشه.
برای گواه این داعیه هم متن ذیل رو عینا از برگه گسترش دهنده گوگل ترجمه کردم:
\"نمره سرعت ورقه دربین 0 تا 100 متغیره. نمره فراتر بهتره و نمره 85 و فراتر از اون نشون میده که کاغذ به نیکی عمل میکنه\".
گوگل برای گزینش ترازو سرعت برگه یک‌سری نحوه متعدد داره. یکیش آزمایش آگنوستیک کانال میباشد که از عواملی مثل حالت یا این که سرعت کانکشن که میتونن روی سرعت بارگذاری اثر داشته باشند دیده پوشی میکنه. این نحوه مشابه طریق Page Speed tool میباشد که برای وبمسترها تنظیم گردیده. یه نحوه دیگه ای که وجود داره از روش نگاه کردن به داده هاییه که استفاده کننده از کروم میفرسته. بدون شک صفحه های برای کاربری که با سرعت 40mb به وب وصل گردیده خیلی سریعتر بار گذاری میشن، نسبت به کاربری که با کانکشن 2mb وصل گردیده.
با دقت به‌این دست اندرکاران، اندازه گیری سرعت وبسایت به تعدادی متغیرهای بستگی داره. هنگامی تعدادی متغیر با ابزار سرعت سنج ورقه در حیث گرفته بشن، نشون میده این قضیه چقدر از حیث گوگل مهمه.
سرعت بار گذاری دسکتاپ: زمان هنگامی که ارتفاع میکشه تا ورقه بر روی دستگاه دسکتاپ بار گذاری بشه.
سرعت بار گذاری تلفن همراه: بازه وقتی که ارتفاع میکشه تا برگه بر روی دستگاه تلفن همراه لود بشه.
سرعت بار گذاری تای بالا: مقطع وقتی که ارتفاع میکشه تا بخشی از ورقه که فورا به دیده میاد بار گذاری بشه.
سرعت بار گذاری کل برگه: زمان وقتی که ارتفاع میکشه تا کل برگه بار گذاری بشه.

محل تبلیغات
اگه برگه تبلیغاتی رو پوشش میده که خوندن یا این که دسترسی به محتوا رو ایراد میکنه، اثر منفی روی جایگاه بندی میذاره. این موضوع برای وبمسترها جزء قسمتهای دشوار کاره زیرا مجبورند در میان منفعت و سکو ورقه تعادل ساخت نمایند. در غایت هرچی درجه کاغذ تحت خیس باشه، بازدیدکننده های کمتری میگیره البته کاغذ تنها از تبلیغاتش میتونه رجوع سرمایه داشته باشه.
خصوصا گذاشتن تبلیغ در تای بالای ورقه نقص‌ بنا، زیرا تبلیغات با خویش محتوا قاطی میشن. اگه تبلیغات متعددی روی تای بالای کاغذ دارید یه توشه آزمون نمائید و تبلیغاتتونو بیارید ذیل کاغذ و ملاحظه کنید چه اثری روی درجه برگه میذاره. ترجیح گوگل اولیه روی محتواست و سپس تبلیغ.
(تای بالا و پایین تا اصطلاحات صنعت انتشار و چاپ خبر نامه می باشند. صفحه های مجله از میانه تا میشن، نصیب بالایی کاغذ نخستین که عنوان اولیه مجله طریق چشم میشه و روی خبرنامه قرار میگیره رو \"بالای تا\" میگن و نصفه پایینی برگه که پایین قرار میگیره میشه \"ذیلِ تا\". در صفحه ها اینترنت هم به همین ترتیب، بخشی که در لحاظ نخستین به دیده میاد رو بالای تا و قسمتهای ذیل برگه که بایستی با اسکرول کردن ظواهر بشن تحت تا نامیده میشن).
 

  • ۹۹/۰۲/۲۹
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی