مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

بهترین سئو کار   


علم مبانی و مفاهیم بهینه سازی وب سایت
آشنایی الگوریتم های موتور جستجوی انگیزه
علم و استعمال مطلوب از ابزارهای تخصصی seo وبسایت مانند: گوگل ترند، گوگل سرچ کنسول (گوگل وبمستر)، گوگل آنالیتیکس، گوگل ادز و قابل انعطاف افزارهای seo
توان یافتن، تعیین و حتی سرقت شایسته ترین کلیدواژه های رقبا!
داشتن استراتژی در ساخت محتوا، لینک و پیوند بیلدینگ، seo داخلی، سئوی آف پیج و لوکال seo
شناخت با سیستم های رئیس محتوا، مبانی هاستینگ و بعضا از لهجه های برنامه نویسی
شناخت با برگزیدگان رسانه ها و شبکه های مردمی موءثر در پروسه سرویس ها بهینه سازی
مهارت رئیس دوره در اجرای پروژه seo تارنما
قابل ذکر میباشد؛ امروزه می قدرت ذکر کرد بهینه سازی یک هنر میباشد و کارشناس seo یک هنرمند! به این دلیل‌که موتورهای کاوش به صورت مداوم درحال تغییر تحول الگوریتم های جستجوی خویش برای بهتر کردن حاصل کاوش میباشند و علاوه بر علم کافی در این باره می بایست هنرمندی خود را هم به معضل بکشد.

شاخص های کلیدی سعی در seo چه می باشد؟ (بهینه سازی KPI)
به مراد انتخاب هدف ها ظریف در seo و seo تارنما، سنجش کارایی و اندازه گیری پیشرفت در دستیابی به‌این هدف ها و حذف ریسکِ از فی مابین رفتن هزینه، مدام مستلزم معیارهایی هستیم تا در فیس لزوم، مراحل بازاریابی بهینه سازی را تصحیح و به صورت مداوم بهبود بخشیم.

مهم ترین فاکتورهای باز نگری معیار برد متخصص seo در گونه های فنی، یه خرده و کیفی در تحت فهرست گردیده اند:

سئوی تکنیکال: ارتقاء سرعت وبسایت، رفع ایرادات ساختاری، کدها و مشاهده درست در تلفن همراه، رفع اشتباهات و استعمال از اشکال داده های ساختار یافته (Technical بهینه سازی)
ایمپرشن (Impression)
میانگین وضعیت (Average Position)
وضعیت واژه و کلمه کلیدی (Main Keyword Position)
ارتقاء طبیعی کلیک یوزرها و محل ورود از گوگل و بقیه موتورهای کاوش (Organic Traffic)
اختصاص سهم اضافه در جستجوی لغت ها کلیدی نسبت به رقبا (CTRs)
کاهش نرخ پریدن یا این که خروج یوزرها از وب سایت (Bounce Rates)
ارتقا عصر ماندن استفاده کننده در تارنما (Time on site)
رجوع و برگشت یوزرها به وبسایت (Return visitors)
بهبود سرعت ایندکس صفحه های (Index speed)
ارتقای کیفیت بک لینک و پیوند ها (Backlink Quality)
ارتقاء اعتبار دامنه (Domain Authority)
ارتقاء اعتبار صفحه های به ویژه صفحه های فرود (Page Rank)
جستجوی مارک (Brand Search)
نرخ تبدیل (Organic Conversions)
برگشت سرمایه یا این که ROI (Return on Investment)


معیارهای غلط در سنجش برد در سئوی تارنما چه می باشد؟
بهبود سکو الکسا (Alexa Rank): هنگامی با اپلیکیشن، سیستم های کلیکی، ربات، پاپ آپ و ... می شود به راحتی مرتبه الکسا را افزایش اعطا کرد؛ پس این یک شاخص خطا برای سنجش ترازو تلاش در seo وبسایت خواهد بود.
تعداد صفحه ها ایندکس گردیده (Total Index Pages)
ارتقا معیار ایجاد محتوا


* seo نرخ تبدیل در سمت و سوی ارتقاء مشتریان (فروش اضافه) و ارتقاء نرخ رجوع و برگشت سرمایه، انگیزه آخری و شایسته ترین شاخص کلیدی سعی در seo و سئو وبسایت هست.

استراتژی بهینه سازی چه میباشد؟
بهینه سازی ممکن میباشد ارزان نباشد اما در مقایسه با بقیه طریق های بازاریابی از نرخ رجوع بسیار بالایی شامل است. همانگونه که در ابتدا اشاره شد؛ والاترین هدفی که می قدرت برای بهینه سازی در حیث گرفت؛ ارتقاء نرخ تبدیل و فروش میباشد، پس استراتژی seo، دستورالعملی میباشد که برای انجام پروسه seo و دستیابی بدین انگیزه، تدوین می‌گردد. منزلت seo در فرایند ساخت سایت، بازاریابی دیجیتال و فروش از روش اینترنت یا این که نرم افزار تلفن همراه، حق تقدم بر همگی آنهاست و بایستی برای آن یک استراتژی درست در حیث گرفت و در عین حالا برای آن آخری نمی اقتدار در حیث گرفت.

علی رغم اینکه به صورت ظریف از طرز کارایی درجه بندی تارنما ها به وسیله موتورهای کاوش، داده ها دقیقی نیست اما بیشتراز 200 فاکتور شناخته گردیده و تاثیرگذار درین سکو بندی شناسایی شده‌است و هر روز این متغیرهای تاثیرگذار در اکنون تغییر و تحول میباشند.

یک کدام از وسیع ترین خطاها رایج شرکتهای و شروع آپ ها، تصور آن ها از این قضیه میباشد که در صورتی به مقام یکِ گوگل در کلمه و واژه کلیدی خاصی دست یابند، قطعا میلیاردر خواهند شد و این در حالی میباشد که به هیچ وجه به جور سرویس یا این که کالایی که ارائه میکنند، نیازها و رضایت مشتری و پشتیبانی مطلوب یا این که حتی کیفیت محتوای تارنما خویش اهمیت نداده و فعالیتی به مراد تبدیل یوزرها تارنما به مشتری احتمالی در حیث نگرفته اند.

می بایست در حیث داشته باشید که تنها بالا بودن در یک یا این که یکسری کلمه و واژه کلیدی محدود، فیض ای به غیر از سهم اندک در بازار و افت ناگهانی با تغییر‌و تحول دیدگاه و روش جستجوی یوزرها و لغت ها کلیدی آن‌ها درپی نخواهید داشت!
 

  • ۹۹/۰۲/۲۸
  • شایلین عباسی

بهترین سئو کار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی