مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو در مشهد در بی آلایش ترین شرایط ممکن، بِرت مدلی از گویش محاوره و روزانه میباشد که به الگوریتم های گوگل امداد می‌نماید تا حتی کوچک ترین قسمت های لهجه محاوره مثل حروف بیشتر را به خیر و خوبی یک آدم فهم نماید.

درحال حاضر از شما می پرسیم، هنگامی آغاز به نوشتن در گوگل می کنید، طولانی تر عبارت های پیشنهادی، از چه دسته زبانی استعمال می کنند؟

گویش محاوره در عبارت های پیشنهادی گوگل و کاربرد آنان در جدیدترین الگوریتم هوش تصنعی BERT
پس در حالتی که به آن تصور کنید خیلی منطقی به لحاظ می رسد:

از آن جایی که موجوداتی که در گول سرچ می‌نمایند، آدم میباشند و طولانی تر با گویش محاورۀ خودشان عبارتی را کاوش می کنند، پس درصورتی که ربات های گوگل هم به جای تمرکز بر ساختار ماشینی، به بعد از آن انسانی و طبیعی گویش اعتنا نمایند، سود پایانی ایده آل خیس خواهد بود.
ولی گوگل تا اینجای فعالیت با نشر الگوریتم RANKBRAIN
الگوریتم رنک برین چه میباشد؟ فهم جادوی اخلاق و رفتار یوزرها در seo (با نمونه و کلیپ)

رنک برین را میتوان الگوریتم نو گوگل بر اساس هوش تصنعی و مصنوعی دانست. این الگوریتم وظیفه دارااست تا براساس عبارت کاوش گردیده مضمون‌ متبوع استفاده کننده را شناسایی کرده و شایسته ترین جواب را به وی اکران دهد. همینطور در‌پی براساس کردار یوزرها مرتبه بندی حاصل کاوش را seo نماید.
، تا حد متعددی گویش طبیعی را با گویش ماشینی جایگزین کرده، اما الگوریتم Bert می‌تواند تحت عنوان تکمیل کننده رنک برین، نتیجه ها دقیقتر و دارای ارتباط تری را در مشت استفاده کننده قرار دهد. می‌پرسید چطوری؟

فهم ساختار پیچیده زبانی بوسیله BERT، زمانی هوش تصنعی و مصنوعی اعجاز مینماید!
علاوه بر این، مسئله دیگری که با روی عمل وارد شدن الگوریتم نو گوگل بهتر از گذشته می شود، فهم و شعور حالت عبارات در جمله ها میباشد. چی؟ متوجه خواسته ما نشدید؟ پس اذن دهید یک نمونه بزنیم.

هنگامی از گوگل می پرسید «روش های سفر به کانادا» گوگل به تک تک عبارات این پاراگراف تحت عنوان واحد های مجزا نگاه نمیکند، بلکه مضمون‌ هرکدام از این لغات را از روی رابطه آنها با یکدیگر تشخیص می دهد. درین نمونه در صورتی‌که صحبت طولانی تر «به» را تبدیل به «از» کنیم، مفهوم پاراگراف به طور کاملً تغییر می کند.

گذشته از آپ دیت BERT: گوگل متوجه تفاوت سخن بیشتر «به» و «از» وجود ندارد و صرفا نتیجه ها مرتبط با سفر کانادا را نشان می دهد.
پس از آپ دیت BERT: گوگل متوجه تفاوت معنا این دو سخن بیش تر می‌گردد و با جستجوی هر یک، نتیجه ها مرتبط با یک جور را نشان می‌دهد.
دیدنی میباشد بدانید که‌این اختراعات دیدنی واقعه جدید ای نیستند و دانشمندان هوش تصنعی و مصنوعی گوگل در سال 2018 در یک نوشته‌علمی آموزشی دارای اعتبار در رابطه هوش تصنعی و مصنوعی گوگل و تاثیر آن در فهم و شعور لهجه آدم در مجموع آنها را معرفی کردند.

الگوریتم برت گوگل از نظر گوگل
طبق اطلاعاتی که درین نوشته ی علمی آمده، آپدیتBERT می‌تواند کاری نماید تا ماشین ها (مثل الگوریتم ها، کامپیوتر ها و…) گویش محاوره را با سرعت و سادگی بیشتری نظارت نمایند و در فیض درصد برداشت خطا از گویش بشر به شدت کاهش یابد. بدین فرایند در کار NLP یا این که Natural Language Processing می‌گویند که میتوان از آن تحت عنوان هسته اصلی الگوریتم برت خاطر کرد.

به صورت خلاصه می توانیم بگوییم:

الگوریتم ها می‌توانند گویش مارا صحیح به به عبارتی طرز ای ادراک نمایند که ما از آن به کار گیری می‌کنیم
الگوریتم های سرچ گوگل می توانند با شعور بهتر لهجه ما، کوئری های یوزرها را با توجه بیشتری محاسبه نمایند
در سود داریم:

ادراک بهتر گویش بشر + توجه بیش تر در چک کوئری یوزرها = حاصل دقیقتر به انگیزه جستجوی استفاده کننده

پیش گویی نتیجه ها کاوش یکی مزایای الگوریتم برت گوگل
برای اینکه فقط به تعریف و تمجید های تئوری بسنده نکنیم، در پی برای شما یک نمونه کاربردی آوردیم تا همگی این توضیحات را در کار هم ببینیم.

یک نمونه دیدنی برای ادراک بهتر آپ تو دیت BERT گوگل
فرض نمائید عبارت انگلیسی «How to catch a cow fishing» را در گوگل سرچ می‌کنیم. (ترجمش میشه چه گونه می قدرت ماهی خاردار صید کرد؟)

دیدنی میباشد بدانید که cow در لهجه انگلیسی 2 معنا مختلف دارااست: یکی‌از در معنای گاو و دیگری هم در قضیه ماهیگیری به معنای نوعی ماهی خاردار دریایی میباشد.

گذشته از این آپ دیت در صورتی عبارت طریق صید ماهی خاردار (How to catch a cow fishing) را سرچ میکردید، حاصل مرتبط با مضمون‌ نخستین واژه cow، یعنی گاوها بود.

بدون شکً بدین گزینه اعتنا کردید که ما در کوئری بالا از واژه و کلمه ماهیگیری fishing به کار گیری کردیم اما گوگل این واژه را نادیده گرفته و نتیجه ها مرتبط با گاوها را به ما نشان می دهد.

حدس بزنید پس از آپ دیت برت چه اتفاقی زمین خورد؟

به عبارتی کاوش نتایجی را نشان می‌دهد که آکنده‌از تصویر ماهی خاردار دریایی و حاصل مربوط به ماهیگیری میباشد.

این یعنی الگوریتم BERT عالم زیرا عبارت کاوش گردیده دربرگیرنده واژه و کلمه ماهیگیری میباشد، پس نتایجی که به شما نشان می دهد هم می بایست رابطه قربت به ماهیگیری داشته باشد.

نقش جدیدترین الگوریتم گوگل در بازاریابی محتوا
الگوریتم BERT بیش تر بر روی چه دسته کوئری تاثیر می گذارد؟
درصورتی که یادتان باشد به روز تازه الگوریتم گوگل در مارس 2019 به خیال تغییرات متعددی که در نتیجه ها کاوش داشت، رمز و صدای متعددی به‌راه‌انداخت. اما شاید بپرسید که چرا هنوز داده ها متعددی از جا به جایی درجه وبسایت ها از الگوریتم BERT در شبکه‌های‌عمومی جان دار وجود ندارد.

دلیلش این میباشد که الگوریتم برت طولانی تر تمرکز خویش را روی کوئری های طولانی و دیالوگ محور قرار داده و زیرا عبارات کلیدی طولانی معمولاً انگیزه اولیه سئوکارها وجود ندارد، تغیرات برت هنوز برای بخش اعظمی از تارنما ها تماماً مشهود وجود ندارد.

درضمن، طبق گفته گوگل، این به‌روزرسانی 10 درصد حاصل کاوش را دست خوش تغییر تحول می‌دهد. یعنی از هر 10 سود، قطعاً یکی‌از آنان از نوع نو زبانی bert گوگل به کارگیری کرده اند. پس در شرایطی که بخواهیم این به‌روزرسانی را به همگی کوئری ها تعمیم دهیم، نمیتواند خیلی صحیح باشد.
 

  • ۹۹/۰۲/۲۷
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی