مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

کامنت مارکتینگ چیست؟

بهترین سئو کار کامنت مارکتینگ امداد به چنگ آوردن از نگاه یوزرها در وبسایت خویش و به کارگیری از امکان حیث دادن در وبسایت سایرافراد، برای معرفی مارک، تعامل، ساخت ارتباط و ارتقاء اعتماد یوزرها میباشد، که در غایت سبب به ارتقاء ترافیک و فروش می شود.

اشتباهی که خیلی‌ها مرتکب می گردند چه می باشد؟

خیلی‌ها می‌پندارند همین که لینک و پیوند سایتشان را در تارنما‌های دیگر تحت عنوان کامنت بگذارند، یا این که خیر خیلی زحمت بکشند و یک معرفی بی‌ربط به نوشته‌علمی هم از خودشان داشته باشند، بازاریابی کامنتی انجام داده‌اند! ولی به هیچ وجهً ماهیت کامنت مارکتینگ این وجود ندارد. تلاوت لحاظ اسپم شما که هیچ کمکی به خوا‌نندگان آن مقاله یا این که وبسایت نمی‌نماید و هیچ توشه معنایی خاصی ندارد، صرفا سبب میشود که نظرتان تایید نشود و به آشغال‌دان نبی شود.

پس پیشین از هر حرکتی در بازاریابی بینش، از خودتان بپرسید که آیا این لحاظ اینجانب تاثیر مثبتی دارااست؟ آیا کمکی به خوانند‌گان مقاله میکند؟ آیا دربردارنده داده ها مفیدی میباشد؟ در صورتی‌که جوابتان مثبت بود، یعنی خط مش را صحیح آمده‌اید.

کامنت مارکتینگ صحیح چه تاثیرات مثبتی دارااست؟
برخی وقت‌ها رقابت در درجه‌بندی‌های گوگل آنقدر نزدیک می‌گردد که حتی چندتا کامنت بی آلایش هم می تواند گزینش‌کننده باشد. ولی چطور و به چه شکل کامنت‌ها این تاثیر را میگذارند؟ به دنبال میخوانیم.

به دست آوردن بک پیوند
پیوند بیلدینگ در کامنتاسم کامنت مارکتینگ که می آید، نخستین حافظه لینک و پیوند دادن در کامنت میافتیم، زیرا روی سئوی وبسایت تاثیر دارااست. در‌صورتی‌که بتوانید در تارنما‌ها کامنت گذارده و پیوند خویش را قرار دهید، بایستی پاره ای امیدوار باشید که در آینده درجه بهتری در بهینه سازی پیدا می کنید. چرا پاره ای؟

زیرا گوگل چندین سالی میباشد که اقتدار پیوند‌های داخل کامنت را کاهش داده. با این اکنون گشوده هم بها دارااست با انگیزه اخذ پیوند کامنت مارکتینگ کنیم؟

در واقعیت در صورتی لینک و پیوند خویش را در اینترنت‌وبسایت‌های معتبری قرار دهید، بها نسبتاً خیر اخذ می کنید. البته به صورت کلی توصیه میکنیم حتی در‌صورتی‌که هدفتان هم تولید پیوند میباشد، کامنت‌‌های با ارزشی ارسال فرمائید خیر اینکه فقطً پیرو به چنگ آوردن یک مرتبه بهینه سازی باشید. (در بخش تکنیک‌های کامنت مارکتینگ توضیحات بیشتری به شما میدهیم.)

منشن سوای لینک و پیوند
گوگل در مقابل کاهش اهمیت بک‌پیوند‌ها، یک نحوه دیگر را برای بها‌گذاری اینترنت‌وبسایت‌ها ساخت کرده: منشن فارغ از پیوند. بدین معنا که در‌حالتی که اسم اینترنت‌وبسایت شما (مارک یا این که url) در مطالب مربوط به کسب و عمل شما، فارغ از لینک و پیوند آورده شود، اعتباری را برایتان در لحاظ می گیرد.
اینک، شایسته ترین جایی که می توانید در آن با خاطر شل و کمترین دوره و هزینه ، نام تارنما‌تان را بیاورید، بخش کامنت‌ وبسایت‌های دیگر میباشد؛ بعد از این زمان استعمال فرمائید.

ارتقا کاوش اسم مارک
در حالتی‌که در یک سری انجمن و کانال اجتماعی پرمخاطب عضو گردید و بتوانید به عذروبهانه‌های متعدد (و دارای ارتباط!)، در کامنت‌ها خودتان را به یوزرها معرفی فرمائید، شاید اسم شما در خاطرشان بماند و دفعه آن گاه، آنان برای ورود به تارنما شما، اسم برندتان را در گوگل سرچ نمایند. کلاً ارتقا کاوش اسم مارک، یک کدام از گونه های راهکارهایی میباشد که موتور کاوش میتواند به امداد آن یک اینترنت‌وبسایت دارای اعتبار را شناسایی نماید.

علاوه بر این، در حالتی‌که یوزرها از پیوند پروفایل شما یا این که حتی به طور بدون واسطه (وارد کردن نشانی) وارد وب سایت‌تان شوند گشوده هم برای گوگل یک فاکتور مثبت محسوب میشود.

موتورهای کاوش چه گونه کار مینمایند؟بدون شک بخوانید: موتورهای کاوش چه‌گونه فعالیت می‌نمایند؟
خب تا اینجا حاصل کامنت مارکتینگ در اینترنت‌وبسایت‌های دیگر را گفتیم، ولی بازاریابی نگرش در تارنما خودمان چه تاثیری روی seo داراست؟ در‌پی این سوال را هم پاسخ می دهیم.

به‌روزرسانی محتوا
گوگل و سایر موتورهای کاوش دلداده این می‌باشند که شما دائماً صفحه ها و محتواهای خودتان را به‌روز نمائید و چیز جدیدی به آن بیش تر فرمائید. ولی اینترنت‌سایتی مثل نوین که طولانی تر از 400 نوشته‌ی‌علمی آموزشی داراست، چطور قادر است دائماً این‌کلیه محتوا را به‌روز نماید؟

مطمئناً دوره ما برای به‌روزرسانی محتوا و همینطور ایجاد محتوای نو، بسیار محدود میباشد. البته به‌جای آن یک فعالیت را خوب بلدیم.

ما با ایجاد محتوای با ارزش کاری میکنیم که مخاطب به خواست خودش، نظرش را ابراز نماید و به ساخت محتوای نو در برگه یاری دهد. هر حیث چندخطی که از طرف مخاطبان در یک کدام از صفحه ها وبسایت منتشر شود، منجر ارتقاء ارتفاع محتوا و به‌روزرسانی آن خواهد شد. ولی ناگفته نماند که ایده ها تک کلمه و واژه‌ای مثل قدردانی، نظرها بی‌ربط و اسپم کمکی به بهینه سازی نمیکنند.
 

  • ۹۹/۰۲/۲۳
  • شایلین عباسی

بهترین سئو کار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی