مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو در مشهد 


درصورتی که همچنان بر این فعالیت سماجت می‌کنید و راههای اصولی و بهتر مانند ایجاد محتوا را نمی پسندید، موارد ذیل را پیشین از صرف هرگونه هزینه و قبول ریسک در حیث داشته باشید تا احتمال جریمه وب سایت خویش را به دست‌کم برسانید:

بک لینک و پیوند ها را با مسافت وقتی و غیروابسته خریداری فرمایید. پیشنهادهایی مانند “تبلیغات در 10 وبسایت با پیج رنک 2 و 3” تعیین قابل قبولی نیستند.
بصورت بی واسطه با مالک وبسایت در تماس باشید و با واسطه های تبلیغاتی همیاری نکنید.
با وبسایت هایی که بطور گسترده و همگانی مبادرت به فروش لینک و پیوند و قبول تبلیغات می نمایند همیاری نکنید.
فقط از تارنما های مربوط به موضوع کاری خویش لینک و پیوند خریداری نمایید.
بجای تبلیغات متنی در سایدبار یا این که فوتر تارنما ها، از تبلیغات محتوایی و مطالب منحصر (خرید رپورتاژ اطلاع رسانی) استعمال فرمایید.
بجای خرید بک پیوند در تمام صفحه ها یک وبسایت، در یک یا این که یک سری ورقه یگانه تبلیغ نمائید.
نسبت لینک و پیوند های خریداری گردیده به کل لینک و پیوند های طبیعی وب سایت کمتر از 10 درصد باشد.
مشکلات رایج در خرید بک پیوند
با یک جستجوی معمولی در وب تارنما های اهل ایران و فرنگی بخش اعظمی پیدا خواهید کرد در درحال حاضر فروش بک لینک و پیوند با تیتر های دیدنی و تاثیرگذار می باشند. در صورتی تجربه ای در موضوع خرید بک لینک و پیوند نداشته باشید و اثرات مخرب آن را ندانید ممکن میباشد به راحتی فریب این دست وبسایت ها را خورده و بهینه سازی وب سایت خویش را برای مدام از فی مابین ببرید. تصویر تحت مثال هایی از تبلیغات فریبنده برای فروش بک لینک و پیوند های بی کیفیت را نشان می‌دهد.

تبلیغات فریبنده برای داد و ستد بک پیوند
یکی‌از تکنیک های تازه در فضای وب سئوی منفی میباشد که با انگیزه از دست رفتن رده رقبا انجام می گردد. حالا آنکه اکثری با انگیزه بهبود حالت تارنما خویش و با خرید بک پیوند عملا بهینه سازی منفی را روی وب سایت خودشان انجام می‌دهند. بعضی از این شعارها را با هم بازبینی می کنیم:

خرید بک لینک و پیوند ارزان
همه خوب می دانیم که هیچ ارزانی بی برهان وجود ندارد. هرکجا با شعار خرید بک لینک و پیوند ارزان مواجه شدید بخوانید خرید بک پیوند بی کیفیت.

در صورتیکه بک پیوند ارزان باشد یعنی هرکسی قادر است به راحتی در به عبارتی فضایی که شما حضور دارید برای خویش لینک و پیوند سازی نماید و با ارتقا تعداد این پیوند ها در یک وبسایت عملا قیمت و اعتبار منتقل گردیده به هرمورد از این تارنما ها کاهش می‌یابد.

همینطور وب سایت هایی که لینک و پیوند های فرنگی متعددی دارا‌هستند ممکن میباشد از لحاظ گوگل تحت عنوان فروشنده بک پیوند یا این که اسپمر شناسایی شوند پس بهتر میباشد در‌این محیط حضور نداشته باشید.
 

  • ۹۹/۰۲/۲۱
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی