مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو چه میباشد؟

بهترین سئو کار درصورتی که شما درک نخستین ای از بهینه سازی داشته و از عارضه ها اهمیت آن آگاهید میتوانید بی خاطر این قسمت شده و به قسمت دوم بروید. با این وجود پیشنهاد می کنیم که حداقل بخش دستورالعمل های سئو از نظر گوگل و بینگ را در اواسط این نوشته‌علمی از دست ندهید.

برای آغاز توصیه می‌کنیم که ویدئوی زیر را مشاهده کنید:

PlayPlay
Seek


00:00
Current time00:00
Toggle Mute
Volume

Toggle Fullscreen
برای سایرافراد این قسمت قادر است شالوده درک آنان نسبت به مورد سئو را چهره داده و اعتماد به نفسی در آنها برای یادگیری مابقی قسمت ها ایجاد نماید.

دسترسی سریع:

سئو چه میباشد؟
مبانی موتورهای جستجو
چرا seo مهم است؟
آیا من نیاز به استخدام متخصص seo، مشاور یا آژانس سئو دارم؟
بهینه سازی کلاه سفید در عوض seo کلاه سیاه
موتورهای جستجو اهداف مشترکی با صنعت بهینه سازی دارا هستند
براورده کردن نیاز کاربران
مقایسه seo داخلی و سئو خارجی
اهداف وبسایت خود را بشناسید
سئو چه می باشد؟
بهینه سازی برگرفته از کلمه سئو (مخفف عبارت Search Engine Optimization) راهکاریست در سمت ارتقاء کمیت و کیفیت ترافیک تارنما با استفاده از نمایش وب سایت شما در نتیجه ها طبیعی جستجو.

seo چه میباشد؟
برخلاف ظاهر داستان که سئو را برای موتورهای جستجو نشان می دهد، اما در واقع بهینه سازی بیشتر با کاربران وب سایت درباره می باشد. به دلیل آنکه خود موتورهای جستجو نیز به کاربران خود وابسته میباشند. سئو در موقعیت کلی درباره چیزهاییست که افراد در موتورهای جستجو پیرو آن میباشند، پاسخ هایی که پیرو آن میشوند، کلماتی که برای جستجو از آن به کار گیری می کنند و همینطور محتوایی که عصر خود را برای آن صرف می‌نمایند. دور اندیشی از پاسخ این پرسش ها موجب ارتباط شما با کاربرانی شده که از اینترنت برای یافتن پاسخ به پرسش هایشان به کارگیری می کنند.

تدبیر از منظور های کاربران در یک سمت و ارائه پاسخی درست به این خواسته ها در شکلی قابل مشاهده و ادراک برای موتورهای جستجو از سمت دیگر، دو روی سکه سئو می باشد.

مبانی موتورهای جستجو
موتورهای جستجو به مانند ماشین های پاسخگویی هستند. آن ها در بین میلیارد ها محتوا به جستجو پرداخته و با نظارت هزاران فاکتور تشخیص می هند که کدام محتوا بیشترین نزدیکی را به پاسخ سوال شما دارد.

موتورهای جستجو تمام این کارها را ابتدا به واسطه کشف و فهرست بندی محتوا تحت عنوان پایش و ایندکس انجام می دهند. آن گاه این حاصل را پایین فرایند دیگری با نام درجه بندی، برای کاربران مرتب می نمایند. ما در قسمت دوم این راهنما به تعریف‌و‌تمجید بیش تر عملیات های پایش، ایندکس و رتبه بندی می پردازیم.

کدام حاصل جستجو، ارگانیک یا طبیعی می باشند؟
نتیجه ها ارگانیک جستجو آنهایی می‌باشند که در اثر seo ساخت شده و صرفا با هزینه کردن در سیستم تبلیغاتی گوگل نمایش داده نشده اند. شناسایی نتایج ارگانیک از نتیجه ها تبلیغاتی بسیار سهل وآسان می باشد. نتایج تبلیغاتی دارای برچسب Ad در کنار خود هستند. ولی امروزه با وجود تغییرات در روش های جستجو، به چه شکل می توان نتایج ارگانیک را از دیگر تفکیک کرد؟

امروزه حاصل جستجو (با نام صحیح SERP) مشتمل بر ترکیبی از تبلیغات و نتایج ارگانیک پویا تریست. از نمونه نتایج طبیعی جستجو پویا می توان به بخش هایی با عنوان Answr Box، People Also Ask، اسلاید تصاویر، و بخش اعظمی از دیگر مورد ها اشاره کرد. این خصوصیات با اعتنا به چیزی که کاربران به دنبال آن میباشند در حال افزایش و تغییر و تحول می باشند.

برای مثال درصورتی که عبارت \"آب و هوای تهران\" را در گوگل جستجو فرمایید، با منفعت ای در بالای صفحه مواجه خواهید شد که به پیش بینی آب و هوای تهران در تعدادی روزه آینده پرداخته است. به عنوان مثالی دیگر، در‌حالتی که شما عبارت \"پیتزا تهران\" را جستجو نمائید، سه فست فودی که ارائه کننده پیتزا در تهران می باشند را مشاهده میکنید.

این که موتورهای جستجو برای درامدزایی از تبلیغات استعمال می نمایند چیز طبیعیست. هدف آن ها ارائه پاسخ های بهتر به کاربران، بازگشت آنها به موتورهای جستجو در آینده و صرف زمان بیشتر کاربران در حاصل جستجو می باشد.

برحی از امکانات گوگل مانند featured snippets یا related questions ذیل تاثیر سئو می‌توانند باشند. در عین اکنون برخی دیگر از این مختصات پایین تاثیر بهینه سازی نیستند. به عنوان مثال داده های گرفته شده از وب سایت هایی مانند Wikipedia، WebMD و IMDB به خیال اعتبار بالای این منابع می باشد.

  • ۹۹/۰۲/۲۱
  • شایلین عباسی

بهترین سئو کار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی