مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

تست A/B و سئو

سئو در مشهد گوگل جواز آزمایش A/B را صادر کرده و از آن حمایت می کند و بیان نموده است که اجرای آزمایش A/B یا این که آزمایش‌های چندمتغیره هیچ خطری برای رنک جستجوی اینترنت‌وب سایت ندارد. با این اکنون این قابلیت موجود است که رنک سرچ شما با سوء به کارگیری از ابزار آزمایش A/B با اهدافی همچون پنهان‌سازی به خطر بیافتد.

گوگل بعضا از شایسته ترین نحوه‌هایش را اعلام نموده است تا تضمین نماید چنین اتفاقی نمی‌افتد.

عدم نهفته‌سازی
نهفته‌سازی روشی برای نشان دادن محتوای گوناگون در موتورهای کاوش هست عوض این که محتوای معمولی به یک استفاده کننده اکران داده شود. پنهان‌سازی ممکن میباشد سبب شود تارنما شما در گیر تنزل درجه گردیده و یا این که از حاصل کاوش حذف شود. برای اینکه از پنهان‌سازی پرهیز نمائید از اینکه بخش بازدیدکننده بخواهد براساس نشانی آی‌پی یا این که نمایندگی کاربری محتوای متفاوتی را به گوگل بات نشان دهد سوء استعمال نکنید.

از rel=”canonical” استعمال فرمائید
در صورتیکه شما با ‏URL های مختلف آزمایش مقسم را اجرا می کنید می بایست از خصوصیت rel=”canonical”به کارگیری نمایید تا تغییرات را در ورژن اصلی ورقه نشان دهید. انجام این عمل سبب ساز می‌گردد که گوگل بات با ورژن‌های مختلف به عبارتی کاغذ سرگردان نشود.

از ریدایرکت ۳۰۲ به جای ریدایرکت ۳۰۱ به کار گیری نمائید
در صورتی‌که شما از آزمایش A/B به کارگیری می کنید که URL اصلی را به URL متغیر ریدایرکت مینماید، از ریدایرکت ۳۰۲ (فعلا) به جای ریدایرکت ۳۰۱ (همیشگی) به کار گیری نمائید. این به موتورهای جستجوی همانند گوگل میگوید که ریدایرکت موقتا میباشد و آنها می بایست به جای‌اینکه URL آزمایش را شاخص‌بندی نمایند می بایست URL اصلی را نگه دارا‌هستند.

فقط تا زمانیکه نیاز میباشد تست نمایید
اجرای آزمایش برای وقتی بیش تر از حد لازم خصوصاً زمانیکه شما در اکنون اعمال تغییر تحول به ورقه خویش برای درصد بیشتری از یوزرها می باشید، تحت عنوان تلاشی به خواسته گمراه کردن موتورهای کاوش برداشت شود. گوگل پیشنهاد می‌نماید که وبسایت خویش را به روز فرمائید و به محض اینکه آزمایش به فیض رسید تمام تغییرات آزمایش را از سایتتان حذف نمایید و از اجرای طولانی مقطع آزمایش‌ها اجتناب نمائید.

مزیت‌های آزمایش A/B
آزمایش A/B برای گروه بازاریابی بسته به اینکه شما تمایل به اجرای چه تستی می گیرید مزایایی را به ارمغان می آورد. پیشین از این‌ها این آزمایش‌ها برای کسب‌وکار قیمت بالایی دارا هستند چراکه هزینه آن ها نادر البته فیض آن ها بسیار عالیست.

فرض نمائید شما یک تولیدکننده محتوا را با حقوق و دستمزد ۵۰ هزار دلار در سال استخدام کرده‌اید. این تولیدکننده محتوا در هر هفته ۵ نوشته‌ی علمی را برای وب لاگ کمپانی که در غایت ۲۶۰ نوشته‌ی علمی در سال می گردد ساخت نموده است. در‌صورتی‌که پست‌های میانگین در وبلاگ کمپانی ۱۰ سرنخ تولید نماید می‌اقتدار ذکر کرد که برای کسب‌وکار ساخت کردن قریه سرنخ فقط ۱۹۲ دلار هزینه داشته (دستمزد ۵۰ هزار دلاری ÷ ۲۶۰ نوشته‌ی علمی= ۱۹۲ دلار برای هر نوشته‌علمی)، این تغییر و تحول قابل توجهی میباشد.

۱. ارتقاء ترافیک اینترنت‌تارنما
آزمایش نمایید که آیا به کارگیری از پست‌های مختلف وب لاگ یا این که عنوان ها گوناگون در برگه اینترنت سبب ساز میگردد که تعداد اشخاصی که روی یک تیتر هایپرلینک گردیده کلیک می‌نمایند تا به اینترنت‌سایتتان بروند تغییر تحول نماید یا این که نه. در فیض این موجب ارتقاء ترافیک اینترنت‌وب سایت میشود.

۲. نرخ تبدیل فراتر
آزمایش A/B - نرخ تبدیل

آزمایش به کارگیری از مکان‌های متعدد، رنگ‌های گوناگون و یا این که حتی انکر تکست(متن قابل کلیک در پیوند) متعدد در فراخوان، قادر است تعداد کسانی که روی این فراخوان‌ها کلیک می‌نمایند تا به برگه فرود شما بیایند تغییر و تحول نماید و این موجب ارتقاء تعداد کسانی می شود که در اینترنت‌وب سایت شما فرمی را مالامال کرده، داده ها تماسشان را برایتان ارسال کرده و تبدیل به سرنخ میشوند.

۳. نرخ پریدن کمتر
آزمایش A/B - نرخ پریدن کمتر

در صورتی‌که بازدیدکنندگان اینترنت‌تارنما شما با‌گاز بعداز بازدید از اینترنت‌سایتتان آن را شکاف نمایند (و یا این که بپرند)، آزمایش پیشگفتار‌های مختلف برای پست وب لاگ، فونت‌های متعدد و یا این که تصاویر متعدد قادر است این نرخ پریدن یا این که نرخ بانس ریت تارنما را کاهش داده و بازدیدکنندگان بیشتری را مراقبت نماید.

۴. رخنه‌ کمتر صفحه ها پرداخت
طبق گزارش MightyCall کسب‌وکارهای تجارت الکترونیکی مشاهده کرده‌اند که ۴۰ تا ۷۵ درصد از مشتریانشان با وجود تعیین محصولاتی در سبد خریدشان وب سایت را شکاف کرده‌اند .از این مراحل با تیتر «شکاف برگه خرید» خاطر میگردد. آزمایش نمایید که آیا به کارگیری از تصاویر گوناگون محصول ها، پباده سازی‌های متعدد کاغذ خرید و حتی هزینه‌های ارسال می تواند موجب کاهش نرخ رخنه‌ شود.

فعلا برای استارت اجرا و تحلیل آزمایش A/B بهتر میباشد که از یک تحلیل‌لیست استعمال کنیم.

روند اجرای تست A/B
پیش از آزمایش A/B
در لحاظ داشته باشید که پیشین از اجرای آزمایش پروسه تحت را انجام هید.

۱. متغیر برای انجام آزمایش گزینش فرمایید
زمانی که شما صفحه ها اینترنت و آدرس اینترنتی‌های خویش را باصرفه‌سازی می کنید ممکن میباشد متغیرهایی که پیرو آزمایش آنها می باشید را بیابید، ولی برای اینکه محاسبه فرمایید این تغییر‌و تحول چقدر مفید واقع می شود می بایست یک متغیر غیر وابسته را عایق‌سازی کرده و سعی آن را نظارت نمایید. در غیر این فیس نمی‌توانید اطمینان نتیجه ها نمائید که کدام یک از متغیرها موجب تغییر‌و تحول در همت گردیده‌اند.

شما میتوانید برای یک برگه اینترنت یا این که آدرس اینترنتی از بیشتراز یک متغیر به کارگیری فرمائید. صرفا اطمینان نتیجه ها نمایید که هم زمان آنها را آزمایش فرمایید. به عنصرها گوناگون در منابع و جایگزین‌های آن ها برای پباده سازی، ورد و طرحشان نگاهی بیاندازید. دیگر چیزهایی که می توانید به آزمایش آنها بپردازید دربرگیرنده خطوط سابجکت نشانی اینترنتی، اسم ارسال کننده و شیوه های دیگری برای فردی‌سازی پست الکرونیکی شما می باشد.

۲. انگیزه خودتان را شناسایی فرمائید
اگرچه شما یک سری واحد سنجش برای هر آزمایش در لحاظ میگیرید، یک میزان اول قبلا که آزمایش را اجرا فرمایید در حیث بگیرید. در واقعیت پیش از اینکه دومی تغییر و تحول را اعمال فرمایید، این فعالیت را انجام دهید. این «متغیر متعلق» شما اسم دارااست. بدین تصور کنید که‌این متغیر در انتهای آزمایش تقسیم قرار میباشد کجا قرار بگیرد. ممکن میباشد یک فرضیه قانونی بیان کرده و نتیجه ها خودتان را براساس این پیش‌بینی بسنجید.

درصورتی که تا آن عصر طاقت پیشه کردید تا ملاحظه کنید کدام معیارها برایتان اهمیت بیشتری دارا‌هستند، اهدافتان چه می‌باشند و تغییراتی که سفارش داده‌اید ممکن میباشد به چه شکل روی کردار استفاده کننده تأثیر بگذارد، این قابلیت موجود است که آنگونه که می بایست آزمایش را اجرا نکنید.

۳. یک در دست گرفتن و یک چلنجر تولید نمائید
اینک شما دارنده متغیر جداگانه، متغیر متعلق و سود مناسب می‌باشید. از این داده ها تحت عنوان در اختیار گرفتن برای اجرای ورژن تغییر و تحول نیافته هر چیزی که در حالا آزمایش آن میباشید به کار گیری نمایید. در صورتیکه در هم اکنون آزمایش یک ورقه اینترنت می‌باشید این ورقه اینترنت تغییر تحول نیافته‌ای میباشد که حال وجود داشته. در‌صورتی‌که در اکنون آزمایش یک ورقه فرود میباشید این پباده سازی و رونوشت برگه فرودی میباشد که در شرایط معمولی از آن به کارگیری میکنید. از آنجا یک تغییر تحول و یا این که یک چلنجر ساخت کرده اینترنت‌تارنما ورقه ورود یا این که ایمیلی که میخواهید در مقابل در اختیار گرفتن آن را آزمایش فرمائید. به عنوان مثال در شرایطی که سردرگم می‌باشید که آیا قرار دادن یک مدرک‌طومار در برگه فرود تفاوتی به وجود میاورد یا این که نه، برگه در دست گرفتن خودتان را فارغ از گواهینامه اجرا فرمایید، بعد از آن با یک گواهینامه تغییر و تحول را اعمال فرمایید.

۴. تیم‌های مثال خویش را به طور تصادفی و هم اندازه تقسیم‌بندی نمائید
در آزمایش‌هایی که شما در دست گرفتن بیشتری روی مخاطبین دارید همانند نشانی اینترنتی‌ها، بایستی با یک یا این که تعدادی مخاطبی که تعدادشان برابر میباشد آزمایش را انجام دهید تا بتوانید به نتیجه ها قطعی دست پیدا فرمایید.

اینکه شما به چه شکل این عمل را انجام می‌دهید به جور ابزار آزمایش A/B بستگی دارااست که از آن به کارگیری می کنید. در‌صورتی‌که شما ۱ مشتری HubSpot Enterprise می‌باشید که در حالا اجرای آزمایش A/B در یک نشانی اینترنتی میباشد HubSpot به طور خود کار ترافیک را برای تغییراتی که در حیث گرفته‌اید تقسیم‌بندی مینماید. لذا هر تغییر‌و تحول شما مثال تصادفی از بازدیدکنندگان را اخذ مینماید.
 

  • ۹۹/۰۲/۱۷
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی